Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja, Gn - Rd is 38 ikweett
En smorgens zal het vast wel vol zitten met koters en zo, prima. Winsum - Leeuwarden is heul 70 km ja. Nou, wat een dramaZullen we ruilen? Ik zou met plezier 70 km voor een enkeltje noteren
ben daarentegen gedwongen het bij 42 voor een retourtje te laten
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaalt, en waar je je kaartjes dan vandaan krijgt?
Wil ik best zeggen, is toch ook zelf op te zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me schoftig duur met al dat ICE gebeuren ertussen
Ik vind het ook een leuk lijntje. Goede herinneringen aan Uithuizen. Verder tijd niet in Roodeschool geweest, binnenkort maar eens aan het eind van de middag er naartoe en dan met semi-sneltrein terug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:33 schreef Duvel het volgende:
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.
Ik heb een protossen folder die ik voor je kan scannen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:51 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft iemand nou een GOED protosssen PDFje
Na Winsum is er inderdaad geen snelheid in te krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.
die stop in Swd is helemaal niet over nagedacht iedereen loopt te schelden want door de stop daar heeft de trein vaak vertragingquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Na Winsum is er inderdaad geen snelheid in te krijgen.En na Baflo inderdaad vrij weinig rechte stukken.
Alleen die nieuwe stop in Swd, daar is niet over nagedacht door pruts Arriva.
![]()
Ik heb ondertussen al wat ik zocht, maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een protossen folder die ik voor je kan scannen?
Zelfs de overstap op de stopper naar Leeuwarden is nauwelijks te halenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef vw_caddy het volgende:
mja, ik werk over twee weken in Leeuwarden, een beetje snelle reis is dan wel leuk op zich. Zie de reis al voor me: Hurdegaryp, Zuidhorn, Grijpskerk.... Help!
Met die schijterige extra k*tstop in Sauwerd niet nee. Arriva reageert niet op mijn klachten, volgende week afspraak op provinciehuis. Ze krijgen er van langs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zelfs de overstap op de stopper naar Leeuwarden is nauwelijks te halen
Kun je gelijk ook even klagen over de 17.01 naar Leeuwarden van afgelopen vrijdag die niet vertrokken is, omdat er minimaal een bak te weinig was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Met die schijterige extra k*tstop in Sauwerd niet nee. Arriva reageert niet op mijn klachten, volgende week afspraak op provinciehuis. Ze krijgen er van langs.![]()
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef ghizzer het volgende:
echt respect voor al die treinmaniacs hier. niets meer dan lof!
Ik ben zelf al van jongs af aan erg treinfan, maar jullie bewijzen dat het nog veel extremer kan (en dat is positief bedoeld!!!). Kan het echt bewonderen dat mensen helemaal op gaan in hun hobby. Vind ik prachtig!quote:
Jawel, wel vet hè, konden ze in één keer de S achter Amsterdam CS verwijderen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm die duitse CTAs zijn PER letter te regelen?
Uhm, nee... Dat waren gewoon ICE 1 en ICE 2. Je bedoelt ICE-TD? Die hoopte ik nog in Enschede te treffen, maar helaas.quote:Op zondag 23 september 2007 06:13 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En de eerste 2 ICE's op de plaat zijn Dieseltjes?
Thanks.quote:
Zet 'm dan ook bij de daler!quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Angela1984 het volgende:
Bij die nieuwe stijger.
rotterdam CS?quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Angela1984 het volgende:
Zet ik samen met me vriendin ieder ons fiets achter het Centraal Station. Bij die nieuwe stijger. Netjes vast met een ringslot. Gewoon op zaterdag middag van 1 uur tot uurtje of 5. GVD me slot opgengeknipt fiets gejat. Haar fiets stond er nog omdat er nog een apart slot opzat.
![]()
klote junkies![]()
Op sommige stations (Münster, Duisburg, Bochum, Gelsenkirchen) wel ja, maar op sommige andere stations (Düsseldorf, Wanne-Eickel) niet.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm die duitse CTAs zijn PER letter te regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |