Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nee, ik ga niet naar Nijmegen.
Ik ben meer van onderuit gezakt klagen en exegeren in duistere cafés.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:34 schreef thaleia het volgende:
Jullie zijn zeker allebei meer van de huiskamerfeestjes?
De Wetering, Nota Bene, de Buurvrouw, de Diepte, de Nes, nachtcafé Nota Bene, café Zwart, Van Dale, café Krom, de Engelbewaarder, af en toe wat naargeestige volkscafés.. Et cetera.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:20 schreef Z het volgende:
Welke duistere café's frequenteer je?
Ja thaleia, kom, dat gaan we doen. Ik heb gezelschap nodig. Jou dus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef thaleia het volgende:
Daar heb ik ook wel zin in, onderuitgezakt in een duister cafe hangen. Dat feestje in de Blokhut laat ik zitten, ben al een tijdje aan het kwakkelen. Een suf huiskamerfeestje was nog wel gelukt, maar dit gaat te ver. mane, eisen de eerste schoolweken - in combinatie met het herfstige weer denk ik- bij jou ook zo hevig hun tol?
Oké. Volgende week vrijdag dan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef thaleia het volgende:
Niet vandaag Pope, ik ga eerst in bad liggen en dan film kijken. En misschien de ravage van gisteravond hier opruimen, maar ik denk van niet.
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef Z het volgende:
De Diepte! Briljante kroeg.
Ben je in zwart al een keer verleid door Johannes van Dam?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De Wetering, Nota Bene, de Buurvrouw, de Diepte, de Nes, nachtcafé Nota Bene, café Zwart, Van Dale, café Krom, de Engelbewaarder, af en toe wat naargeestige volkscafés.. Et cetera.
Nee hoor, overal waar drank is, heb ik het leuk. Maar van die blokhut van jou heb ik werkelijk nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:34 schreef thaleia het volgende:
Jullie zijn zeker allebei meer van de huiskamerfeestjes?
Hou je gulpje maar dicht ja, jongen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je in zwart al een keer verleid door Johannes van Dam?
Ik zag de eerste helft van dit jaar wel wekelijks in de Engelbewaarder. En maandag ook weer. Moet ik uitkijken voor je?
Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eik en Linde, is dat ook niks voor jou, Pope?
Dinsdag voelde ik me heel brak en ik had ook een zere keel. Om 21.00 lag ik al in bed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef thaleia het volgende:
mane, eisen de eerste schoolweken - in combinatie met het herfstige weer denk ik- bij jou ook zo hevig hun tol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |