geweldigquote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef jna het volgende:
Waarom keek iedereen zo raar toen ik heel hard "JAAAAA" riep in de trein terwijl ik de wedstrijd luisterde op m'n radio
Zo scoor je nooit natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: laat ook maar.
Vandaar die editquote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo scoor je nooit natuurlijk.
Hoaxquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vandaar die edit
Nee, ik heb al een hele mooie lieve vriendin
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:02 schreef Nashje het volgende:
Hej chicka. Ik weet het wel. Je moet mij toevoegen op msn.
Zal je zien dat die Pelle er opeens 3 inschietquote:Op donderdag 20 september 2007 23:18 schreef Houniet het volgende:
Dembele geblesseerd het veld af bij AZ. stiekem hopen dat hij er zondag niet bij is [afbeelding]
Lijkt me wel, met de 0-1 op zak wel een beetje voetbal laten zijn. Ok het pakt goed uit, maar het was een Ajax onwaardige opstellen qua voetballend vermogen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
In amsterdam toch maar beginnen met suarez - huntelaar?
Misschien, als Dinamo Zagreb gaat winnenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef Nashje het volgende:
Je lachte om mijn grap.
Heb je zin om hier vaker langs te komen?
dat is physischquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Zal je zien dat die Pelle er opeens 3 inschiet![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Hey sweetgirlie, of je weet wat buitenspel is, en of hij het ff moet uitleggen onder het genot van een wijntje.
als je goed leest in het topic welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef Longmen het volgende:
Is de goal ergens online?![]()
De historische eerste van Dennis?![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef GGMM het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=4VQiNysGKYU![]()
![]()
Nee, Kroatische voetbalgenenquote:
Bedankt, dus geen tijd voorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je goed leest in het topic wel
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |