Ik heb één artikel nodig (uit nr 20, 1997). Om het artikel te kunnen lezen, moet je webabonnee zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waar is het voor, ik kan misschien wel iemand bellen.
Gesms't.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb één artikel nodig (uit nr 20, 1997). Om het artikel te kunnen lezen, moet je webabonnee zijn.![]()
Voelt iemand anders ook discongruentie?quote:uit een fotoboek, onder een kopje "My Television Series"
Nauwelijks. Ik volg wel veel op Comedy Central, zoals That 70's Show, South Park,
Two pints of lager & a packet of crisps, The Office US en Scrubs. Elke doordeweekse dag een mooie avond/nacht-marathon dus Verder volg ik nog de series Lost, Prison Break en Heroes.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Voelt iemand anders ook discongruentie?
In Nijmegen. Ik ben vannacht in Nijmegen. Existeren doe ik ook op andere gelegenheden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Thaleia, ik ben vannacht. Ik blijf bij je slapen, dus vertel even waar je woont.
Ik heb helaas geen Nijmeegse vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:14 schreef thaleia het volgende:Ik ben bij een feestje in de blokhut, die blokhut waar altijd feestjes zijn, je Nijmeegse vrienden weten vast wel waar dat is.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nee, ik ga niet naar Nijmegen.
Ik ben meer van onderuit gezakt klagen en exegeren in duistere cafés.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:34 schreef thaleia het volgende:
Jullie zijn zeker allebei meer van de huiskamerfeestjes?
De Wetering, Nota Bene, de Buurvrouw, de Diepte, de Nes, nachtcafé Nota Bene, café Zwart, Van Dale, café Krom, de Engelbewaarder, af en toe wat naargeestige volkscafés.. Et cetera.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:20 schreef Z het volgende:
Welke duistere café's frequenteer je?
Ja thaleia, kom, dat gaan we doen. Ik heb gezelschap nodig. Jou dus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef thaleia het volgende:
Daar heb ik ook wel zin in, onderuitgezakt in een duister cafe hangen. Dat feestje in de Blokhut laat ik zitten, ben al een tijdje aan het kwakkelen. Een suf huiskamerfeestje was nog wel gelukt, maar dit gaat te ver. mane, eisen de eerste schoolweken - in combinatie met het herfstige weer denk ik- bij jou ook zo hevig hun tol?
Oké. Volgende week vrijdag dan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef thaleia het volgende:
Niet vandaag Pope, ik ga eerst in bad liggen en dan film kijken. En misschien de ravage van gisteravond hier opruimen, maar ik denk van niet.
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef Z het volgende:
De Diepte! Briljante kroeg.
Ben je in zwart al een keer verleid door Johannes van Dam?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De Wetering, Nota Bene, de Buurvrouw, de Diepte, de Nes, nachtcafé Nota Bene, café Zwart, Van Dale, café Krom, de Engelbewaarder, af en toe wat naargeestige volkscafés.. Et cetera.
Nee hoor, overal waar drank is, heb ik het leuk. Maar van die blokhut van jou heb ik werkelijk nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:34 schreef thaleia het volgende:
Jullie zijn zeker allebei meer van de huiskamerfeestjes?
Hou je gulpje maar dicht ja, jongen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je in zwart al een keer verleid door Johannes van Dam?
Ik zag de eerste helft van dit jaar wel wekelijks in de Engelbewaarder. En maandag ook weer. Moet ik uitkijken voor je?
Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eik en Linde, is dat ook niks voor jou, Pope?
Dinsdag voelde ik me heel brak en ik had ook een zere keel. Om 21.00 lag ik al in bed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef thaleia het volgende:
mane, eisen de eerste schoolweken - in combinatie met het herfstige weer denk ik- bij jou ook zo hevig hun tol?
Dat is goed om te lezenquote:Op zondag 23 september 2007 03:23 schreef mane het volgende:
Dinsdag voelde ik me heel brak en ik had ook een zere keel. Om 21.00 lag ik al in bed.. Maar daarna ging het goed. Keelpijn is verdwenen. Vannacht een paar uur geslapen en het is nu ook alweer 3.20. Ik bruis van de energie,
. Maar ik voel me gelukkig. En nee, dat heeft niet echt een bepaalde reden.
Had je een leuke verjaardag?
quote:Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij kan niet eens 'racistische' schrijven.
Terechte ban!
De ijsbaan.quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Waar gaan jullie naartoe in de winter?
Er liggen nog geen concrete plannen, al lijkt het me wel eens leuk om Zwitserland in de winter te bewonderen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
En wat ga je daar dan doen?quote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef DaMart het volgende:
Er liggen nog geen concrete plannen, al lijkt het me wel eens leuk om Zwitserland in de winter te bewonderen.
Ik ben een paar jaar geleden vlak voor Kerst in Berlijn geweest. Zelfs met de enorme gezelligheid die alle versieringen en kerstmarkten veroorzaakten bleef het een prachtige stad. Volgens mij kun je dus op werkelijk elk moment naar Berlijn toe zonder dat het je tegenvalt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit zelf (weer) te denken aan Berlijn, maar ik weet niet of dat een geschikte stad is om te bezoeken rond Oud & Nieuw.
Rioquote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Goed om te horen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden vlak voor Kerst in Berlijn geweest. Zelfs met de enorme gezelligheid die alle versieringen en kerstmarkten veroorzaakten bleef het een prachtige stad. Volgens mij kun je dus op werkelijk elk moment naar Berlijn toe zonder dat het je tegenvalt.
Jij hebt de post van Bupa natuurlijk gelezen!quote:Op zondag 23 september 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neig naar optie één. Omdat ik bij het andere denk aan een taalpurist die zich bezig houdt met een neptaal.
Nou, in ShowChat zei hij precies hetzelfdequote:Op zondag 23 september 2007 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Om echt helemaal eerlijk te zijn; nee.
Hoe kom je aan dat appartement?quote:Op zondag 23 september 2007 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goed om te horen.Ik heb een tof en betaalbaar appartement gevonden; dat idee staat me erg aan. Ik hoop er in ieder geval moderne architectuur, leuke musea en goede restaurants aan te treffen. Dat moet lukken. De vraag is alleen of in verband met de feestdagen de interessante zaken niet gesloten zijn.
Ik moet ook aan de centjes denken, Gellius, je weet wel marketing and demographics enzo. Ik denk dat ik in de Hagenezen de beste doelgroep heb gevonden.quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Gellius het volgende:
Fuk toch die Hagenezen JAM, schrijf voor ons allen of schrijf niet.
Dat is handig: kat hoort vogelgeluiden, valt wekker aan en jij kunt doorslapen!quote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb tegenwoordig een wekker met vogelgeluiden.
Kat slaapt op eigen kamer.quote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is handig: kat hoort vogelgeluiden, valt wekker aan en jij kunt doorslapen!
Je bent te bescheiden en je denkt te kleinburgerlijk, dat is jouw probleem, JAM.quote:Op maandag 24 september 2007 09:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik moet ook aan de centjes denken, Gellius, je weet wel marketing and demographics enzo. Ik denk dat ik in de Hagenezen de beste doelgroep heb gevonden.
Hmm, nu dit is iets wat ik niet vaak hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je bent te bescheiden en je denkt te kleinburgerlijk, dat is jouw probleem, JAM.
Omdat het wáár is. De waarheid krijg je niet vaak te horen. Dat gitanes-kutjes-jazz-koffie-drank-ideaal is een heel burgelijk ontsnappingsideaal.quote:Op maandag 24 september 2007 09:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Hmm, nu dit is iets wat ik niet vaak hoor..
Dat is inderdaad wat het is, Gellius. Het bevalt me echter wel een stuk beter dan andere burgelijke ontsnappingsidealen, zoals de kerk, backpacken in Australie, motorrijden en moederen. In ieder geval, ik moet maar eens gaan kijken wat ik hierna ga doen, na de gauloises-kutjes-jazz-koffie-drank-etc. Jij nog een goed idee?quote:Op maandag 24 september 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Omdat het wáár is. De waarheid krijg je niet vaak te horen. Dat gitanes-kutjes-jazz-koffie-drank-ideaal is een heel burgelijk ontsnappingsideaal.
Ja, dat vond ik ook wel aardig gevonden van mijzelf. Wat ik me nu trouwens herinner, ik moet eigenlijk maar weer eens een paar JAM in Japan fotootjes uploaden, vind je niet?quote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Gellius het volgende:
Gauloises, geen Gitanes. Kut.
Allemaal van hetzelfde laken een pak hoor, vind ik. Al vond ik trouwen wel een leuke variatie.
Ja, let op, er staat er rechts (op de tafel, links op de foto) nog eentje he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |