Naar mijn weten heeft alleen de Elite dit momenteel nog.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:57 schreef Devlinsect het volgende:
Zijn de nieuwe Premium Xboxen al standaard met HDMI?
De Elite versie heeft het al. Volgens nieuwsberichten zouden ook de premium boxen met deze aansluiting worden geleverd.
Waar raden jullie mij aan om hem te kopen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef disjfa het volgende:
Ligt eraan. Soms wel soms niet.
Welke uitvoering wil je kopen, een Premium of een Elite ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:16 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Waar raden jullie mij aan om hem te kopen?
Kleine winkels die relatief een kleinere voorraad hebben?
Mijn voorkeur gaat uit naar de mediamarkt. Alleen het probleem is dat ze natuurlijk een grote voorraad hebben. Kortom de kans dat ik een zogenaamde oude xbox360 krijg is groter.
Ik wou eerst voor de elite gaan, alleen vind hem het geld niet waard. Zo boeiend is die zwarte kleur nou ook weer niet. Alleen de hdd is interessant voor mij, maar dat kan altijd nog.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:18 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Welke uitvoering wil je kopen, een Premium of een Elite ?
Ik doelde op dit bericht:quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft alleen de Elite dit momenteel nog.
Mediamarkt heeft wel een groot voordeel als die kapot gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:16 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Waar raden jullie mij aan om hem te kopen?
Kleine winkels die relatief een kleinere voorraad hebben?
Service?
Mijn voorkeur gaat uit naar de mediamarkt. Alleen het probleem is dat ze natuurlijk een grote voorraad hebben. Kortom de kans dat ik een zogenaamde oude xbox360 krijg is groter.
Dus als jij hem opstuurt naar ms of jij hem naar de MM brengt en hun hem opsturen is slimmerquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft wel een groot voordeel als die kapot gaat.
Kijk hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef mrfool het volgende:
Als je naar de winkel gaat, moet je op de doos kijken, daar zit een stikker op met wanneer de xbox is gemaakt! pas vanaf november 2006 moet je pakken, dan heb je grote kans dat je een 'goeie' hebt...
Het nadeel alleen is dat je de productiedatum niet kan zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Als ik nu een Xbox 360 zou kopen ging ik absoluut voor de Xbox Home aanbieding.
xboxhome is een prima zaak, en als ze nu nog ouwe consoles zouden hebben dan zouden ze iets heel erg fout doen, gewoon even bellen en ik weet zeker dat het goed komt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:48 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Het nadeel alleen is dat je de productiedatum niet kan zien
Ik denk toch dat ik voor de winkel ga!
Bedankt voor de tip. Calling right now!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
xboxhome is een prima zaak, en als ze nu nog ouwe consoles zouden hebben dan zouden ze iets heel erg fout doen, gewoon even bellen en ik weet zeker dat het goed komt.
Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan ook niks!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef Badabingea het volgende:
Playstation 3 is beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |