(ik heb zo een gevoel dat ze dat alweer zijn vergeten)quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef Badabingea het volgende:
Heren, wat vinden we van de 0-1?
en als we zondag winnen zijn we alles vergetenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
(ik heb zo een gevoel dat ze dat alweer zijn vergeten)
Als ik dit verwerkt heb, misschienquote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef Nashje het volgende:
Insgelijks! Kunnen we dit op msn niet verder afhandelen?
bedankt trouwens HeatWave.. ik lust helemaal geen wijn
gelukkig hebben ze gewonnen he.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me wel, met de 0-1 op zak wel een beetje voetbal laten zijn. Ok het pakt goed uit, maar het was een Ajax onwaardige opstellen qua voetballend vermogen.
Ja snap ik. Zal wel kut zijn om van zo'n kleine ploeg als Ajax te verliezen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als ik dit verwerkt heb, misschien![]()
Het is nl toch wel een behoorlijke aanslag geweest op mijn teer, kroatische hart en voetballiefde![]()
Ben er nog niet overheen![]()
![]()
100%quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Heitinga,Van der Wiel,Stam,Vermaelen;
....
Laten staan die defensie, Henk!
quote:Gregory van der Wiel en Hedwiges Maduro kregen een extra compliment van de Amsterdamse trainer. Beide spelers vulden hun basisplaats uitstekend in. Ten Cate: ,,En dat terwijl Gregory en Hedwiges een tijd niet hebben gespeeld.’’ Desgevraagd stak Ten Cate iets later nog nadrukkelijker de loftrompet over Van der Wiel, die zijn Europese debuut maakte. ,,Greg is een fantastische speler. Hij heeft flair en lef, hij is een genot om naar te kijken. Gregory is 19 jaar en kan fantastisch voetballen.’’
Daar zit wat in ! Zo klein is Ajax niet en wie weet winnen ze dus nog welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:38 schreef Nashje het volgende:
Ja snap ik. Zal wel kut zijn om van zo'n kleine ploeg als Ajax te verliezen.
Die mening heeft ie vanavond dan pas gevormd. Dit wisten wij al langer Henk, maar jij moest weer zonodig aanfrotten met Colin.quote:
Henk is er vandaag opeens achtergekomen dat Van der Wiel ook een neger is.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die mening heeft ie vanavond dan pas gevormd. Dit wisten wij al langer Henk, maar jij moest weer zonodig aanfrotten met Colin.
Vind Pocognoli niet zo een geweldige speler, en als we iedereen moeten kopen die toevallig een doelpunt maakt.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Nashje het volgende:
Pocognoli had hier moeten spelen. Klote Van Geel
Van der Wiel klonk veel te Nederlands.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:59 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Henk is er vandaag opeens achtergekomen dat Van der Wiel ook een neger is.![]()
Whehe ik kwam naar dit topic om hetzelfde te postenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:14 schreef Longmen het volgende:
Van Peperstrate: "dat was een weergaloze passer beweging van Rommedahl"
Geblesseerd aan z'n rug.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Was Colin trouwens geblesseerd, of daadwerkelijk gepasseerd?
Aha, ik dacht al. Hoop toch echt dat Van der Wiel zich nu hoger in de hierarchie heeft opgewerkt dan Colin.quote:
Wat denk je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef VoreG het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie het sarcasme konden horen of niet?
Ik dacht eerst wel aan sarcasme maar dan is het normaliter zo dat ze bij de herhaling het toch wel duidelijk maken hoe ie er echt over denkt... hopelijk gewoon schaamteloos sarcasmequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef VoreG het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie het sarcasme konden horen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |