Hij wil over een half uur weer een reden hebben om koffie te halen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef Hephaistos. het volgende:
En dan...?
Het is gewoon een geprikt inkomen. Vroeger was het altijd ongeveer de ziekenfondsgrens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh? Welke definitie hanteerd het CBS?
Ik zie hetquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is gewoon een geprikt inkomen. Vroeger was het altijd ongeveer de ziekenfondsgrens.
Hee CBS kan prikken wat ik wil maar als je wiki even nakijkt op waar modaal voor staat ...... dan zou het niet geprikt horen te zijn door motorisch gestoorde dronkenlap na 4 uur draaimolen en een kratje bier of vier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie het
Ergo, het hele punt van TS staat nergens op
IS DIT BRUTO OF NETTO??? Das nogal een verschil nlk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef desiredbard het volgende:
Beste Fokkers
Zag recentelijk, en nu na de prinsjesdag recentelijk weer dat het Modale inkomen in Nederland 30k in Euries is.
Nou is of de Inflatie belachelijk hoog geweest, of dit bedrag een gevalletje stereopenisme.
We hebben het Namelijk over 68.000 Nederlandse Guldentjes per jaar
Ik zou graag de full time werkend even Pollen, wat is je totaal huishoudinkomen; Hoger / Lager dan die 30k
Poll: GezinsinkomenMinder <¤30k Meer >¤30k
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Bruto Lieverd...maar graag hier: hernieuwde Inkomens Pollquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Duna het volgende:
[..]
IS DIT BROTO OF NETTO??? Das nogal een verschil nlk.
Brutoquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Duna het volgende:
[..]
IS DIT BRUTO OF NETTO??? Das nogal een verschil nlk.
Ik kom momenteel rond van 10.000 euro. Te doen, maar het is moeilijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef Duna het volgende:
Jeetje 30k.... Wat weinig zeg, wij zouden er niet van rond kunnen komen!
En dan wonen wij nog 'maar' in een 3-kamer appartement. (wel 2 auto's)
Ik wil wel een euro overmaken hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:
Ik kom momenteel rond van 10.000 euro. Te doen, maar het is moeilijk.
Waarom ben je opgehouden met werken, Flori?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kom momenteel rond van 10.000 euro. Te doen, maar het is moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |