klote-operatie dus, vooral neuttussenschot gebeurenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:38 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Neusschelp verkleining en misschien ook een neustussenschot correctie..
Dat weet ze, ze leert voor operatie assistente, dus ze heeft deze operatie al eens moeten assisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
klote-operatie dus, vooral neuttussenschot gebeuren
HEE! waar komde gij vandaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:08 schreef Imperatore het volgende:
Hmm, vrolijke posts Ritchie!
En het ergste is, misschien moet ik dat ook nog eens laten doen.
Welke wijk?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:37 schreef Imperatore het volgende:
Als in straat? Wijk? Zegt u het maar!
Waarom doet mijn avatar het niet?
Daar in de buurt hebben JDude en ik ook nog een tijdje gewoond. Nu wonen we in het Bredasche Zuiden vlakbij de Ginnekenmarktquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:04 schreef Imperatore het volgende:
Haagpoort.
VvG-straat bij kruising Oranjeboomstraat.![]()
Woon samen in kleine bovenwoning = arme studenten. Later natuurlijk naar Breda-Zuid.![]()
Je bedoelt dat volk dat op vrijdagmiddag massaal richting Boerke Verschuren trektquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:27 schreef Imperatore het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niets tegen kak, mits niet overdreven. Houd wel van classy. Maar ik hou niet van die hautaine parvenu's die denken dat ze boven anderen staan. Een beetje kak daarentegen is niets mis mee imo.
Ja of naar dat café vooraan op de Ginnekenweg, waar die hopeloze single 30'ers nog vier rijen dik op straat staan met mooi weer. Altijd leuk om met de auto vlak langs te karrenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Je bedoelt dat volk dat op vrijdagmiddag massaal richting Boerke Verschuren trekt.
Ja, kansloos die lui daar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef JDude het volgende:
Ja of naar dat café vooraan op de Ginnekenweg, waar die hopeloze single 30'ers nog vier rijen dik op straat staan met mooi weer. Altijd leuk om met de auto vlak langs te karren.
Nog nooit gezien. Ik ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bedoelt dat volk dat op vrijdagmiddag massaal richting Boerke Verschuren trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |