Ik zou wel willen..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pff, ik probeer ook eens een OP te maken zeg.![]()
![]()
Kan iemand het even wijzigen in 781?
Ja, die 4.000 over het paard getilde kontenbonkers uit dat achtergestelde pauperland Kroatië.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik zou wel willen..
De batty blue boys gaan eraan?
En hoe gaan ze eraan?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, die 4.000 over het paard getilde kontenbonkers uit dat achtergestelde pauperland Kroatië.
En natuurlijk ook die 11 sufferds op het veld. AFC AJAX, verpulver ze!
()
Nee, geestelijk natuurlijk. Middels een keiharde 0-2.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En hoe gaan ze eraan?Volgens mij valt er fysiek niet zoveel te doen.
Dan gebeurt er misschien eens wat. Beter dan nog jaren op dezelfde manier blijven aanmodderen. Dit seizoen is toch al verloren en er moet flink wat gebeuren willen we volgend seizoen wel weer serieus meedoen om de prijzen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoezo wordt je liever in/afgemaakt dan nipt verliezen en dat je thuis nog kansen hebt?![]()
Of wil je morgen de kranten horen over "Pek en veren" voor HtC.
Ze lachen zich kapot om het spel van Ajax van vanavond...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En hoe gaan ze eraan?Volgens mij valt er fysiek niet zoveel te doen.
Ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie het nog wel positief in [afbeelding]
Kan me geen ruk schelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef Fiskus het volgende:
De Kroaten koesteren een diepgewortelde liefde voor hun club én het nationale elftal. De trouw is onvoorwaardelijk. Ruk blijft echter bescheiden. ,,Ajax is very, very strong. Dus het wordt voor ons erg moeilijk vanavond, denk ik. Dinamo is volgens velen toch iets minder sterk. En Kroatië is toch een kleiner voetballand dan Nederland. Een uitslag? Hopelijk wint Dinamo. Als we verliezen is dat jammer maar geen ramp. Ik blijf mijn club toch wel steunen.’’
Hij loog altijd hequote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef Silenus het volgende:
[afbeelding]
Dinamo Zagreb wordt vermorzeld vanavond!!![]()
Wat had je dan verwacht vandaag?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Suijk het volgende:
Waar zijn de driehoekjes gebleven...de briljante steekpassjes... vroeger werden er overtredingen op Ajax spelers gemaakt omdat ze te vlug waren, tegenwoordig halen we meer gele kaarten dan Feyenoord. Waar zijn de tijden dat we 65 a 70% balbezit hadden... We graven ons in tegen fucking Zagreb, de bal is meer op onze helft dan op de helft van de tegenstander. Wij passen ons aan aan de tegenstander in plaats van andersom. We kijken verlekkerd naar de talenten van de tegenstander.Een balaanname moet in 2, 3 keer, passes worden achter de man gespeeld in plaats van in de loop zodat de vaart erin blijft... Ik word er echt treurig van.
Morgen na de training van 14.00u een persconferentie, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:24 schreef Apfel. het volgende:
mediaverbod voor htc lijkt me een prima plan.... [edit] uitspraken van hem de laatste tijd.
Hij zal opstappen, en Mourinho gaat het overnemenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Morgen na de training van 14.00u een persconferentie, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie het nog wel positief in [afbeelding]
en Maduroquote:Op donderdag 20 september 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
Degelijke overwinning met voor mij als belangrijkste lichtpuntje Van der Wiel.
Dat niet alleen, maar dan zit er een hele hele grote steek bij 'm los.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef BigFire het volgende:
als Colin nou nog terugkeert ipv Gregory vd Wiel/Ogararu dan heeft HTC voor mij definitief afgedaan
Gefeliciteerd. Nuttige overwinning.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Nashje het volgende:
Dit is gewoon perfect.
Van der Wiel. Echt uitstekend. Waar is de traagheid van Maduro eigenlijk heen? Speelde ook heel sterk. En Suarez zorgde weer eens voor heel veel dreiging. Stekelenburg doelman nummer 1 van Nederland. Duidelijk.
Dat is het toch ook in jullie optiek?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nuttige overwinning.
Maar je doet nu net alsof het fantastisch was?
Fantastisch voor het moment waar Ajax in zit. Ik had namelijk verwacht dat we met 4-0 van de mat werden geveegd.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nuttige overwinning.
Maar je doet nu net alsof het fantastisch was?
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fantastisch voor het moment waar Ajax in zit. Ik had namelijk verwacht dat we met 4-0 van de mat werden geveegd.
Zagreb is wel erg gehyped hier zeg. Stelde weinig voor.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fantastisch voor het moment waar Ajax in zit. Ik had namelijk verwacht dat we met 4-0 van de mat werden geveegd.
Ze hadden er ook (zeker) meer van kunnen bakken, 2e helft dutten ze in.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef F1Bas het volgende:
Zagreb is wel erg gehyped hier zeg. Stelde weinig voor.
Ja dat blijkt nu.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zagreb is wel erg gehyped hier zeg. Stelde weinig voor.
Was weer eens lekker wat strijd te zien van onze jongens, dat was alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef denthemen het volgende:
mijn complimenten naar de gehele ploeg!!
weet niet of jij in slaap bent gevallen tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:32 schreef Noshiba het volgende:
ik was in slaap gevallen tijdens de wedstrijd?![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Nashje het volgende:
Dit is gewoon perfect. Wie nu zeikt kan de tyfus krijgen.
Van der Wiel. Echt uitstekend. Waar is de traagheid van Maduro eigenlijk heen? Speelde ook heel sterk. En Suarez zorgde weer eens voor heel veel dreiging. Stekelenburg doelman nummer 1 van Nederland. Duidelijk.
En dan mag Davids de laatste 20 minuutjes meedoenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:39 schreef Wooldoor het volgende:
4 oktober weer op deze manier spelen totdat er een oplossing is gevonden voor het middenveld.
Ze zijn in ieder geval heelhuids het stadion uit gekomen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat de Ajax fans heelhuids thuis komen
Voor mij was het lichtpuntje dat er eindelijk weer eens realistische gevoetbald werd! DAT HENK TEGEN SLAVIA MOETEN DOEN!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
Degelijke overwinning met voor mij als belangrijkste lichtpuntje Van der Wiel.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef Pritt het volgende:
Wat hebben we deze zomer toch eigenlijk geweldig ingekocht!
Nee echt niet snel vergeten. Achterin stond eindelijk eens als een blok.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef MaxC het volgende:
Kutwedstrijd, mazzeldoelpunt. Van der Wiel en Stekeleburg waren heel goed. Snel vergeten en nu die kut kaasboeren pakken
Fijner is dat iedereen heel in het hotel isquote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef Sethje het volgende:
op de radio moeten luisteren... wel fijn een keer een gestolen overwinning
Ik had eindelijk de puinhoop van het eten opgeruimd, belt er een kansloos callcenter:quote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef jna het volgende:
Waarom keek iedereen zo raar toen ik heel hard "JAAAAA" riep in de trein terwijl ik de wedstrijd luisterde op m'n radio
Had idd heel anders kunnen aflopen denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fijner is dat iedereen heel in het hotel is
Doe het volgende keer dan zo: "Hallo, met het pesnsioenplatform, OPTEREN! piep piep piep.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had eindelijk de puinhoop van het eten opgeruimd, belt er een kansloos callcenter:
"Hallo, met het pesnsioenplatform,
Normaal wel, maar Suarez liep toch al warm en die gasten waren helemaal van slag af, maar goed, geen ramp verder, alleen jammer van de timing, want suarez bracht heel veel dreiging.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:18 schreef Chadi het volgende:
hoezo die 1-0 moet je koesteren en geen domme dingen gaan forceren terwijl je helemaal uit vorm bent.
Ja idd...mafkezen daarquote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fijner is dat iedereen heel in het hotel is
ik heb een paar goede vrienden die met nummer onderdrukt bellen, en ik probeer altijd netjes te blijven tegen mensen aan de telefoon. Maar dit werd mij te gortig.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Doe het volgende keer dan zo: "Hallo, met het pesnsioenplatform, OPTEREN! piep piep piep.
Of gewoon niet opnemen.
ik gok toch op minstens 2000?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:22 schreef jna het volgende:
Hoeveel van die lui komen er eigenlijk naar Amsterdam over 2 weken?
Ik hoor allemaal verschillende aantallen. Hoorde zelfs 4000 man. Ik wacht het af. Heb er wel zin in!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik gok toch op minstens 2000?
4000quote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal verschillende aantallen. Hoorde zelfs 4000 man. Ik wacht het af. Heb er wel zin in!
En dat zijn geen lievertjes. Zal wel gezellig worden in de stad.quote:
Altijd fijn weer ja....quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dat zijn geen lievertjes. Zal wel gezellig worden in de stad.
Zal niet veel heel blijven van winkelruiten denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dat zijn geen lievertjes. Zal wel gezellig worden in de stad.
valt meestal wel mee, ze worden goed kort gehouden meestal. Ik hoop het iig... zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal niet veel heel blijven van winkelruiten denk ik![]()
Ach jah hoort erbij zullen we maar zeggen?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal niet veel heel blijven van winkelruiten denk ik![]()
Ja hoor. Dinamo Zagreb heeft een beetje last van grootheidswaanzin. Ze waren vandaag prut, terwijl iedere Kroaat ons inpeperde dat we ontzag moesten hebben.quote:
NEE!!! Tuig is het!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach jah hoort erbij zullen we maar zeggen?![]()
quote:
De ME heeft er al zin in hoor ikquote:
2500 lijkt me. Gewoon 5% regeling.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel kaarten hebben ze?
geweldigquote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef jna het volgende:
Waarom keek iedereen zo raar toen ik heel hard "JAAAAA" riep in de trein terwijl ik de wedstrijd luisterde op m'n radio
Zo scoor je nooit natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: laat ook maar.
Vandaar die editquote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo scoor je nooit natuurlijk.
Hoaxquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vandaar die edit
Nee, ik heb al een hele mooie lieve vriendin
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:02 schreef Nashje het volgende:
Hej chicka. Ik weet het wel. Je moet mij toevoegen op msn.
Zal je zien dat die Pelle er opeens 3 inschietquote:Op donderdag 20 september 2007 23:18 schreef Houniet het volgende:
Dembele geblesseerd het veld af bij AZ. stiekem hopen dat hij er zondag niet bij is [afbeelding]
Lijkt me wel, met de 0-1 op zak wel een beetje voetbal laten zijn. Ok het pakt goed uit, maar het was een Ajax onwaardige opstellen qua voetballend vermogen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
In amsterdam toch maar beginnen met suarez - huntelaar?
Misschien, als Dinamo Zagreb gaat winnenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef Nashje het volgende:
Je lachte om mijn grap.
Heb je zin om hier vaker langs te komen?
dat is physischquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Zal je zien dat die Pelle er opeens 3 inschiet![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Hey sweetgirlie, of je weet wat buitenspel is, en of hij het ff moet uitleggen onder het genot van een wijntje.
als je goed leest in het topic welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Longmen het volgende:
Is de goal ergens online?![]()
De historische eerste van Dennis?![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef GGMM het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=4VQiNysGKYU![]()
![]()
Nee, Kroatische voetbalgenenquote:
Bedankt, dus geen tijd voorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je goed leest in het topic wel
[..]
(ik heb zo een gevoel dat ze dat alweer zijn vergeten)quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef Badabingea het volgende:
Heren, wat vinden we van de 0-1?
en als we zondag winnen zijn we alles vergetenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
(ik heb zo een gevoel dat ze dat alweer zijn vergeten)
Als ik dit verwerkt heb, misschienquote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef Nashje het volgende:
Insgelijks! Kunnen we dit op msn niet verder afhandelen?
bedankt trouwens HeatWave.. ik lust helemaal geen wijn
gelukkig hebben ze gewonnen he.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me wel, met de 0-1 op zak wel een beetje voetbal laten zijn. Ok het pakt goed uit, maar het was een Ajax onwaardige opstellen qua voetballend vermogen.
Ja snap ik. Zal wel kut zijn om van zo'n kleine ploeg als Ajax te verliezen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als ik dit verwerkt heb, misschien![]()
Het is nl toch wel een behoorlijke aanslag geweest op mijn teer, kroatische hart en voetballiefde![]()
Ben er nog niet overheen![]()
![]()
100%quote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Heitinga,Van der Wiel,Stam,Vermaelen;
....
Laten staan die defensie, Henk!
quote:Gregory van der Wiel en Hedwiges Maduro kregen een extra compliment van de Amsterdamse trainer. Beide spelers vulden hun basisplaats uitstekend in. Ten Cate: ,,En dat terwijl Gregory en Hedwiges een tijd niet hebben gespeeld.’’ Desgevraagd stak Ten Cate iets later nog nadrukkelijker de loftrompet over Van der Wiel, die zijn Europese debuut maakte. ,,Greg is een fantastische speler. Hij heeft flair en lef, hij is een genot om naar te kijken. Gregory is 19 jaar en kan fantastisch voetballen.’’
Daar zit wat in ! Zo klein is Ajax niet en wie weet winnen ze dus nog welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:38 schreef Nashje het volgende:
Ja snap ik. Zal wel kut zijn om van zo'n kleine ploeg als Ajax te verliezen.
Die mening heeft ie vanavond dan pas gevormd. Dit wisten wij al langer Henk, maar jij moest weer zonodig aanfrotten met Colin.quote:
Henk is er vandaag opeens achtergekomen dat Van der Wiel ook een neger is.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die mening heeft ie vanavond dan pas gevormd. Dit wisten wij al langer Henk, maar jij moest weer zonodig aanfrotten met Colin.
Vind Pocognoli niet zo een geweldige speler, en als we iedereen moeten kopen die toevallig een doelpunt maakt.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Nashje het volgende:
Pocognoli had hier moeten spelen. Klote Van Geel
Van der Wiel klonk veel te Nederlands.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:59 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Henk is er vandaag opeens achtergekomen dat Van der Wiel ook een neger is.![]()
Whehe ik kwam naar dit topic om hetzelfde te postenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:14 schreef Longmen het volgende:
Van Peperstrate: "dat was een weergaloze passer beweging van Rommedahl"
Geblesseerd aan z'n rug.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Was Colin trouwens geblesseerd, of daadwerkelijk gepasseerd?
Aha, ik dacht al. Hoop toch echt dat Van der Wiel zich nu hoger in de hierarchie heeft opgewerkt dan Colin.quote:
Wat denk je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef VoreG het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie het sarcasme konden horen of niet?
Ik dacht eerst wel aan sarcasme maar dan is het normaliter zo dat ze bij de herhaling het toch wel duidelijk maken hoe ie er echt over denkt... hopelijk gewoon schaamteloos sarcasmequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef VoreG het volgende:
Ik mag toch hopen dat jullie het sarcasme konden horen of niet?
Beter gare plaatsen dan geen vrij kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:25 schreef Bullebak het volgende:
Eindelijk weer inzet en resultaat. Spannende wedstrijd![]()
4 oktoberWel gare plaatsen, maar boeie
Nee hoor. Vind het wel een leuk spelertje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vind Pocognoli niet zo een geweldige speler, en als we iedereen moeten kopen die toevallig een doelpunt maakt.
veel te laat, had dat tegen Praag gedaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:25 schreef Bullebak het volgende:
Eindelijk weer inzet en resultaat. Spannende wedstrijd![]()
4 oktoberWel gare plaatsen, maar boeie
Tja t is pijnlijk maar sommige clubs kopen wel potentiële talenten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind het wel een leuk spelertje.
Ik zal hem iig niet missen. Liever brengen ze Vd Wiel en halen ze een ervaren oudere verdediger in de winterstop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind het wel een leuk spelertje.
Amrabat halen in de winterstop, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Tja t is pijnlijk maar sommige clubs kopen wel potentiële talenten.![]()
Dat zuigt piemels indd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Beter gare plaatsen dan geen vrij kunnen krijgen..![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Amrabat halen in de winterstop, ik zeg het je!
Komt hij van Ajax? Wist ik niet eens. Maar hij speelt aardig tot nu toe, bovendien kost hij een prikkie en hebben wij vrijwel niemand voor die positie in de selectie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja hoor.Dat ze die ooit hebben laten lopen zegt alweer genoeg
![]()
Exact op tijd voor de PO....quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geblesseerd aan z'n rug.
Hopelijk houdt 'ie er nog een poosje last van. Tot mei ofzo...
Zal niet duur zijn. Gewoon meteen verhuren aan een middenmoter. In ieder geval een stapje hoger dan VVV.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Amrabat halen in de winterstop, ik zeg het je!
Volgens een interviewtje met die blauwe fascisten in Ajax Life tussen de 2000 en 4000.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:22 schreef jna het volgende:
Hoeveel van die lui komen er eigenlijk naar Amsterdam over 2 weken?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef BoNi het volgende:
Er schijnt bij Dinamo ook één of ander talentje binnen de selectie te zijn die een goede potentiele Ajax '10' is, was die gister geblesseerd ofzo, heb die beste jongen niet gezien...!
Is ook waar, hij komt er wel. Maar alle kredits aan het middenveld van Ajax dat ze die jongen zo goed als onzichtbaar hebben weten te maken gister.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:27 schreef Sethje het volgende:
Aan de bal is toch wel te zien dat die jongen wat kan.
Ik heb alleen de eerste helft kunnen zien, maar toen vond ik hem al ovedreven opgehemeld worden door de commentator. Hij had vooral veel balverlies viel me op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:18 schreef Nashje het volgende:
[..]. Modric. Ik heb 'm inderdaad ook niet gezien. Werd helemaal uit de wedstrijd gespeeld door Gabri/Maduro.
Zooo dan. Wordt een lekker dagje Amsterdamquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens een interviewtje met die blauwe fascisten in Ajax Life tussen de 2000 en 4000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |