vergelijk je mij met een friese knol?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. OM een raspaard als CL te imponeren moet je een mooi exemplaar hebben.
Nee, met een Arabische volbloedmerrie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vergelijk je mij met een friese knol?.
Pakken moet je niet op bezuinigen. Je kan mensen met een goedkoop pak over het algemeen prima herkennen aan hoe weinig comfortabel ze zich voelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een pak. Een cheape, dat wel.
Sinds mijn laatste sollicitatiegesprek ruim twee jaar geleden heb ik hem niet meer aangehad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pakken moet je niet op bezuinigen. Je kan mensen met een goedkoop pak over het algemeen prima herkennen aan hoe weinig comfortabel ze zich voelen. Alsof je ze een harnas van zilverpapier aan hebt gedaan.
Volbloed nachtmerrie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, met een Arabische volbloedmerrie.![]()
ik heb de mijne een keer aangehad voor het afscheid van de directeur van de UU ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds mijn laatste sollicitatiegesprek ruim twee jaar geleden heb ik hem niet meer aangehad.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, met een Arabische volbloedmerrie.![]()
Inderdaad, bij een pak zie je direct dat het een goedkoop exemplaar is. Het valt meestal net niet goed en het voelt vervelend. Daardoor hebben veel mensen een aversie tegen een pak, terwijl er in principe weinig dingen comfortabeler zitten dan een mooi wollen pak.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pakken moet je niet op bezuinigen. Je kan mensen met een goedkoop pak over het algemeen prima herkennen aan hoe weinig comfortabel ze zich voelen. Alsof je ze een harnas van zilverpapier aan hebt gedaan.
Jullie trouwdag?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Mja, mannen in pak. Ik wacht op die dag dat JD er één aan heeft. [afbeelding]
Ik daarentegen baseer mijn volslagen rationele aversie op het functieloze onding genaamd stropdasquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een pak zie je direct dat het een goedkoop exemplaar is. Het valt meestal net niet goed en het voelt vervelend. Daardoor hebben veel mensen een aversie tegen een pak, terwijl er in principe weinig dingen comfortabeler zitten dan een mooi wollen pak.
Heyquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Ahhuh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
Jullie trouwdag?
Ook dat is een kwestie van gewenning.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik daarentegen baseer mijn volslagen rationele aversie op het functieloze onding genaamd stropdas.
Daar wordt 'ie niet nuttiger op hoor. Draaglijker, ja, dat wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook dat is een kwestie van gewenning.![]()
Als het puur om het nut van dingen gaat kunnen we vanaf nu beter alleen nog maar grijze oostblokflats bouwen en Mao-pakjes gaan dragen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar wordt 'ie niet nuttiger op hoor. Draaglijker, ja, dat wel.
hoewel je hem daarna prima kunt gebruiken om je vent vast te bindenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Stropdassen zijn ondingen. Duurt veels te lang voor je die uit hebt.![]()
Ik heb wel een tof grijs colbert met zo'n mini Mao-kraagje.quote:
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:18 schreef liefie_ het volgende:
hoewel je hem daarna prima kunt gebruiken om je vent vast te binden
Ik heb afgelopen week een schandalig dure (volgens Hime dan) jas gekocht bij onze stampakkenwinkel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet een pak kopen Q. Airwin en ik helpen je wel bij de koop.
Welnee, met één handeling heb je die af...quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Stropdassen zijn ondingen. Duurt veels te lang voor je die uit hebt.![]()
Die zwarte lange winterjas die je van plan was?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week een schandalig dure (volgens Hime dan) jas gekocht bij onze stampakkenwinkel!
Ik dacht niet dat jij clip-ons zou gebruikenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, met één handeling heb je die af...
Eentje van 399 euro?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week een schandalig dure (volgens Hime dan) jas gekocht bij onze stampakkenwinkel!
Goed onthouden... Hij is alleen niet lang tot de enkels, maar tot net over de heupen. Halflang zeg maar...quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zwarte lange winterjas die je van plan was?
Ik heb een beetje een tussenmaat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden... Hij is alleen niet lang tot de enkels, maar tot net over de heupen. Halflang zeg maar...
quote:
Ik dacht dat jij wel beter op de hoogte zou zijn van alternatieve mogelijkheden...quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat jij clip-ons zou gebruiken.
Ik wil daar het langere exemplaar van gaan kopen.quote:
Van die van 399 euro?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil daar het langere exemplaar van gaan kopen.![]()
Mannen die over kleding praten...quote:
Dat is op zich wel comfortabel, alhoewel ik mijn winterjassen liever net een tikje langer heb. Ongeveer knielengte is mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden... Hij is alleen niet lang tot de enkels, maar tot net over de heupen. Halflang zeg maar...
Misschien, al kwam ik tot de conclusie dat mijn winterjas van vorig jaar nog niet versleten en volstrekt a-modieus is. Misschien wacht ik daarom nog een jaar met het kopen van een nieuwe jas.quote:
Die heb ik nu ook, is inderdaad een fijne lengte. Bovendien kun je m ook naar minder formele activiteiten dragen, met een lange jas loop je dan al snel voor schut.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is op zich wel comfortabel, alhoewel ik mijn winterjassen liever net een tikje langer heb. Ongeveer knielengte is mooi.
Misschien redt hij dat ook wel. Zo vaak hem ik hem nog niet aan gehad...quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is op zich wel comfortabel, alhoewel ik mijn winterjassen liever net een tikje langer heb. Ongeveer knielengte is mooi.
Het is absoluut een boel geld... Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Nee, het gaat me meer om de prijzen. Ik heb van de week een jas besteld. 40 euro, hoera voor online kortingscodes, anders was ie wel 60 euro geweest.
Het verschil moet er zijn he.
Van de andere kant gaat een goede winterjas een paar jaar mee en dan valt het wel weer mee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is absoluut een boel geld... Helemaal mee eens...
Maar dan mag je er ook vanuit gaan dat je er lang mee kunt doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is absoluut een boel geld... Helemaal mee eens...
Dat is het nadeel van studeren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar dan mag je er ook vanuit gaan dat je er lang mee kunt doen.
Dat kan bij mijn jassen/kleding nou nooit. Helemaal niet efficient. Maar ik heb gewoon nooit zo'n bult geld over, dus het moet maar.
Studeren is vooralsnog niet het enige probleem.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van studeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |