Ik verwacht er inderdaad wel een jaar of drie / vier mee te kunnen doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar dan mag je er ook vanuit gaan dat je er lang mee kunt doen.
Tegen die tijd hebben wij vast ook weer nieuwe jassen nodig. Gaan we gezellig met z'n allen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
In 2012 ga ik ook een dure jas kopen.
Typisch, ik heb om vijf uur 's middags net zoveel problemen met zijn muziek als om zeven uur 's ochtends. Dat is niet tijdstipgebonden!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef Kuukske het volgende:
Ah tof. De onderburen hebben ook last van Guus Meeuwis om 7 uur 's morgens. Ze gaan de boosdoeners boven ons aanspreken.
Tofquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben wij vast ook weer nieuwe jassen nodig. Gaan we gezellig met z'n allen.![]()
Ja maar om 7 uur is het nog net even wat irritanter als je kunt uitslapen. En wij dachten dat wij er last van hadden. Maar de verdieping lager hoort het dus ook. En die horen ook die kutkoters janken. Want als ze janken, janken ze verdomd hard.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:02 schreef AirwiN het volgende:
Typisch, ik heb om vijf uur 's middags net zoveel problemen met zijn muziek als om zeven uur 's ochtends. Dat is niet tijdstipgebonden!
Ik zie een mooi verdeelpunt tussen Breda en Gool. Verdeel en heersquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:06 schreef liefie_ het volgende:
niks tegen guus!
ik draag gewoon m'n jas van vorig jaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Nee, het gaat me meer om de prijzen. Ik heb van de week een jas besteld. 40 euro, hoera voor online kortingscodes, anders was ie wel 60 euro geweest.
Het verschil moet er zijn he.
verging de wereld niet in 2012?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
In 2012 ga ik ook een dure jas kopen.
kijk, dat is dan weer jammer. ik weet van mezelf dat ik volgend jaar weer andere leuke jassen zie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht er inderdaad wel een jaar of drie / vier mee te kunnen doen.
En waar zie jij staan dat ik er problemen mee heb om meerdere winterjassen te hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kijk, dat is dan weer jammer. ik weet van mezelf dat ik volgend jaar weer andere leuke jassen zie.
Al kwam hij van Mars..quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:15 schreef liefie_ het volgende:
maar hij is van hier!
Niet alleen een slecht lied, maar ook een waardeloze provincie...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef liefie_ het volgende:ga me nu niet zeggen dat je brabant ook een slecht lied vind
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alleen een slecht lied, maar ook een waardeloze provincie...
Whehequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:39 schreef dawg het volgende:
Deze moest ik echt nog even quoten voor het nageslacht. Misschien zelfs leuk in mijn sig.![]()
Met dat laatste ga je toch te ver hoor Air.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef AirwiN het volgende:
Ach, wacht maar, als straks de klimaatverandering echt doorzet, willen jullie allemaal hier komen wonen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan zetten wij het Brabant offensief in.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef dawg het volgende:
Ach, wacht maar, als straks de klimaatverandering echt doorzet, willen jullie allemaal hier komen wonen.
Het werkt. Ze durven nu hun mond al niet meer open te doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan zetten wij het Brabant offensief in.
Ja, het valt wel op he.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:53 schreef dawg het volgende:
Het werkt. Ze durven nu hun mond al niet meer open te doen.
Brabant FTW!![]()
Ik moest meer hier aan denken:quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Het werkt. Ze durven nu hun mond al niet meer open te doen.
Oeh ja, we moeten nog even vrijdagmiddagvunzenvozen. Dus. Ben je geil of wil je mij, Kuukske.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef JDude het volgende:
Vunzigheid.
Natuurlijk. Wel in míjn wereld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:18 schreef JDude het volgende:
Allebei mag ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |