Tis nooit goed he? Dat mooie voetbal komt er niet meer klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van 424 naar 433 naar 811. Met henk weet je het maar nooit.
Ik ben tevreden met het resultaat van gister, maar moet er echt niet aan denken dat we nog 20 van zulke wedstrijden voor onze kiezen gaan krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tis nooit goed he? Dat mooie voetbal komt er niet meer klaar.
Het zal niet aan het laatste hebben gelegen...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Luco het volgende:
Laten we hopen dat Dinamo z'n dag niet heeft, of overweldigd is door het massaal meegereisde Ajax publiek...
Liever 20 van zulke wedstrijden dan verliezen. De tijden dat Real Madrid met 0-2 in Bernabeu er nog zeer genadig vanaf komt zullen nooit meer terug komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met het resultaat van gister, maar moet er echt niet aan denken dat we nog 20 van zulke wedstrijden voor onze kiezen gaan krijgen.
Spijtig dat je dat niet hebt durven verkondigen op de straten van Zagreb!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, die 4.000 over het paard getilde kontenbonkers uit dat achtergestelde pauperland Kroatië.
Respect voor de jongens die daar aanwezig waren!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:39 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Het zal niet aan het laatste hebben gelegen...
Jawel, alleen niet snel... Ooit zal Ajax weer een leuk europees jaar spelen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:40 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Liever 20 van zulke wedstrijden dan verliezen. De tijden dat Real Madrid met 0-2 in Bernabeu er nog zeer genadig vanaf komt zullen nooit meer terug komen.
Hadden er dan weer 20 van die [edit] achter hem aangekomen? Helden zijn het...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:42 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Spijtig dat je dat niet hebt durven verkondigen op de straten van Zagreb!
Zo'n post van een snotaapje onder zijn glazen stulpje is het zowaar lachwekkend om te lezen!
Misschien kan silinus ons even goeiedag komen zeggen!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dat zijn geen lievertjes. Zal wel gezellig worden in de stad.
Hadden die 20 stoere jongens ook pepperspray bij zich?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Sethje het volgende:
laat je je pepperspray wel thuis dan
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hadden die 20 stoere jongens ook pepperspray bij zich?
Merk ik hier dat je het gedrag van die neonazistische mongolen wilt goedpraten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:42 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Spijtig dat je dat niet hebt durven verkondigen op de straten van Zagreb!
Zo'n post van een snotaapje onder zijn glazen stulpje is het zowaar lachwekkend om te lezen!
Haha, ik vond het wel een mooi einde van mijn post.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Vooral de beschaving ja! Goed gesproken!
www.kroaatseimportbruidjes.pepper.sprayquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:12 schreef BobbyHill het volgende:
En voor hun moeders.
Die liggen toch al in een of ander massagrafquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:12 schreef BobbyHill het volgende:
En voor hun moeders.
ze hebben alleen vaders met snorren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:12 schreef BobbyHill het volgende:
En voor hun moeders.
Ja ik vond dat hij leek op een kind van Heitinga en Huntelaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:00 schreef w00h00 het volgende:
Ik vond die Vukojevic van Dinamo ook wel een goede speler, het doet me een beetje een Johhny denken.
rare dromen heb jequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Badabingea het volgende:
Droomde dat Wamberto bij Ajax speelde
Op het randjequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die liggen toch al in een of ander massagraf![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die liggen toch al in een of ander massagraf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |