Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij mag ik hem morgen proberen.
Vaak gebeurt dat inderdaad, dat hij een dag van te voren over de toonbank gaat, maar voor degene die hem via internet besteld hebben zullen toch echt moeten wachten tot de postbode is langsgekomenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef gijsje79 het volgende:
De verkoper zei tegen mij als ik hem dinsdag binnen krijg bel ik je wel ff op.
Dimplus krijgt hem ook dinsdag dus ga er maar vanuit dat ie vanaf de 25e word verkocht.
Daarom mot je hem ook eff unpluggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
Als je 'm online speelt voor de release. Kan het zijn dat je gebanned wordt van Xbox Live btw.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
Als je 'm online speelt voor de release. Kan het zijn dat je gebanned wordt van Xbox Live btw.
Grafisch maakt me niet uit, tis de gameplay.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:09 schreef Haijo het volgende:
Crap...Cartman-Wii syndroom speelt weer op...
Lees je verdomme de tekst wel? Ken je South Park afleveringen, idioot. Cartman kon niet drie weken op de Wii wachten dus begrief hij zichzelf in de sneeuw? REMEMBER?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Grafisch maakt me niet uit, tis de gameplay.![]()
Als je het niets vind donder je toch op.
De 25e is dan ook de releasedatum in de Joe Es Ee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat geloof jij?
Als ik hem de 25e speel word ik echt niet gebanned hoor.
Heb zoiets geks nog nooit gehoord.
De fout ligt dan gewoon bij de winkels.
Ken alleen de oude South Park afleveringen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lees je verdomme de tekst wel? Ken je South Park afleveringen, idioot. Cartman kon niet drie weken op de Wii wachten dus begrief hij zichzelf in de sneeuw? REMEMBER?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |