anti 360 fanboyquote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Halo is net zoals zijn jongere broertje de enige reden om de toenmalige xbox en nu de 360 te halen. Meer leuke games kan je vergetenHet aanbod is nu redelijk. Maar het blijft alleen maar redelijk. Er komen zo minmaal aantal goede spellen voor die console uit. Alleen de fanboys roepen harder.
Maargoed, jouw geld, jouw leven. Gooi maar weg
Maar ik ben dan ook gewoon een simpele anti 360 fanboy
Alan Wake.quote:Op maandag 24 september 2007 13:22 schreef bigore het volgende:
Mass Effect niet te vergeten
De xbox had ook geen Ninja Gaiden en KotORquote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Halo is net zoals zijn jongere broertje de enige reden om de toenmalige xbox en nu de 360 te halen. Meer leuke games kan je vergetenHet aanbod is nu redelijk. Maar het blijft alleen maar redelijk. Er komen zo minmaal aantal goede spellen voor die console uit. Alleen de fanboys roepen harder.
Maargoed, jouw geld, jouw leven. Gooi maar weg
Maar ik ben dan ook gewoon een simpele anti 360 fanboy
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?
Echt, geef eens één argument.
Omdat er weldegelijk goeie games op zijn misschien?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?
Echt, geef eens één argument.
In mappen zoals de interface van de 360. De interface van de 360 is wat mij betreft completer aangezien het volledig met xbox live geintegreerd is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
- De interface van de PS3 werkt veel beter (sneller) en ziet er ook erg strak uit (alhoewel het van mij wel wat meer in mappen verdeeld zou mogen worden).
dat gaat veranderen met Homequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In mappen zoals de interface van de 360. De interface van de 360 is wat mij betreft completer aangezien het volledig met xbox live geintegreerd is.
Goeie games, prima.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Omdat er weldegelijk goeie games op zijn misschien?En dat van die poorts is enkel omdat de 360 momenteel nog een voorsprong heeft.
Nog enkele argumenten:
- De PS3 is gewoon een veel degelijker en completer systeem dan de 360.
- De interface van de PS3 werkt veel beter (sneller) en ziet er ook erg strak uit (alhoewel het van mij wel wat meer in mappen verdeeld zou mogen worden).
- Gratis online gamen
En dat is er nog lang niet..quote:
Waarom zou je nu een ps3 of 360 kopen als je nog niet eens weet of een ps3 beter wordquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat is er nog lang niet..
De vraag was waarom zou hij NU een ps3 boven een X360 moeten kiezen?
hij is degelijker, maar niet completer!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
- De PS3 is gewoon een veel degelijker en completer systeem dan de 360.
- Gratis online gamen
Reactie die iig nog meer toevoegtquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie discussie voor TS![]()
Achtelijk fanboys.![]()
denk dat mijn post (en die van de fanboys ook wel eigenlijk) meer bijdraagt dan de jouwequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie discussie voor TS![]()
Achtelijk fanboys.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat mijn post (en die van de fanboys ook wel eigenlijk) meer bijdraagt dan de jouwe
En soms kan je ook beter een brommer kopen terwijl je op zoek bent naar een autoquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijne was dan ook niet gericht aan TS maar aan alle kansloze zieltjes die elk topic aangrijpen om wederom weer eens de PS3 vs xbox vs Wii discussie te gaan voeren.
Ik ga een Opel kopen zal ik het 1.9 blok nemen of de 2.4 benzin.
Nee joh, neem een brommer.![]()
Je kunt op een standaard PS3 naast gamen ook nogeens films kijken (DVD & BR), surfen, muziek luisteren en foto's kijken vanaf verschillende media. Dat is toch wel wat meer dan wat de 360 kan. En dan heb je ook nogeens de functionaliteit met de PSP. Bij de PS3 kun je zelfs (indien nodig) een andere HDD stekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef rival het volgende:
hij is degelijker, maar niet completer!
Ik heb ze beide en de 360 interface vind ik echt wel trager met die grijze balk die alsmaar in beeld moet komen schuiven.quote:de interface is trager (ik heb ze beide jij blijkbaar niet) en hij is lelijk ook (gewoon hetzelfde als de psp)
Op de Xbox 360 kun je ook DVD en HD-DVD films kijken en muziek, foto's en films streamen vanaf een PC of MP3-speler. Je kunt zelfs radio luisteren, on-line tv kijken, films en muziek downloaden van diverse services en binnenkort HD-films via de video marketplace kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef SToRM81 het volgende:
Je kunt op een standaard PS3 naast gamen ook nogeens films kijken (DVD & BR), surfen, muziek luisteren en foto's kijken vanaf verschillende media. Dat is toch wel wat meer dan wat de 360 kan. En dan heb je ook nogeens de functionaliteit met de PSP. Bij de PS3 kun je zelfs (indien nodig) een andere HDD steken
ZOu ik niet doen, Mediamarkt is best wel een grote winkel. Ze kopen vaak grote partijen in 1x. Het kan zijn dat ze nog een oude batch 360's ( met dvd/overhitting problemen ) in de schappen hebben liggen en dat je die dan meekrijgt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:09 schreef jurgen. het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 september 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft wel een groot voordeel als die kapot gaat.
Dan ga je gewoon naar hun en krijg je een nieuwe en hun handelen verder alles af met MS.
Bij bijna alle andere zaken moet je het zelf regelen en dan ben je hem twee weken kwijt.
[/quote
Oh! dat wist ik niet. Ik begreep uit sommige reacties juist dat MM juist niet klantvriendelijk was ivg met de kleine ondernemer. Dus het aanschaffen van een console zoals de XBox bij de MM is wel aan te raden begrijp ik?![]()
en dan weet je blijkbaar niet wat er met de 360 kan want die lijst is echt langer hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je kunt op een standaard PS3 naast gamen ook nogeens films kijken (DVD & BR), surfen, muziek luisteren en foto's kijken vanaf verschillende media.
Inderdaad prima aanbiedingquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding
Goede prijs en een aantal leuke games erbij.
Als je een fps gamer bent is het idd een goede keuzequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef Markster het volgende:
Zielige PS3 fanboys, er is maar 1 rede nodig (naast de andere 100) om voor een x360 te gaan; morgen halo3
360 is van alle markten thuis + snelle besturing.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je een fps gamer bent is het idd een goede keuzeAls je dat niet bent daarintegen
En wat als dat niet zo blijft. De 360 had ook anderhalf jaar nodig eindelijk wat fatsoenlijke spellen af te leveren.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:34 schreef Glenn-Micra het volgende:
Alleen ben zo bang dat het spellen aanbod zo zal blijven. (zoals het nu is dus, beperkt) Daarom wil ik dus een xbox 360.
Dan ben je wel heel dom, nu een PS3 kopen om vervolgens 1,5 jaar op een goede serie games te gaan zitten wachten.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
En wat als dat niet zo blijft. De 360 had ook anderhalf jaar nodig eindelijk wat fatsoenlijke spellen af te leveren.
Je zou ze te kost moeten geven....quote:Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel dom, nu een PS3 kopen om vervolgens 1,5 jaar op een goede serie games te gaan zitten wachten.
Wie zegt dat je nu een console moet halenquote:Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel dom, nu een PS3 kopen om vervolgens 1,5 jaar op een goede serie games te gaan zitten wachten.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wie zegt dat je nu een console moet halen
Ik wacht liever af van die twee "stoere" consolesHet gamesaanbod van bijde is nog altijd karrig. Als je moet kopen zou ik nu ook een 360 halen (horen jullie dat
) Maar je moet niets
quote:Ik ga ook een xbox kopen. Weet eimadn nog een goede aanbieding. Ik ga trouwens voor de Premium.
En voor de TS. Ik zou niet 1,5 jaar gaan wachten tot duidelijk is wie nu een beter spellen aanbod heeft. Het spellen aanbod is nu al goed voor de 360. En dan staan er nog veel spellem in de rij voor de komende maanden.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:36 schreef KaiN het volgende:
[..]
[..]
En voor de TS. Ik zou niet 1,5 jaar gaan wachten tot duidelijk is wie nu een beter spellen aanbod heeft. Het spellen aanbod is nu al goed voor de 360. En dan staan er nog veel spellem in de rij voor de komende maanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |