Heb ik foto's gemaakt dan?quote:Op maandag 19 november 2007 08:34 schreef dutchie het volgende:
Ik mis nog wel foto's van VV, HM2 en Ynske. Ik ben gewoon benieuwd hoe onze foto's afsteken tegenover die van jullie. Of dat jullie oog viel op totaal andere dingen dan de 'beginnelingen'. De bloemetjes van VV bijv. Want dat idee heb ik gewoon keihard van je gejat.
Nee helaas, we kwamen in tijdnood.quote:Op maandag 19 november 2007 09:31 schreef PICHT het volgende:
Dit vind ik nu wel erg leuk om te zien. Zijn er trouwens nog meer foto's gemaakt in Meppel behalve in het Wilhelminapark?
quote:Op maandag 19 november 2007 09:50 schreef dutchie het volgende:
Nee helaas, we kwamen in tijdnood.
Wijze les ook voor de volgende keer; eerder beginnen.
quote:Op zondag 18 november 2007 08:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Vind je het gek dat jullie zo veel afzeggers hebben?
'Wij' van Noordoost beginnen pas om 13.00
Veel plezier vandaag![]()
jah dahag was pas om half 3 thuisquote:Op maandag 19 november 2007 09:50 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nee helaas, we kwamen in tijdnood.
Wijze les ook voor de volgende keer; eerder beginnen.
Wij hadden het veeeeeel te gezellig in het café bij de warme kachel.quote:Op maandag 19 november 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Waren we toch niet zo gek om op tijd te beginnen he.
We waren helemaal niet in tijdnood hoor, de mieppies hadden het gewoon koud.quote:Op maandag 19 november 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Waren we toch niet zo gek om op tijd te beginnen he.
He, het ging om jullie.quote:Op maandag 19 november 2007 08:34 schreef dutchie het volgende:
Ik mis nog wel foto's van VV, HM2 en Ynske.
Ik heb wel een paar aardige plaatjes, maar niets wat er met kop en schouders bovenuit steekt hoor. Jullie hebben me er vierkant uit gefotografeerd.quote:Ik ben gewoon benieuwd hoe onze foto's afsteken tegenover die van jullie.
Dat deed ik expressquote:Of dat jullie oog viel op totaal andere dingen dan de 'beginnelingen'. De bloemetjes van VV bijv. Want dat idee heb ik gewoon keihard van je gejat.
beterschapquote:Op maandag 19 november 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
* Noli. komt ff binnenrollen.Mooie foto's!
Ik kon dus niet komen want ik heb vanaf zaterdagavond een innige relatie met onze toiletpot.Husb hier zou me hier afmelden maar zoals ik het zie heeft hij dat niet gedaan..
![]()
![]()
Ik baal ontzettend want ik had er graag bij willen zijn.
Er komt vast wel weer een keer een beginnersmeet toch?
En anders kan ik misschien 's een keer een dag afspreken met een (paar) FOT'er(s) ofzo?
* Noli. rolt nu weer terug richting bank... *
Paladijn en ik (Alexxxx, nu vanaf mn @wok account) vroegen ons al af waarom we niks hoordenquote:Op maandag 19 november 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
* Noli. komt ff binnenrollen.Mooie foto's!
Ik kon dus niet komen want ik heb vanaf zaterdagavond een innige relatie met onze toiletpot.Husb hier zou me hier afmelden maar zoals ik het zie heeft hij dat niet gedaan..
![]()
![]()
Ik baal ontzettend want ik had er graag bij willen zijn.
En anders kan ik misschien 's een keer een dag afspreken met een (paar) FOT'er(s) ofzo?
* Noli. rolt nu weer terug richting bank... *
Wat mij betreft doen we het in het voorjaar weer. VV heeft een behoorlijk schot in de roos gedaan met de keus voor de lokatie (complimenten!quote:Op maandag 19 november 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
* Noli. komt ff binnenrollen.
Knopjes zijn onbelangrijk johquote:Op maandag 19 november 2007 13:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
, hooguit dat ze wat verloren waren geraakt in de vele knopjes op hun cameras!
wat een onzin. tis best praktisch als je weet waar je dingen kunt vinden om in te stellenquote:
Niet overal op reageren johquote:Op maandag 19 november 2007 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een onzin. tis best praktisch als je weet waar je dingen kunt vinden om in te stellen
Kindjesquote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Geen ruzie maken kindjes, jullie hebben allebei (een beetje) gelijk
Geniet, maar druk op knopjes met mate?quote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Geen ruzie maken kindjes, jullie hebben allebei (een beetje) gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |