Yups, en ze is natuurlijk getrouwd met Gallant. Dus dat mag niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mij heb ik ook iets gemist..
Waarom wil Neela opeens verhuizen dan? Gevoelens naar Ray toe ofzo? Ik snap het niet helemaal, er is me ook nooit iets opgevallen eigenlijk..![]()
Nou breng je mij aan het denken...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef CherryLips het volgende:
heb ik iets gemist trouwens? Waar is pratt?
edit: ik weet het weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou breng je mij aan het denken...dat schoot mij drie seconden nadat ik de vraag had gepost ook weer binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
Ja dat snap ik, maar tot aan gister is me nooit echt iets opgevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en ze is natuurlijk getrouwd met Gallant. Dus dat mag niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder was het gewoon lekker ouderwets donderdag-avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:20 schreef pluisje het volgende:
Ja dat moet echt nodig tussen spoilertags syl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |