Oh jawel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Alle hardwerkende Nederlanders zijn weer aan het werk.
we worden niet jaloers, he?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Elseetje het volgende:
Zozo ijsbrekertje, een naamtopic! Mét hoofdletter.
Volgende keer ben jij aan de beurt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Elseetje het volgende:
Het ging me er meer om dat haar username zonder hoofdletter is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij aan de beurt.
Sinds wanneer begeef je op GSquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef Floripas het volgende:
Ik zie nu voor het eerst die Meiden van Halal vs. Hans Teeuwen-clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Twee dingen: die dikke spelfout in de titel van GS, en wat een flauwe muk.
LOEDERTJE!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:13 schreef Autodidact het volgende:
Slet.
Die hoeren moeten niet zo schijnheilig doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef Floripas het volgende:
Ik zie nu voor het eerst die Meiden van Halal vs. Hans Teeuwen-clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Twee dingen: die dikke spelfout in de titel van GS, en wat een flauwe muk.
Mwoch, ik vond ze allemaal nogal zwak. Ik dacht echt: is dit het nou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die hoeren moeten niet zo schijnheilig doen.
Zit al 3 uur op een lastig deel van een business case te borduren...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef Elseetje het volgende:
Rock heeft teveel koffie gedronken?
Senseo is toch geen koffie. Nu kun je echte koffie zettenquote:
Dat is misschien door de vorm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwoch, ik vond ze allemaal nogal zwak. Ik dacht echt: is dit het nou?
Als winnaar van de Erica Terpstra award kan dat ook niet anders.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:26 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wouw! Een naamtopic![]()
Er zijn wel aardige FOK!kers in POL!
Dat is het lastige aan de letter(combinatie) ij. Alletwee de letters in hoofdletter (IJs)vind ik eigenlijk niet mooi staan. Maar alleen de I in hoofdletter is nog lelijker (Ijs). Dus vandaar dat ik het maar met kleine letters geschreven heb. Dat staat gewoon het beste: ijsbrekertjequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Elseetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |