Hij krijgt er geld voorquote:Op donderdag 20 september 2007 21:28 schreef BazzieK het volgende:
http://www.revu.nl/6336.Nederhopcast_met_o.a._winnaar_Extince
Dat neefje van je kan blijkbaar wel hendig reppen, Rib![]()
Uhm...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke is t dan uit t lijstje?
Vertel of kom even op msnquote:Op donderdag 20 september 2007 22:10 schreef Rib-i het volgende:
Ey Bas, ik weet een nette 1993 BMW 318 te koop voor 3300
Automaat, sportvelgen, Airco etc...
Gitaarnerdquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer dat er een wijf staat voor die 5 - snarige bas![]()
Ik moet nog even wat werk doen en daarna pitten. Ik vertel morgen wel of zaterdag. Ding is in principe pas over een paar weken te koop, komt goed uitquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet nog even wat werk doen en daarna pitten. Ik vertel morgen wel of zaterdag. Ding is in principe pas over een paar weken te koop, komt goed uit![]()
Tja..... te laat hèquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer dat er een wijf staat voor die 5 - snarige bas![]()
Dan is het misschien nog is vermakelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nog ff en je post helemaal geen text meer
bmwquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
Alleen andere kleur, automaat, sportvelgen, airco etc...
Dus zoiets:quote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
Dat moet 's ochtends he, met frisse energie. Bakje rooibos dr bij, mindmapje maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef koffiekoekje het volgende:
't is ook te laat om te brainstormen![]()
Smillies zeggen meer dan woordenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nog ff en je post helemaal geen text meer
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan is het misschien nog is vermakelijk![]()
quote:
+ cursus Marokkaans van de LOIquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
gmtaquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Deja vu. Fok Motorclub [SC deel 682] Lazareth bikes![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
+ cursus Marokkaans van de LOI
Dit zijn driewielers.quote:
Aantal was een schot voor de boeg, maar ik zie hem zo de hele post irl zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Achterhaalde postdie 20 klopt allang niet meer
![]()
Verleiderlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja! nu is mijn post ook achterhaald![]()
HAquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verleiderlijk.![]()
Morgen misschien de KTM halen met Makster.
Maar alleen als Nick het goedkeurt.![]()
![]()
Als ik Nick was zou ik zeggen:quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verleiderlijk.![]()
Morgen misschien de KTM halen met Makster.
Maar alleen als Nick het goedkeurt.![]()
![]()
Hij is enthousiast.. WOOOOOH EEN KTM!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef Cageon het volgende:
Als ik Nick was zou ik zeggen:
Onder één voorwaarde!
Dat ik er ook op mag rijden![]()
Vis en bier.quote:
Brilliant idee, pic werkt direct met quoten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
En waarom gebruik je altijd 2x de IMG tags
Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brilliant idee, pic werkt direct met quoten.![]()
![]()
Spaarpot al leeg?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
TRIUMPH ROCKET III - 21ST CENTURY MOTORCYCLE MANUFACTURE![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
TRIUMPH ROCKET III - 21ST CENTURY MOTORCYCLE MANUFACTURE![]()
Ik heb ook wel eens een vis smaak in mn bek als er te veel gezopen isquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
Vis en bier.![]()
Duidelijk een geval van verkeerde opvoeding. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een vis smaak in mn bek als er te veel gezopen isLotte
![]()
Wat zijn we eigenlijk netjes op meetings he! bazziekquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wat zijn we eigenlijk netjes op meetings he! bazziek![]()
![]()
Eigenlijk wel, moet maar eens verandering in komenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wat zijn we eigenlijk netjes op meetings he! bazziek![]()
![]()
Meer geweld en sex* op meetsquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, moet maar eens verandering in komen
Ehmz...je ondertiteling................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Meer geweld en sex* op meets![]()
Sorry bazziek![]()
WFT ik ben gehacktquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehmz...je ondertiteling................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sorry bazziek![]()
Maakt niet uit hoor, ik weet dat je al langer een oogje op Rib-I hebtquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sorry bazziek![]()
Altijd al een president willen neukenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik weet dat je al langer een oogje op Rib-I hebt
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd al een president willen neukenDaar kan je teminste mee aan komen op feestjes
![]()
Ik denk dat je blij moet zijn, dat het alleen maar puntjes zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:01 schreef worldpimber het volgende:
Waarom is er telkens iemand die de topicbreedte moet verneuqe?![]()
omgquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd al een president willen neukenDaar kan je teminste mee aan komen op feestjes
![]()
NOU DAN KOOP je dat tochquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Het geld is eigenlijk een beetje op, maar hier denk ik nu toch wel ff serieus over na
![]()
Ook al heb je geen geld, als je serieus interesse hebt moet je het gewoon halen. Vind het wel fucking goedkoop, maar bedenk wel dat je nog achterlicht oplossingen moet bedenken en betalenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Het geld is eigenlijk een beetje op, maar hier denk ik nu toch wel ff serieus over na
![]()
Hoezo cloonquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jammer van 't puntje achter je naam
Van wie is deze cloon?
Jeutje, scherp!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jammer van 't puntje achter je naam
Van wie is deze cloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |