Ik heb ooit bij de politie gewerktquote:Op maandag 24 september 2007 22:01 schreef Helsie het volgende:
[..]
Als ze daar een leuke en goed betaalde baan hebben op het moment dat ik dat zoek, ga ik er net zo goed werken hoor![]()
Herkenbaar....quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef BossFight het volgende:
Waar ik minder zin in heb is werken, zeker nu ik het hele gebouw door moet rennen vandaag om patchnummers na te lopen...
Nog steeds geen verbetering dus? Sterkte...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:33 schreef Swiffer het volgende:
succes met je vierdaagse BS,
en goedemorgen iedereen!! Ik voel me klote!
*kuch*quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:33 schreef Swiffer het volgende:
succes met je vierdaagse BS,
en goedemorgen iedereen!! Ik voel me klote!
Ik zat ook bijna bij de marechaussee, dan moet je stage lopen bij de me.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:01 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij de politie gewerkt![]()
Als IT nerd hoor, niet op straat ofzo. Op zich wel leuk, maar de sfeer is net effe wat anders dan in het bedrijfsleven. De hiërarchie is erg belangrijk, daarom is hielenlikken eigenlijk best een handige vaardigheid. Helaas. Maar goed, dat is bij sommige bedrijven ook zo.
Voor de rest wel een leuke werkomgeving. Sowieso altijd interessante verhalen tijdens de lunch enzo van mensen die net van straat kwamen of daar ooit gewerkt hebben. Bijna een keer op de schietbaan gemogen, maar dat ging helaas niet door.
Ik kan je wel vertellen dat karten met je collega's waarvan 50% een gevorderde rij-opleiding heeft een bijzondere gebeurtenis isIk vond het nog knap dat ik op 0.02 seconden tweede was geworden.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat met krukken die trap op en af.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:08 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen. Het zonnetje schijnt.
Zaterdag naar NAC - PSV
Waar sta jij normaal gesproken dan? op F?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:18 schreef fransbreda het volgende:
uhm ja op F hebben ze een lift. Ik wou gewoon op tijd gaan en na de wedstrijd maar ff wachten tot de meute weer gepasseerd is en ik op me gemak naar beneden kan.
Normaal sta/zit ik thuis.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Waar sta jij normaal gesproken dan? op F?
Zit/sta gewoon op G hoor.Meestal paar plekken naast mister loco.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Waar sta jij normaal gesproken dan? op F?
Nog trugger?/quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Nog trugger?/
Dan weet ik niet wat je bedoelt
Dat!quote:Op maandag 24 september 2007 23:49 schreef BossFight het volgende:
[..]
Sorry!!!!![]()
Wat onaardig van me!
Kun je het me vergeven?
Misschien als ik het als nog vraag?![]()
suc6!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:22 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend..
Morgen en overmorgen vrij, mijn vriending moet worden geopereerd aan d'r neus vanwege constante voor en bijholte ontstekingen..
En das wel zon kutoperatie!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:22 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend..
Morgen en overmorgen vrij, mijn vriending moet worden geopereerd aan d'r neus vanwege constante voor en bijholte ontstekingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |