quote:
Op zondag 23 september 2007 03:23 schreef mane het volgende:Dinsdag voelde ik me heel brak en ik had ook een zere keel. Om 21.00 lag ik al in bed.
![]()
. Maar daarna ging het goed. Keelpijn is verdwenen. Vannacht een paar uur geslapen en het is nu ook alweer 3.20. Ik bruis van de energie,
![]()
. Maar ik voel me gelukkig. En nee, dat heeft niet echt een bepaalde reden.
Had je een leuke verjaardag?
Dat is goed om te lezen
![]()
Ik denk dat het hier ook snel goed komt, want de vermoeidheid is er nog wel maar keel & slijmvliezen doen weer normaal EN de ergste drukte is voorbij zodat er af en toe gerelaxed kan worden. Het is momenteel erg leuk op mijn werk en dan wil je graag meedoen met de spontane pizza-eetacties zonder dat dat ervoor zorgt dat je al het werk dat je voor die avond gepland had in allerlei gaten en kieren van toch al overvolle dagen gedaan moet worden.
(Uiteraard ben ik WEL mee geweest met de spontane pizza-actie
![]()
)
Verjaardag was uitstekend, ik was overdag een dweil en dacht: "misschien moet ik ze maar allemaal afbellen" en vervolgens "ik moet in elk geval zorgen dat ik vooraf nog een paar uur slaap". Beide kwamen er natuurlijk niet van, maar als je huis vol zit voel je je gammelheid niet. Dus dat was dolle pret. Gisteren kwam de man met de hamer en kon ik me er nauwelijks toe brengen een stap te verzetten, ofschoon ik geen kater had.
Vandaag op pad met leerlingen voor een marathonvoorstelling van drie tragedies van Shakespeare achter elkaar. Mij benieuwen