abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53429158
Geef me is een goede reden om uberhaupt een PS3 te kopen?

Een ding schiet me te binnen en dat is gran turismo Maar geen reden om mij ervan te weerhouden een xbox 360 te kopen.
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_53430566
Mass Effect niet te vergeten
pi_53438722
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:

[..]

Halo is net zoals zijn jongere broertje de enige reden om de toenmalige xbox en nu de 360 te halen. Meer leuke games kan je vergeten Het aanbod is nu redelijk. Maar het blijft alleen maar redelijk. Er komen zo minmaal aantal goede spellen voor die console uit. Alleen de fanboys roepen harder.

Maargoed, jouw geld, jouw leven. Gooi maar weg

Maar ik ben dan ook gewoon een simpele anti 360 fanboy
anti 360 fanboy
De games voor de 360 zijn super, en het aanbod is groot. En met het oog op de komende titels wordt dit alleen maar beter. Dus eigenlijk praat je alleen maar poep.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_53439483
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:22 schreef bigore het volgende:
Mass Effect niet te vergeten
Alan Wake. .
-
pi_53451211
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:

[..]

Halo is net zoals zijn jongere broertje de enige reden om de toenmalige xbox en nu de 360 te halen. Meer leuke games kan je vergeten Het aanbod is nu redelijk. Maar het blijft alleen maar redelijk. Er komen zo minmaal aantal goede spellen voor die console uit. Alleen de fanboys roepen harder.

Maargoed, jouw geld, jouw leven. Gooi maar weg

Maar ik ben dan ook gewoon een simpele anti 360 fanboy
De xbox had ook geen Ninja Gaiden en KotOR
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:41:39 #57
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53455416

lijkt me duidelijk.
*Hosselcopter*
pi_53455853
Laat iemand lekker zelf beslissen wat hij van zijn centen koopt als hij een 360 wil dan moet hij dat doen als je zelf een ps3 wil moet je dat doen als je vriend een wii wil moet hij dat doen.

Dom wichten altijd met hun gezemel
pi_53456000
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:41 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]

lijkt me duidelijk.
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?
Echt, geef eens één argument.
-
pi_53456403
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_53456841
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat er weldegelijk goeie games op zijn misschien? En dat van die poorts is enkel omdat de 360 momenteel nog een voorsprong heeft.

Nog enkele argumenten:
- De PS3 is gewoon een veel degelijker en completer systeem dan de 360.
- De interface van de PS3 werkt veel beter (sneller) en ziet er ook erg strak uit (alhoewel het van mij wel wat meer in mappen verdeeld zou mogen worden).
- Gratis online gamen
PSN id: NL_SToRM
pi_53457433
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

- De interface van de PS3 werkt veel beter (sneller) en ziet er ook erg strak uit (alhoewel het van mij wel wat meer in mappen verdeeld zou mogen worden).
In mappen zoals de interface van de 360. De interface van de 360 is wat mij betreft completer aangezien het volledig met xbox live geintegreerd is.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:01:08 #63
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53457495
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

In mappen zoals de interface van de 360. De interface van de 360 is wat mij betreft completer aangezien het volledig met xbox live geintegreerd is.
dat gaat veranderen met Home
*Hosselcopter*
pi_53457802
quote:

[..]

Omdat er weldegelijk goeie games op zijn misschien? En dat van die poorts is enkel omdat de 360 momenteel nog een voorsprong heeft.

Nog enkele argumenten:
- Gratis online gamen
Goeie games, prima.
Maar geen killer apps nog. De interface van de ps3 vind ik vooral onoverzichtelijk.
Gratis online, prima. Maar geen centraal gamersaccount is dan wel weer enorm crisis.
@ Dibble: En Ratchet & Clank is nog niet uit, dus geen argument nog.
-
pi_53457819
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:01 schreef Dibble het volgende:

[..]

dat gaat veranderen met Home
En dat is er nog lang niet..
De vraag was waarom zou hij NU een ps3 boven een X360 moeten kiezen?
-
pi_53457860
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat is er nog lang niet..
De vraag was waarom zou hij NU een ps3 boven een X360 moeten kiezen?
Waarom zou je nu een ps3 of 360 kopen als je nog niet eens weet of een ps3 beter word Het is wel even 400 euro weggooien als je nu een console moet kopen en daardoor een console koopt die je later eigenlijk niet wilt
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_53457868
quote:

- Gratis online gamen
hij is degelijker, maar niet completer!
de interface is trager (ik heb ze beide jij blijkbaar niet) en hij is lelijk ook (gewoon hetzelfde als de psp)
pi_53457890
maarja.. als ps3 en 360 bezitter kan ik je eigenlijk maar 1 goed advies geven!

koop een wii, wat een leuke belevenis is dat!
pi_53457905
Goeie discussie voor TS
Achtelijk fanboys.
pi_53457932
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie discussie voor TS
Achtelijk fanboys.
Reactie die iig nog meer toevoegt
www.indiegamer.nl
pi_53458005
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie discussie voor TS
Achtelijk fanboys.
denk dat mijn post (en die van de fanboys ook wel eigenlijk) meer bijdraagt dan de jouwe
pi_53458139
Puur persoonlijke meningen, laat m lekker zelf beslissen. Het 360/PS3 is hetzelfde als Pes en fifa, het is puur een persoonlijk besluit
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:35:12 #73
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53458407
neem gewoon een ps3 joh, voor 450 kun je hem al krijgen. Geen gezooi met kapotte cd's, overhitting en al het anderem gewoon zeer degelijk apparaat .Je krijgt er veel voor terug ook, gewoon even afwachten

btw als xbox, fifa was. Dan was ps3 pes

*Hosselcopter*
pi_53458532
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:20 schreef rival het volgende:

[..]

denk dat mijn post (en die van de fanboys ook wel eigenlijk) meer bijdraagt dan de jouwe

Mijne was dan ook niet gericht aan TS maar aan alle kansloze zieltjes die elk topic aangrijpen om wederom weer eens de PS3 vs xbox vs Wii discussie te gaan voeren.

Ik ga een Opel kopen zal ik het 1.9 blok nemen of de 2.4 benzin.
Nee joh, neem een brommer.
pi_53458635
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijne was dan ook niet gericht aan TS maar aan alle kansloze zieltjes die elk topic aangrijpen om wederom weer eens de PS3 vs xbox vs Wii discussie te gaan voeren.

Ik ga een Opel kopen zal ik het 1.9 blok nemen of de 2.4 benzin.
Nee joh, neem een brommer.
En soms kan je ook beter een brommer kopen terwijl je op zoek bent naar een auto Moeten wat mensen eerst je ogen openen

Maar om dat meteen kansloos te noemen
www.indiegamer.nl
pi_53459679
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef rival het volgende:
hij is degelijker, maar niet completer!
Je kunt op een standaard PS3 naast gamen ook nogeens films kijken (DVD & BR), surfen, muziek luisteren en foto's kijken vanaf verschillende media. Dat is toch wel wat meer dan wat de 360 kan. En dan heb je ook nogeens de functionaliteit met de PSP. Bij de PS3 kun je zelfs (indien nodig) een andere HDD steken
quote:
de interface is trager (ik heb ze beide jij blijkbaar niet) en hij is lelijk ook (gewoon hetzelfde als de psp)
Ik heb ze beide en de 360 interface vind ik echt wel trager met die grijze balk die alsmaar in beeld moet komen schuiven.
Maarja, welke interface er beter/mooier is hangt af van de persoonlijke smaak. Ik vind die van de PS3 veel beter door de simpele layout en duidelijke iconen. En als je de layout goed kent dan vlieg je echt door de opties heen
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:31:05 #77
192166 Paupermans
They made me do it
pi_53459920
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef SToRM81 het volgende:
Je kunt op een standaard PS3 naast gamen ook nogeens films kijken (DVD & BR), surfen, muziek luisteren en foto's kijken vanaf verschillende media. Dat is toch wel wat meer dan wat de 360 kan. En dan heb je ook nogeens de functionaliteit met de PSP. Bij de PS3 kun je zelfs (indien nodig) een andere HDD steken
Op de Xbox 360 kun je ook DVD en HD-DVD films kijken en muziek, foto's en films streamen vanaf een PC of MP3-speler. Je kunt zelfs radio luisteren, on-line tv kijken, films en muziek downloaden van diverse services en binnenkort HD-films via de video marketplace kijken.
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:06:06 #78
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53460817
dit topic begint weer flamewar te worden
*Hosselcopter*
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:09:42 #79
191980 jurgen.
Sarang Mi lobi
pi_53460904
[quote]Op vrijdag 21 september 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:

[..]

Mediamarkt heeft wel een groot voordeel als die kapot gaat.
Dan ga je gewoon naar hun en krijg je een nieuwe en hun handelen verder alles af met MS.
Bij bijna alle andere zaken moet je het zelf regelen en dan ben je hem twee weken kwijt.
[/quote

Oh! dat wist ik niet. Ik begreep uit sommige reacties juist dat MM juist niet klantvriendelijk was ivg met de kleine ondernemer. Dus het aanschaffen van een console zoals de XBox bij de MM is wel aan te raden begrijp ik?
pi_53460973
Iemand enige ervaring met de site / winkel xboxhome ?
Bah !
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:42:20 #81
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53461735
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:09 schreef jurgen. het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 september 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:

[..]

Mediamarkt heeft wel een groot voordeel als die kapot gaat.
Dan ga je gewoon naar hun en krijg je een nieuwe en hun handelen verder alles af met MS.
Bij bijna alle andere zaken moet je het zelf regelen en dan ben je hem twee weken kwijt.
[/quote

Oh! dat wist ik niet. Ik begreep uit sommige reacties juist dat MM juist niet klantvriendelijk was ivg met de kleine ondernemer. Dus het aanschaffen van een console zoals de XBox bij de MM is wel aan te raden begrijp ik?
ZOu ik niet doen, Mediamarkt is best wel een grote winkel. Ze kopen vaak grote partijen in 1x. Het kan zijn dat ze nog een oude batch 360's ( met dvd/overhitting problemen ) in de schappen hebben liggen en dat je die dan meekrijgt.
*Hosselcopter*
pi_53461783
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Je kunt op een standaard PS3 naast gamen ook nogeens films kijken (DVD & BR), surfen, muziek luisteren en foto's kijken vanaf verschillende media.
en dan weet je blijkbaar niet wat er met de 360 kan want die lijst is echt langer hoor!

ow, is boven me zelfs al gepost
pi_53467849
Zielige PS3 fanboys, er is maar 1 rede nodig (naast de andere 100) om voor een x360 te gaan; morgen halo3
pi_53471316
Ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding

Goede prijs en een aantal leuke games erbij.
pi_53477079
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef -En4Cer- het volgende:

Inderdaad prima aanbieding

GEARS
Forza
Viva Pinata
Splinter cell
pi_53477368
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef Markster het volgende:
Zielige PS3 fanboys, er is maar 1 rede nodig (naast de andere 100) om voor een x360 te gaan; morgen halo3
Als je een fps gamer bent is het idd een goede keuze Als je dat niet bent daarintegen
www.indiegamer.nl
pi_53477474
quote:
Op woensdag 26 september 2007 01:03 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je een fps gamer bent is het idd een goede keuze Als je dat niet bent daarintegen
360 is van alle markten thuis + snelle besturing.
Weet niet hoe het met de PS3 zit, maar vond de besturing bij de 2 maar pleuris traag.
pi_53479872
Tja het enige puntje wat me misschien kan overhalen om een ps3 te kopen is de toekomst.
PS3 heeft bluray, kortom grotere opslag.

Misschien dat hier qua spellen ook gebruik van gemaakt gaat worden. Kortom spellen worden nog groter etc.

Alleen ben zo bang dat het spellen aanbod zo zal blijven. (zoals het nu is dus, beperkt) Daarom wil ik dus een xbox 360.
pi_53480039
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:34 schreef Glenn-Micra het volgende:
Alleen ben zo bang dat het spellen aanbod zo zal blijven. (zoals het nu is dus, beperkt) Daarom wil ik dus een xbox 360.
En wat als dat niet zo blijft. De 360 had ook anderhalf jaar nodig eindelijk wat fatsoenlijke spellen af te leveren.
www.indiegamer.nl
pi_53480202
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef disjfa het volgende:

[..]

En wat als dat niet zo blijft.
Dan koopt ie een ps3 erbij. Jezus, doe niet zo infantiel.
-
pi_53480241
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef disjfa het volgende:

[..]

En wat als dat niet zo blijft. De 360 had ook anderhalf jaar nodig eindelijk wat fatsoenlijke spellen af te leveren.
Dan ben je wel heel dom, nu een PS3 kopen om vervolgens 1,5 jaar op een goede serie games te gaan zitten wachten.
pi_53480265
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Dan ben je wel heel dom, nu een PS3 kopen om vervolgens 1,5 jaar op een goede serie games te gaan zitten wachten.
Je zou ze te kost moeten geven.... .
Maar djsfa heeft issues met MS.
-
pi_53480452
whyyyyyy?!
waarom verandert IEDER ps3 / 360 topic in een bash-het-andere-systeem-topic
Stelletje mongolen.
De TS wil een 360 kopen, live with it, damnit.
Kan het niet gewoon over de 360 gaan zónder de ps3 erbij te betrekken? In het hele topic heeft TS niet eens een fatsoenlijk antwoord gekregen op de vraag welke consoles nu in de winkel liggen, misschien kan dáár eens iemand een reactie op geven??
pi_53480593
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Wie zegt dat je nu een console moet halen

Ik wacht liever af van die twee "stoere" consoles Het gamesaanbod van bijde is nog altijd karrig. Als je moet kopen zou ik nu ook een 360 halen (horen jullie dat ) Maar je moet niets
www.indiegamer.nl
pi_53480918
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:09 schreef disjfa het volgende:

[..]

Wie zegt dat je nu een console moet halen

Ik wacht liever af van die twee "stoere" consoles Het gamesaanbod van bijde is nog altijd karrig. Als je moet kopen zou ik nu ook een 360 halen (horen jullie dat ) Maar je moet niets
Ben ik met je eens.
Maar ik heb het dan ook over de mensen die nu een console willen kopen.
Ik kraak de PS3 echt niet af want deze heeft ook absoluut zijn voordelen maar als ik momenteel een console zou kopen, wat de TS dus ook van plan is, zou ik alleen al gezien het spelaanbod voor de 360 gaan.

Dus dit staat helemaal los van het fanboy gebeuren. Ik kijk naar beide consoles zonder van te voren al een mening klaar te hebben.
pi_53481127
Wat een kansloos gezanik over PS3 of 360.
Pleur op en geef de TS advies op tips.

Blije fanboys en anti figuren ga lekker in het walhalla je eigen persoonlijke console aanbidden maar niet hier.

mzzl.
JOHNNY HEITINGA
pi_53481499
Ik ga ook een xbox kopen. Weet eimadn nog een goede aanbieding. Ik ga trouwens voor de Premium.
Xbox Live: koenpijl
  woensdag 26 september 2007 @ 11:36:50 #98
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_53482600
quote:
Ik ga ook een xbox kopen. Weet eimadn nog een goede aanbieding. Ik ga trouwens voor de Premium.
quote:

En voor de TS. Ik zou niet 1,5 jaar gaan wachten tot duidelijk is wie nu een beter spellen aanbod heeft. Het spellen aanbod is nu al goed voor de 360. En dan staan er nog veel spellem in de rij voor de komende maanden.
pi_53482689
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:36 schreef KaiN het volgende:

[..]

[..]

En voor de TS. Ik zou niet 1,5 jaar gaan wachten tot duidelijk is wie nu een beter spellen aanbod heeft. Het spellen aanbod is nu al goed voor de 360. En dan staan er nog veel spellem in de rij voor de komende maanden.

Die moet ik ook hebben Kost ''maar'' $460.
pi_53484119
Zow heej wat een geld!!
Ik kan hem alleen niet kwijt haha
  woensdag 26 september 2007 @ 13:18:01 #101
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_53485025
Zou ik nu moeten kiezen, dan zou ik denk ik voor de Xbox360 gaan.
Het lijkt er verdacht veel op dat de problemen een beetje de wereld uit zijn, er zijn meer dan genoeg goede/leuke games en hij is goed betaalbaar.

Echter, ik heb een PS3 staan en geen Xbox360. Ik heb echt geen spijt van de PS3, maar dat komt ook omdat ik een redelijke hoeveelheid PS2 games heb staan en m'n PS2 het niet echt goed meer doet. Daarnaast heb ik vertrouwen in het Blu-ray formaat en kijk ik erg uit naar een aantal toekomstige releases. Tel daarbij op dat ik de PS3 tijdens de launch kon krijgen met 2 games, extra contoller, HDMI-kabel en Blu-ray film voor ¤599,- en de Xbox360 leek op dat moment totaal niet aantrekkelijk (zeker niet met alle RROD en kras-problemen).

Uiteindelijk hangt het er van af welke games je nu hebt (platform), welke games je leuk vindt om te spelen en waar je naar uit kijkt. In het ergste geval kan je je console altijd nog verpatsen.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_53485245
Maar bij die ene aanbieding heb je dan wel garantie enz
Xbox Live: koenpijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')