Jawel, jawel, maar als je gaat neuken als je nog maar een béétje boos bent, dan is het geen goedmaakseks meer, toch? Goedmaakseks veronderstelt dat het niet goed is op het moment van beginnen. En daarna wel. Tenminste, dat lijkt mij logisch. En als het niet goed is, staat mijn hoofd niet bepaald naar seks. Ik ben toch geen bonobo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef mane het volgende:
[..]
Nee, dat doe je ook pas daarna. Als je eigenlijk niet meer zo heel boos bent, maar nog een klein beetje boos. In ieder geval, volgens mij hoort het zo. Ik doe er ook niet aan. Ik ben nooit een beetje boos.
Oké, nee, dan snap ik er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:23 schreef Gellius het volgende:
Jawel, jawel, maar als je gaat neuken als je nog maar een béétje boos bent, dan is het geen goedmaakseks meer, toch? Goedmaakseks veronderstelt dat het niet goed is op het moment van beginnen. En daarna wel. Tenminste, dat lijkt mij logisch. En als het niet goed is, staat mijn hoofd niet bepaald naar seks. Ik ben toch geen bonobo?
Ja, ga 'm een beetje hitsig lopen maken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef JAM het volgende:
Jawel, Gellius, wind je op, wind je op! Je bent toch geen bonobo!
Ja, ik dacht, misschien wil hij dan met me goedmaakseksen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ga 'm een beetje hitsig lopen maken!
Ga jij je nu ook opwinden, JAM?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:29 schreef JAM het volgende:
Aan een kameel denken, mane? Wij zijn toch geen bonobo's?!
Is dat een retorische vraag, M.?quote:
Ik vind personeelsuitjes, zoals je zelf zo mooi zegt: dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel ook niet ons, maar wij, als mens, hè?
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Thaleia: gefeliciteerd! Uit ervaring kan ik je vertellen dat het halen van wéér een nieuw jaar wel degelijk een prestatie is.
Goedmaakseks met je collega's, dat is pas erg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind personeelsuitjes, dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan hoor, dat - overleven -.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |