Hij krijgt er geld voorquote:Op donderdag 20 september 2007 21:28 schreef BazzieK het volgende:
http://www.revu.nl/6336.Nederhopcast_met_o.a._winnaar_Extince
Dat neefje van je kan blijkbaar wel hendig reppen, Rib![]()
Uhm...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke is t dan uit t lijstje?
Vertel of kom even op msnquote:Op donderdag 20 september 2007 22:10 schreef Rib-i het volgende:
Ey Bas, ik weet een nette 1993 BMW 318 te koop voor 3300
Automaat, sportvelgen, Airco etc...
Gitaarnerdquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer dat er een wijf staat voor die 5 - snarige bas![]()
Ik moet nog even wat werk doen en daarna pitten. Ik vertel morgen wel of zaterdag. Ding is in principe pas over een paar weken te koop, komt goed uitquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet nog even wat werk doen en daarna pitten. Ik vertel morgen wel of zaterdag. Ding is in principe pas over een paar weken te koop, komt goed uit![]()
Tja..... te laat hèquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer dat er een wijf staat voor die 5 - snarige bas![]()
Dan is het misschien nog is vermakelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nog ff en je post helemaal geen text meer
bmwquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
Alleen andere kleur, automaat, sportvelgen, airco etc...
Dus zoiets:quote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
Dat moet 's ochtends he, met frisse energie. Bakje rooibos dr bij, mindmapje maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef koffiekoekje het volgende:
't is ook te laat om te brainstormen![]()
Smillies zeggen meer dan woordenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nog ff en je post helemaal geen text meer
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan is het misschien nog is vermakelijk![]()
quote:
+ cursus Marokkaans van de LOIquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
gmtaquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Deja vu. Fok Motorclub [SC deel 682] Lazareth bikes![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
+ cursus Marokkaans van de LOI
Dit zijn driewielers.quote:
Aantal was een schot voor de boeg, maar ik zie hem zo de hele post irl zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Achterhaalde postdie 20 klopt allang niet meer
![]()
Verleiderlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja! nu is mijn post ook achterhaald![]()
HAquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verleiderlijk.![]()
Morgen misschien de KTM halen met Makster.
Maar alleen als Nick het goedkeurt.![]()
![]()
Als ik Nick was zou ik zeggen:quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verleiderlijk.![]()
Morgen misschien de KTM halen met Makster.
Maar alleen als Nick het goedkeurt.![]()
![]()
Hij is enthousiast.. WOOOOOH EEN KTM!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef Cageon het volgende:
Als ik Nick was zou ik zeggen:
Onder één voorwaarde!
Dat ik er ook op mag rijden![]()
Vis en bier.quote:
Brilliant idee, pic werkt direct met quoten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
En waarom gebruik je altijd 2x de IMG tags
Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brilliant idee, pic werkt direct met quoten.![]()
![]()
Spaarpot al leeg?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
TRIUMPH ROCKET III - 21ST CENTURY MOTORCYCLE MANUFACTURE![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
TRIUMPH ROCKET III - 21ST CENTURY MOTORCYCLE MANUFACTURE![]()
Ik heb ook wel eens een vis smaak in mn bek als er te veel gezopen isquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
Vis en bier.![]()
Duidelijk een geval van verkeerde opvoeding. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een vis smaak in mn bek als er te veel gezopen isLotte
![]()
Wat zijn we eigenlijk netjes op meetings he! bazziekquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wat zijn we eigenlijk netjes op meetings he! bazziek![]()
![]()
Eigenlijk wel, moet maar eens verandering in komenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wat zijn we eigenlijk netjes op meetings he! bazziek![]()
![]()
Meer geweld en sex* op meetsquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, moet maar eens verandering in komen
Ehmz...je ondertiteling................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Meer geweld en sex* op meets![]()
Sorry bazziek![]()
WFT ik ben gehacktquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehmz...je ondertiteling................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sorry bazziek![]()
Maakt niet uit hoor, ik weet dat je al langer een oogje op Rib-I hebtquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sorry bazziek![]()
Altijd al een president willen neukenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik weet dat je al langer een oogje op Rib-I hebt
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd al een president willen neukenDaar kan je teminste mee aan komen op feestjes
![]()
Ik denk dat je blij moet zijn, dat het alleen maar puntjes zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:01 schreef worldpimber het volgende:
Waarom is er telkens iemand die de topicbreedte moet verneuqe?![]()
omgquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd al een president willen neukenDaar kan je teminste mee aan komen op feestjes
![]()
NOU DAN KOOP je dat tochquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Het geld is eigenlijk een beetje op, maar hier denk ik nu toch wel ff serieus over na
![]()
Ook al heb je geen geld, als je serieus interesse hebt moet je het gewoon halen. Vind het wel fucking goedkoop, maar bedenk wel dat je nog achterlicht oplossingen moet bedenken en betalenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Het geld is eigenlijk een beetje op, maar hier denk ik nu toch wel ff serieus over na
![]()
Hoezo cloonquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jammer van 't puntje achter je naam
Van wie is deze cloon?
Jeutje, scherp!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jammer van 't puntje achter je naam
Van wie is deze cloon?
Ik zou nooit een cloon maken dmv alleen een . toe te voegenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:45 schreef -XX- het volgende:
Lolll! Koffiekoekje, jezelf veraden: ')![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NOU DAN KOOP je dat tochAlsof ons dat een reet kan schelen
[afbeelding]
[/jaloezie]
Vetmaar werkt zo'n geknikte pijp wel oké
Ja, dat is idd ook een beetje het probleemquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook al heb je geen geld, als je serieus interesse hebt moet je het gewoon halen. Vind het wel fucking goedkoop, maar bedenk wel dat je nog achterlicht oplossingen moet bedenken en betalen
Niet veel geld iigquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik heb geen idee eigenlijk
zal haast wel
[..]
Ja, dat is idd ook een beetje het probleemZal haast nog wel meer bij komen kijken, zoals ook dat ik de ruimte onder de buddy weg moet halen enzo.... nog maar ff over denken dus
Maar ff gemailt over of het zonder al teveel problemen op een blade uit 96 gaat passen en of er bevestiging ofzo zit voor achterlicht + kentekenquote:
In dequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Kaatsheuvel, je wets [afbeelding]
Aai over je bol geeftquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:06 schreef Makster het volgende:
avond
Leef weer, niet dat het iemand kan boeien maar goed
quote:
Wanneer is datquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:15 schreef ikookhier het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar de MM![]()
Ik hoop dat uw fototoestel u vergezeltquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer is dat
Ik ga zo naar Heer Pep en dan mijn andere motor halen![]()
Beetje scheve verhouding links+rechts.quote:
quote:heb je ook een zij profiel foto voor me![]()
Ik had je een kwartier geleden aan de foon. Je ging je wassen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:19 schreef Makster het volgende:
Wanneer is dat
Ik ga zo naar Heer Pep
Oh, je neemt hem erbij.quote:en dan mijn andere motor halen![]()
quote:
Hoe is het met je olie sproeier heer Rib-iquote:
Moest dan van zijn mammie of is hij toe aan een nieuw imagoquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
In drie weken tijd is de fase van Hoogvliet gangster naar boekhouder ingesteld.![]()
Goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe is het met je olie sproeier heer Rib-i![]()
Nog steeds 1 liter op de 200kmquote:
2 broekspijpen per 400 kilometerquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog steeds 1 liter op de 200km![]()
U vraagt wij draaien.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:31 schreef ikookhier het volgende:
Soms kan ik ook niet duidelijk genoeg zijn
![]()
* maar toch bedankt![]()
Eigen smaak.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:37 schreef Rib-i het volgende:
Moest dan van zijn mammie of is hij toe aan een nieuw imago
Ik ben nog steeds zoquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.![]()
Maar de 265 kilo oud ijzer staat nu weer lekker aan de kant.![]()
[..]
Eigen smaak.![]()
Voor zijn bril moesten we ook shoppen bij Hans Anders.
Hij was bij mamma al weggelopen, want die pakte allemaal stomme monturen.
Dus de volgende dag samen met pappa maar langs een andere Hans, en daar wat gevonden.
Maar toch ook even langs de Pearl............ en...... dat was helemaal een schot in de roos.
![]()
Een puber van negen. Heb jij er ook zo eentje.![]()
![]()
Super onduidelijke OP van een complete pagina.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer is dat
Ik ga zo naar Heer Pep en dan mijn andere motor halen![]()
Staat er onderaan: bericht gewijzigd 18 september.quote:Slip schreef op 29 juli 2007 @ 10:48
Een bericht van de bedrijfsleider van de Mac in Veenendaal:
Hallo Motorvrienden,
A.s. Zondag Mega Meeting bij de Mac in V'daal.
Shoppen is gezond, maar als kind van negen moet je gewoon je bek houden.quote:
Ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.![]()
Maar de 265 kilo oud ijzer staat nu weer lekker aan de kant.![]()
[..]
Eigen smaak.![]()
Voor zijn bril moesten we ook shoppen bij Hans Anders.
Hij was bij mamma al weggelopen, want die pakte allemaal stomme monturen.
Dus de volgende dag samen met pappa maar langs een andere Hans, en daar wat gevonden.
Maar toch ook even langs de Pearl............ en...... dat was helemaal een schot in de roos.
![]()
Een puber van negen. Heb jij er ook zo eentje.![]()
![]()
Daarom heb ik ook een z750 gekochtquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Super onduidelijke OP van een complete pagina.
[..]
Staat er onderaan: bericht gewijzigd 18 september.![]()
[..]
Shoppen is gezond, maar als kind van negen moet je gewoon je bek houden.
Onmogelijk dat je zelf karakter en smaak hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Super onduidelijke OP van een complete pagina.
[..]
Staat er onderaan: bericht gewijzigd 18 september.![]()
[..]
Shoppen is gezond, maar als kind van negen moet je gewoon je bek houden.
Onmogelijk dat je zelf karakter en smaak hebt.![]()
Nick is soms net een meid, die zijn nl nog erger.quote:
Niet lang genoeg geshopt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:54 schreef ikookhier het volgende:
Daarom heb ik ook een z750 gekocht![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:15 schreef ikookhier het volgende:
Sad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Nog meer speeldgoed
[afbeelding]
ja, ik weet het, ik moet stofzuigen
Volgende week maar eens beginnen... begint allemaal aardig op te stapelen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Nog meer speeldgoed
[afbeelding]
ja, ik weet het, ik moet stofzuigen
Volgende week maar eens beginnen... begint allemaal aardig op te stapelen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Mag je nou al op die nieuwe motor rijden?
Hoe moet hij bevestigd worden dan? Gewoon met een paar boutjes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nog 2 weken...
Volgend weekend dus maar eens beginnen met keerringen vervangen, en als ik dat dit kuipje erop wil zetten kom ik er vast achter dat ik geen bevestinging ervoor heb
Volgens mij gewoon met van die lamporen... heb alleen geen idee hoe dat nu zit onder die kuipquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe moet hij bevestigd worden dan? Gewoon met een paar boutjes?
Of op de ktm -enduro manier met een rubber om de vorkpoten![]()
Wat een gedrochtquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:26 schreef -XX- het volgende:
Even wat voor de winter geshopt.![]()
En voor de mini mensen onder ons.
[afbeelding]![]()
is ze lekker?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:36 schreef Snelwagen het volgende:
Net bij de kapper, dat kapstertje weer helemaal flippen dat rossi vorige week had gewonnen. Dikke über rossi fan![]()
SneakerZ @ Aquabest (Eindhoven)quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:39 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat er morgen nog dan naar venendaal?
5 euro 12 !quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:37 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.wacomshop.nl/group.html?GroupID=7&ItemID=-1
Aanbieding: Van ¤ 2.504,12 nu voor ¤ 2.499,- (excl. BTW)
Nou poe hee wat een aanbieding![]()
![]()
Niks mis meequote:
Why! Hartstikke lekker weer.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef -XX- het volgende:
BIW.
Wat een stoffend blubberparkoer. Wel leuk uitzicht.
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef Kevjan het volgende:
[..]
![]()
Heel Noord-Holland ligt bedekt onder een laag stof en bagger. Lekker gereden iig
![]()
Ohjaah, en voortaan niet meer remmen voor groen alsjeblieft![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef Makster het volgende:
Thuis![]()
Tering daar deden we best lang over. Eerst naar Hoogvliet, toen naar Dordrecht, Toen naar Bennekom, toen naar Dordrecht toen naar Hoogvliet, toen naar Dordrecht. Heb er bijna 400 km opzitten![]()
Wel de KTM in de schuur![]()
Straks misschien fotos![]()
Picsquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef Makster het volgende:
Thuis![]()
Tering daar deden we best lang over. Eerst naar Hoogvliet, toen naar Dordrecht, Toen naar Bennekom, toen naar Dordrecht toen naar Hoogvliet, toen naar Dordrecht. Heb er bijna 400 km opzitten![]()
Naja bijna heel de rit 80. Auto met Aanhanger hee, mag niet harden en bovendien moet je dat niet willenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef worldpimber het volgende:
Verse KTM![]()
Waarom 80 op de snelwegGare nikker ben je ook eH
![]()
![]()
Gaaf ding maar je blijft heer en meester in het gay de camera in kijken zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef Makster het volgende:
Dus....
Om elf uur naar WB, aldaar weer richting huis om de Cagiva te verkopen. Onderweg nog een plank verloren van de trailer, gelukkig midden op de A15 . Ik begreep later het boze gezicht van de conjo achter mij![]()
Toen met 80 km per uur naar Bennekom![]()
Moter opladen en naar de Mac voor de Kiddo van meneer Pep en zijn mattie, je wets![]()
Daarna naar huis, motor afladen. Geript worden van mijn walnonten en de familie Pep naar Hoogvliet brengen Waarvoor DANK voor het lenen van de trailer en de gezelligheid!![]()
![]()
Hier wat uit de huisselectie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je had me vorige week op de cover van de Gaykrant moeten zien staanquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaaf ding maar je blijft heer en meester in het gay de camera in kijken zeg
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaaf ding maar je blijft heer en meester in het gay de camera in kijken zeg
Hejquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef Makster het volgende:
Dus....
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef Makster het volgende:
Dus....
Om elf uur naar WB, aldaar weer richting huis om de Cagiva te verkopen. Onderweg nog een plank verloren van de trailer, gelukkig midden op de A15 . Ik begreep later het boze gezicht van de conjo achter mij![]()
Moter opladen en naar de Mac voor de Kiddo van meneer Pep en zijn mattie, je wets![]()
Daarna naar huis, motor afladen. Geript worden van mijn walnonten en de familie Pep naar Hoogvliet brengen Waarvoor DANK voor het lenen van de trailer en de gezelligheid!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhhmmm denk 3quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef Kevjan het volgende:
[..]
![]()
Mooi ding Makster!
Hoeveel SM'etjes doen er nu mee in dit clubje??
Nice hehquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejpr0n
nice shit, morgen meteen uitprobben dat dingh
--> MM
[afbeelding]
mooi terrasje
enne...kwartje gevallen? XX
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef Cageon het volgende:
Fscking hell Maks, ik ben verliefd![]()
Had mijn KTM maar dat sexy uiterlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm denk 3
Snelwagen
Cageon
Ikkuh
toch
[..]
Nice heh![]()
Maar kan er nog niet oprijden. NAja niet buiten de straat in ieder geval. Kenteken staat nog op naam van die gozer. Opzich kan i kdaar misbruik van maken maar ik wil geen gezeik dus ja. Veenendaal is ook tering ver weg. Das vlakbij Bennekom. 150 SM kilomers ongeveer via binnendoor![]()
![]()
[..]
Thanks
We kunnen wel een keer gaan daten als je wilt
Ik wou dat ik kon daten, moet hem eerst weer laten lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die loopt wil ik zeker daten, om heerlijk afgepoeierd te worden door 50cc meer
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
paar mooie piccies makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:50 schreef Makster het volgende:
Nice heh![]()
Maar kan er nog niet oprijden. NAja niet buiten de straat in ieder geval. Kenteken staat nog op naam van die gozer. Opzich kan i kdaar misbruik van maken maar ik wil geen gezeik dus ja. Veenendaal is ook tering ver weg. Das vlakbij Bennekom. 150 SM kilomers ongeveer via binnendoor![]()
@ van de UG hebben vandaag nog gemeet heequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
paar mooie piccies maken![]()
nah is geen optie, zo rijden
![]()
welke paubers van hier komen er dan welUG [afbeelding]is maar dunnetjes vertegenwoordigd tegenwoordig
![]()
rib ws ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:14 schreef Makster het volgende:
Geen idee wie er wel gaan, zou opich wel willen., wel ver op een sm![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef Makster het volgende:
Thuis![]()
Was van een bezoeker die ik kende. Ik vertelde mijn motor-perikelen en toen probeerde hij mij over te halen om een SPortster te kopen en bood aan om op die van hem te rijden. Bij hoge uitzondering en op zijn aandringen gedaan eigenlijk. Ik stap niet zomaar op andermans motorquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stond te kwijlenmaar moest nog ff nadenken
![]()
[..]
kon ik je ook wel vertellen![]()
![]()
niks mis mee als je het mij vraagt....quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Is zoiets trouwens iets
KTM SUPERMOTO SUPERMOTARD 620CC lc4
[afbeelding]
Qua prijsstelling enzo, ik heb daar totaal geen gevoel bijSM's that is
Je hebt mail.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef ikookhier het volgende:
Ben even thuis, zo weer weg, check vanavond nog wel even![]()
Antwoord mag ook via de mail wiejijben@hotmail.com UG2![]()
Als mijn dochter bij de eerste 3 is geeindigd bij een paardenwedstrijd zeer waarschijnlijk niet. Mocht ze op een lagere plaats eindigen, wat aan zekerheid grenzende waarschijnlijk grenst, acht ik de kans groot dat ondergetekende eventueel deel gaat uitmaken van de op de genoemde lokatie aanwezige personenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef ikookhier het volgende:
Ben even thuis, zo weer weg, check vanavond nog wel even![]()
Antwoord mag ook via de mail wiejijben@hotmail.com UG2![]()
Nick ziet de foto's en vraagt gelijk Makster zijn telefoonnummer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef Makster het volgende:
Dus....
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Postkantoor was dicht op het moment dat ik daar kon ijn. In goed vertrouwen schrijf ik dat ding dus voor hem overquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
Geile fiets makster, ga je een hoop lol mee beleven. Maaruh wat is op dat de motor nog op zijn naam staat?
yupquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef ikookhier het volgende:
geen risico vandaagquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:31 schreef Makster het volgende:
Postkantoor was dicht op het moment dat ik daar kon ijn. In goed vertrouwen schrijf ik dat ding dus voor hem over
Nee, heb mijn woord gegeven. Maar de fuck, check het weer manquote:Op zondag 23 september 2007 09:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen risico vandaagof...
![]()
uiteraardquote:Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef Makster het volgende:
Nee, heb mijn woord gegeven. Maar de fuck, check het weer manEcht ziekelijk lekker
![]()
En jij ging nog naar de MMquote:Op zondag 23 september 2007 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraardweertje is goed ja
Dan ga ik nog even zitten twijfelenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 11:53 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] < Kan ik bij iemand achterop? |
![]()
quote:
Psychischquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Geerd het volgende:
Gelders dorp ontsnapt aan ramp
Cageon was je weer bezig
ieder zn hobbyquote:Op zondag 23 september 2007 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ga maar weer eens met m'n neus in de schoolboeken zitten
![]()
Hobby zou ik het toch niet willen noemen... maar aangezien ik vrijdag een tentamen heb, en ik pas ongeveer op de helft van van wat je moet lezen / lerenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hobby zou ik het toch niet willen noemen... maar aangezien ik vrijdag een tentamen heb, en ik pas ongeveer op de helft van van wat je moet lezen / leren![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 14:02 schreef worldpimber het volgende:
Vrijdag![]()
Om dat soort dingen ga je je toch pas zorgen maken op vrijdagochtend
Damn, eindelijk na 2 ochtenden schrobben mijn pak ontdaan van het grootste deel van de glijsporen.![]()
Deed ik eerst ookquote:Op zondag 23 september 2007 14:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook aanpakken,alleen met nog minder dagen te gaan
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef ikookhier het volgende:
Volgens mij ga ik de MM niet meer halen![]()
Wachten op de foto'squote:Op zondag 23 september 2007 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb het wel gehaald, ff getankt en weer gegaan
heb geen pcs gemaaktquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
in geel: grutjes![]()
zonde van die mille![]()
En als je dat nou eerst aan die faggot vraagt waar je hem van hebt gekocht?quote:Op zondag 23 september 2007 17:56 schreef Makster het volgende:
Damn zonde van die Mille![]()
Mijn KTM lekt koelvloeistof, naja lekken. Ik kan hetniet plaatsen. Heb op MF ook maar ff om opheldering cq uitleg gevraagd. Wie het hier weet mag het zeggen![]()
Klik
Een echte SM heh, altijd wat![]()
die appelquote:Op zondag 23 september 2007 17:58 schreef worldpimber het volgende:1000 gedachten die door z'n hoofd vliegen zeker.
volgens mij heb ik jouw 7 zien staan, bij de afrit vd A12 (vanuit Arnhem)quote:Op zondag 23 september 2007 18:00 schreef Kevjan het volgende:
Ohh was jij dat joh... Ik heb je dan een paar keer langs zien rijden
M'n motor was idd vanaf de afrit te zien... Arendsogen heb je dan zegquote:Op zondag 23 september 2007 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jouw 7 zien staan, bij de afrit vd A12 (vanuit Arnhem)
ja echt arendsogenquote:Op zondag 23 september 2007 18:26 schreef Kevjan het volgende:
M'n motor was idd vanaf de afrit te zien... Arendsogen heb je dan zeg.
Ik zag je ook al aankomen over de snelweg
quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
zonde van die mille![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 18:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Waarom maakt die mevrouw op de achtergrond een "zal ik je pijpen" beweging
dikke 7 heurquote:
Klopt, ik zat op de grondquote:Op zondag 23 september 2007 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke 7 heurtoen ik bij jullie motoren stond, ging die jongen hier achter je net weg..jou zag ik niet staan op dat moment..
Is dat niet jarno van MOTOR blad.quote:Op zondag 23 september 2007 17:04 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Origineel wel![]()
En SNELMotoren die die eerste reeks foto's sponsort, kansloos.
SNELMOTOREN
Wow...quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
zonde van die mille![]()
Jarno van Motorblad, oh ja ... daar heb ik gister nog mee geknikkerdquote:
nokkiequote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
OPM, koplamp nokkie of hoorde dat zo?
Die gozer heeft echt een droombaan.quote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jarno van Motorblad, oh ja ... daar heb ik gister nog mee geknikkerd
Ging om het sponsorgebeuren meiske
OPM, koplamp nokkie of hoorde dat zo?
quote:Op zondag 23 september 2007 19:37 schreef spenky het volgende:
nvm
quote:Op zondag 23 september 2007 20:15 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, toen ik net na 3 borden friet dacht, verdomme wat zit ik volHad ik niet nog eens een bord friet en 2 bakken ijs moeten pakken
Hondsmisselijk nu
Anorexia patientquote:Op zondag 23 september 2007 20:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hilarisch!
En dat heb ik al na een halve zak chocolade krenten.
= nog minder pktjes, nog minder pktjes.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 20:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
= nog minder pktjes, nog minder pktjes.
Dan blijft er bij mij een snorfiets over.![]()
Dat dient hetzelfde doel als het trillende apparaat in je nachtkastje alleen is deze geavanceerderquote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef -XX- het volgende:
Wat is dit! En waar diend het voor! [afbeelding] !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat dient hetzelfde doel als het trillende apparaat in je nachtkastje alleen is deze geavanceerderDat zeg je nog netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je wordt milder
![]()
ik zou zeggen: voor in je reet
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat dient hetzelfde doel als het trillende apparaat in je nachtkastje alleen is deze geavanceerderGeen enkel trilding siert mijn kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen de bass van mijn Creative bassbox.
Ow...een stuurdemper.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat zeg je nog netjesje wordt milder
![]()
ik zou zeggen: voor in je reet![]()
Alkmaar richting hoorn bij de molens rechts daar de dijk over .................................................... enzquote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef -XX- het volgende:
[..]eek.
Welk rondje heb je gedaan met je bro.?
![]()
Dat blijft een mooi dijkje...quote:Op zondag 23 september 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Alkmaar richting hoorn bij de molens rechts daar de dijk over .................................................... enz![]()
Maar twee fietsers gezienquote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Dat blijft een mooi dijkje...
Als die fietsers een beetje opsodemieteren!
Ja,maar dan de andere kant opquote:Op zondag 23 september 2007 21:36 schreef -XX- het volgende:
Haha is dat dat dijkje waar die blade wateronderzoek ging doen!!!!!!!?
Yeheeess, 2-taktenquote:Op zondag 23 september 2007 21:38 schreef -XX- het volgende:
Goed voer!! uit de schijf van 5.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oehhh.
[afbeelding]
Hihi
[afbeelding]
[afbeelding]
Aléee toch.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]