Ik kan ook geen ijzer met handen breken, Frollo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:42 schreef Frollo het volgende:
Lien!Snel, zorg voor een beetje niveau!
Dat is zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan ook geen ijzer met handen breken, Frollo.
Dat is een bestaande zegswijze.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:45 schreef JAM het volgende:
Verzin je dat nu net, of is dat een bestaande zegswijze?
Hè, wat lekker als je overdrijft.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is zo.
Nu ja, gelukkig doet alleen het feit dat je er bént het niveau al stijgen.
En dan straks aan Erik de opdracht: benoem de stijlfiguren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Frollo het volgende:
Het was anders bedoeld als understatement.
Je weet toch zeker wel wat een retorische vraag is?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef Frollo het volgende:
Had ik dat ook moeten krijgen bij Nederlands?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraagquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:57 schreef Frollo het volgende:
Mmm, als ik hierop antwoord zet ik mezelf voor schut, als ik er niet op antwoord wek ik de indruk dat ik onkundig ben.
O ja, zo heette dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:06 schreef JAM het volgende:
CATCH 22, FROLLO! JE WEET TOCH WEL WAT EEN RETORISCHE VRAAG IS, OF NIET?!
Nee, zo heette dat niet. Catch-22 is, zoals wikipedia het mooi noemt, is een term, afkomstig uit de roman Catch-22 van Joseph Heller, waarin een algemene situatie wordt beschreven waarin een individu twee acties dient te verwezenlijken die wederzijds afhankelijk zijn van de andere actie, welke als eerste dient te zijn voltooid. Het voorbeeldje dat ze geven: 'Geen baan kunnen krijgen vanwege het gebrek aan werkervaring, etc.'quote:
Bedankt dat je even waarnam.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef JAM het volgende:
In ieder geval, WE WETEN HIER TOCH ALLEMAAL WEL WAT EEN RETORISCHE VRAAG IS?
Zo, dat lolletje heb ik ook weer gehad/uitgemolken.
Het is nog veel erger, Gellius, er zijn mensen die doen aan goedmaakdierenseks. Die zijn dan boos geweest op hun hondje en dan later op de dag...-oei! OEI! DE VUILPOEZEN!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef Gellius het volgende:
Er bestaan toch hopelijk geen mensen die ècht aan zoiets afschuwwekkends als goedmaakseks doen, mag ik hopen? Dat is zo zielig. En er dan in het sociaal verkeer er ook nog vette grappen over maken..
.
.
Dat bedoel ik, JAM. Dat is héél erg erg. Ik ben geen gewelddadig man, maar soms, soms...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef JAM het volgende:
...maar om antwoord te geven op je vraag, Gellius, ja, ze zijn er echt. Sterker, ik ken ze persoonlijk. Nog sterker, ze zeggen dan dingen als: '...ja, maar de volgende dag...heb je daar wel eens van gehoord, goedmaakseks? Ja? Ja?! JIJ WEET WAAR IK HET OVER HEB HE? He-he-he-he! Ja toch? He-he-he-he! Weet je wat ik doe, ik laat me nog een keer in haar eigen bed met haar zusje betrappen! Jaaaaaaaaa toch! He-he-he-he!'
Nee, dat doe je ook pas daarna. Als je eigenlijk niet meer zo heel boos bent, maar nog een klein beetje boos. In ieder geval, volgens mij hoort het zo. Ik doe er ook niet aan. Ik ben nooit een beetje boos.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:17 schreef Gellius het volgende:
als je boos bent op je vrouw dan ga je mokkend de stoel zitten, of je schampert haar de keuken uit (of in), of je geeft een barrage aan retorischevragen af, maar je gaat nièt met d'r neuken
G.,quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:17 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er tegen. Als je boos bent op je hondje geef je het een tik en als je boos bent op je vrouw dan ga je mokkend de stoel zitten, of je schampert haar de keuken uit (of in), of je geeft een barrage aan retorische vragen af, maar je gaat nièt met d'r neuken
Pikstraf. Dat is ook héél erg mane. Dat halen ze uit de bladen. Het lezen van bladen is mij een gruwel.
Jawel, jawel, maar als je gaat neuken als je nog maar een béétje boos bent, dan is het geen goedmaakseks meer, toch? Goedmaakseks veronderstelt dat het niet goed is op het moment van beginnen. En daarna wel. Tenminste, dat lijkt mij logisch. En als het niet goed is, staat mijn hoofd niet bepaald naar seks. Ik ben toch geen bonobo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef mane het volgende:
[..]
Nee, dat doe je ook pas daarna. Als je eigenlijk niet meer zo heel boos bent, maar nog een klein beetje boos. In ieder geval, volgens mij hoort het zo. Ik doe er ook niet aan. Ik ben nooit een beetje boos.
Oké, nee, dan snap ik er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:23 schreef Gellius het volgende:
Jawel, jawel, maar als je gaat neuken als je nog maar een béétje boos bent, dan is het geen goedmaakseks meer, toch? Goedmaakseks veronderstelt dat het niet goed is op het moment van beginnen. En daarna wel. Tenminste, dat lijkt mij logisch. En als het niet goed is, staat mijn hoofd niet bepaald naar seks. Ik ben toch geen bonobo?
Ja, ga 'm een beetje hitsig lopen maken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef JAM het volgende:
Jawel, Gellius, wind je op, wind je op! Je bent toch geen bonobo!
Ja, ik dacht, misschien wil hij dan met me goedmaakseksen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ga 'm een beetje hitsig lopen maken!
Ga jij je nu ook opwinden, JAM?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:29 schreef JAM het volgende:
Aan een kameel denken, mane? Wij zijn toch geen bonobo's?!
Is dat een retorische vraag, M.?quote:
Ik vind personeelsuitjes, zoals je zelf zo mooi zegt: dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel ook niet ons, maar wij, als mens, hè?
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Thaleia: gefeliciteerd! Uit ervaring kan ik je vertellen dat het halen van wéér een nieuw jaar wel degelijk een prestatie is.
Goedmaakseks met je collega's, dat is pas erg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind personeelsuitjes, dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan hoor, dat - overleven -.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?
Jij hebt nog nooit een potentieel dodelijke ziekte of aandoening gehad. Prijst u gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?
'Selectiedruk of niet, wij houden stand!', dat idee?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan, dat - overleven -.
Amen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goedmaakseks met je collega's, dat is pas erg.
Oh jee, zover dacht ik niet eens. Maar dat had je al gemerkt zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een potentieel dodelijke ziekte of aandoening gehad. Prijst u gelukkig.
Het is ook onmogelijk om zo scherp te zijn als ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh jee, zover dacht ik niet eens. Maar dat had je al gemerkt zeker.
Precies. Altijd maar naar links-rechts-links kijken. Overleven vergt voortdurende inzet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan hoor, dat - overleven -.
Ik ben aan vakantie toe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om zo scherp te zijn als ik.
Da's dan maar mooi dat dat Griekse eiland steeds dichterbij komt.quote:
Deze zondag gaan we.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's dan maar mooi dat dat Griekse eiland steeds dichterbij komt.
Hoe is het eten daar?quote:
Ik twijfel, ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Beide veronderstellen een vorm van leuk meedoen waar ik niet dol op ben. Ik vind dat meer iets voor bonobo's en andere apen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind personeelsuitjes, zoals je zelf zo mooi zegt: dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.
Kos, of, zoals de Grieken zelf zeggen: Kos.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar welk Grieks eiland gaat de reis, Frollo?
Alles wat Berserker van Darwin weet heeft hij van Southpark, het LPF-partijprogramma en mannen van veertig die nog bij hun moeder wonen. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik beschouw mezelf overigens niet als een interpreet van Darwin. Alles wat ik over Darwin weet, heb ik van Berserker.
Meen jij de mens geen aap, Gellius?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik twijfel, ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Beide veronderstellen een vorm van leuk meedoen waar ik niet dol op ben. Ik vind dat meer iets voor bonobo's en andere apen, eerlijk gezegd.
De makers van Southpark zijn libertariërs.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Alles wat Berserker van Darwin weet heeft hij van Southpark, het LPF-partijprogramma en mannen van veertig die nog bij hun moeder wonen. Prijs jezelf gelukkig.
Damn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef Z het volgende:
Ik moet zelfs binnenkort 4 dagen naar Frankrijk met het per-so-neel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |