SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: GezinsinkomenMinder <¤30k Meer >¤30k
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Stereoponisme is gelul in de ruimte toch? Dus je wil met een poll op Fok aantonen dat het CPB het verkeerd heeft ofzo? Wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef desiredbard het volgende:
Beste Fokkers
Zag recentelijk, en nu na de prinsjesdag recentelijk weer dat het Modale inkomen in Nederland 30k in Euries is.
Nou is of de Inflatie belachelijk hoog geweest, of dit bedrag een gevalletje stereopenisme.
We hebben het Namelijk over 68.000 Nederlandse Guldentjes per jaar
Volgens mij telt ie transacties dubbel, tussen spaarrekening en huisrekening enzo. Zal het nog eens nalopen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:18 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ik schrok al...geef mij ook zo'n studie!![]()
![]()
nee ik POL of (ok doelgroep afhankelijk) of het inkomen van de gemiddelde Fok!er boven/onder die modaalgrens ligt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:21 schreef GlowMouse het volgende:
Je pollt nu of 30k de mediaan is, dat is wat anders dan de modus.
Volgens mij begrijp je niet wat Modaal is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:25 schreef desiredbard het volgende:
Ik heb namelijk het sterke vermoeden die modaalgrens van 30K erg hoog is
tja, zit daar in mijn eentje al ver boven, en mijn man ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef Duna het volgende:
Jeetje 30k.... Wat weinig zeg, wij zouden er niet van rond kunnen komen!
En dan wonen wij nog 'maar' in een 3-kamer appartement. (wel 2 auto's)
Modaal = overeenkomend met de statistische modus => middelmatigquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet wat Modaal is.
Modaal is het meest voorkomende inkomen.
Dan weet je waarom mensen met modaal er dit jaar op achteruit gaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:29 schreef HarryP het volgende:
Een gezinsinkomen op bijstandsniveau is:
15.804 euro's
Modus= 5 [stat.] meest voorkomende waarde van een statistische variabelequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:30 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Modaal = overeenkomend met de statistische modus => middelmatig
Maar je hebt gelijk ik moet mijn POL even aanpassen
Excuses voor de verloren stemmen
Niet volgens de CBS definetie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet wat Modaal is.
Modaal is het meest voorkomende inkomen.
Oh? Welke definitie hanteerd het CBS?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet volgens de CBS definetie.
En dan...?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:32 schreef desiredbard het volgende:
Slothje op de Pol ik maak een nieuwe na mijn bak koffie?
Hij wil over een half uur weer een reden hebben om koffie te halen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef Hephaistos. het volgende:
En dan...?
Het is gewoon een geprikt inkomen. Vroeger was het altijd ongeveer de ziekenfondsgrens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh? Welke definitie hanteerd het CBS?
Ik zie hetquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is gewoon een geprikt inkomen. Vroeger was het altijd ongeveer de ziekenfondsgrens.
Hee CBS kan prikken wat ik wil maar als je wiki even nakijkt op waar modaal voor staat ...... dan zou het niet geprikt horen te zijn door motorisch gestoorde dronkenlap na 4 uur draaimolen en een kratje bier of vier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie het
Ergo, het hele punt van TS staat nergens op
IS DIT BRUTO OF NETTO??? Das nogal een verschil nlk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef desiredbard het volgende:
Beste Fokkers
Zag recentelijk, en nu na de prinsjesdag recentelijk weer dat het Modale inkomen in Nederland 30k in Euries is.
Nou is of de Inflatie belachelijk hoog geweest, of dit bedrag een gevalletje stereopenisme.
We hebben het Namelijk over 68.000 Nederlandse Guldentjes per jaar
Ik zou graag de full time werkend even Pollen, wat is je totaal huishoudinkomen; Hoger / Lager dan die 30k
Poll: GezinsinkomenMinder <¤30k Meer >¤30k
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Bruto Lieverd...maar graag hier: hernieuwde Inkomens Pollquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Duna het volgende:
[..]
IS DIT BROTO OF NETTO??? Das nogal een verschil nlk.
Brutoquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Duna het volgende:
[..]
IS DIT BRUTO OF NETTO??? Das nogal een verschil nlk.
Ik kom momenteel rond van 10.000 euro. Te doen, maar het is moeilijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef Duna het volgende:
Jeetje 30k.... Wat weinig zeg, wij zouden er niet van rond kunnen komen!
En dan wonen wij nog 'maar' in een 3-kamer appartement. (wel 2 auto's)
Ik wil wel een euro overmaken hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:
Ik kom momenteel rond van 10.000 euro. Te doen, maar het is moeilijk.
Waarom ben je opgehouden met werken, Flori?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kom momenteel rond van 10.000 euro. Te doen, maar het is moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |