starla +1quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:57 schreef starla het volgende:
7 up fido dido
Heb het niet gezien, maar er zit maar één post tussen die van jou en Starla, scheelt waarschijnlijk een milliseconde of zo, waarbij die van Starla is net even eerder was (#84 vs. #86)...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rdanjel het volgende:
fido dido ja,
vaag, eerst stond mijn post nog boven starla en nu opeens er onder.
Ik had het toch fout, maar toch is het vaag.
yup, en populier. Flitspaal +1 Populier komt vaker voor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Flitspaal het volgende:
Wilgen?
daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef rdanjel het volgende:
nou moet je bij Starla eigenlijk een punt weghalen, want punt is toch alleen geldig bij antwoord en een nieuwe vraag?
Tiel had wel een tentoonstelling, maar dat is de eeste keer en ze staan veel langerquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef rdanjel het volgende:
tiel staat me ook iets van bij
Op de Dam hebben we dat elke dag, levende en statische beelden zelfs...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Flitspaal het volgende:
In welke gemeente in Nederland werd dit jaar voor de vierde keer een twee weken durende openbare, vrij toegankelijke beeldententoonstelling gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |