abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:44:10 #251
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53353575
Ben benieuwd hoe hard jullie roepen als je het in het gezicht kon zeggen ipv achter je klaviertje.

Maar goed, nederlanders en de balkan, dan weet ik wel wie de mietjes zijn (remember Srebrenica)
Lijepa li si !
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:45:48 #252
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53353628
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:44 schreef Hrvat het volgende:
Ben benieuwd hoe hard jullie roepen als je het in het gezicht kon zeggen ipv achter je klaviertje.

Maar goed, nederlanders en de balkan, dan weet ik wel wie de mietjes zijn (remember Srebrenica)
Misschien had je het nog niet door maar plaatjes werken niet in je sig
Jawel, je keek.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:45:57 #253
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53353634
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Respect voor de jongens die daar aanwezig waren!
Tuurlijk, met de groeten aan Montana!
Lijepa li si !
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:47:33 #255
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53353674
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:45 schreef jna het volgende:

[..]

Misschien had je het nog niet door maar plaatjes werken niet in je sig
weet ik, laat maar, maak ik me ni druk om.
Lijepa li si !
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:47:38 #256
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53353676
Internet de gekste jwt
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53353748
poehee, wat een overwinning hehe. Ben blij dat we iig een uitdoelpunt hebben, nu AZ hopelijk pakken en de return goed afmaken.
pi_53353914
Az dat was pas lucky 2 ballen op de lat tegen gekregen en een bal dat op de doellijn werd weg gehaald (wat waarschijnlijk wel over de lijn was) en in de laatste minuut. Maar goed wij hadden ook geluk tegen Heracles, zondag winnen van Az zou echt mooi zijn . Ik gok op 0-2 voor Ajax, maar dan moeten ze wel met hetzelfde opstelling spelen en Suarez ipv Rommedahl
AFC AJAX
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:58:16 #259
52871 Blight
Supersized.
pi_53353992
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:
Az dat was pas lucky 2 ballen op de lat tegen gekregen en een bal dat op de doellijn werd weg gehaald (wat waarschijnlijk wel over de lijn was) en in de laatste minuut. Maar goed wij hadden ook geluk tegen Heracles, zondag winnen van Az zou echt mooi zijn . Ik gok op 0-2 voor Ajax, maar dan moeten ze wel met hetzelfde opstelling spelen en Suarez ipv Rommedahl
Waarom dezelfde opstelling? We hebben maar een handjevol kansen gecreeerd gisteren. Bovendien speelt AZ een heel ander spelletje dan Dinamo Zagreb. Ik zou zeker niet rekenen op dezelfde tactiek.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:58:20 #260
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53353995
quote:

Man, wees blij dat we uberhaubt een poging hebben gedaan om dat kutvolk van je redden!
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:59:13 #261
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53354022
quote:

ipv zo vijandig te doen kun je je beter zorgen maken over Dinamo.... wat een overschatte luie ploeg is dat zeg
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53354055
Via internet ruzie maken en leuke grapjes maken over mensen in massagraven, enig jongens...

Ik denk dat Ajax meer vertrouwen uit deze UEFA Cup ontmoeting heeft gehaald als AZ.
pi_53354200
quote:

Ze houden jou in dat ...... nevermind!

Tot zondag mokum
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:05:47 #264
82589 S-Two
barba macacu
pi_53354218
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef BigFire het volgende:

[..]

ipv zo vijandig te doen kun je je beter zorgen maken over Dinamo.... wat een overschatte luie ploeg is dat zeg
Je doet nu net alsof Ajax ze helemaal weg heeft gespeelt. En overschat? Misschien door Ten Cate dan die de schade beperkt wilde houden . Maar goed, zijn tactiek heeft goed gewerkt, 0-1 winnen daar is gewoon een goede uitslag.

AZ-uit wordt wel een stukje lastiger denk ik, al draait AZ ook totaal niet. Ik denk dat we iig niet hoeven te verliezen daar.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:06:31 #265
82589 S-Two
barba macacu
pi_53354237
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Fides het volgende:
Via internet ruzie maken en leuke grapjes maken over mensen in massagraven, enig jongens...
Ik kreeg toch een glimlach op m'n gezicht
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53354354
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik kreeg toch een glimlach op m'n gezicht
Ik vind hem ook leuk
pi_53354396
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Blight het volgende:

[..]

Waarom dezelfde opstelling? We hebben maar een handjevol kansen gecreeerd gisteren. Bovendien speelt AZ een heel ander spelletje dan Dinamo Zagreb. Ik zou zeker niet rekenen op dezelfde tactiek.
Dat is wel zo, verdediging gewoon zo laten staan
AFC AJAX
pi_53354479
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Fides het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHA
pi_53354496
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef S-Two het volgende:

Je doet nu net alsof Ajax ze helemaal weg heeft gespeelt.
Idd.

In de 1e helft heeft Dinamo, vooral Modric en nog een paar, laten zien wat ze kunnen met de bal. 2e helft heb ik idd ook weinig gezien. Over de supporters: ik vind ze meestal top, ook bij de EK's en WK's. Ik weet niet veel over de BBB, behalve dan dat er veel is ondergekalkt soms in Zagreb , maar dat heb je hier met Ajax ook. Plus, alsof die Engelse, Nederlandse supporters zo'n lievertjes zijn. Als ik naar bepaalde reacties hier kijk, denk ik er al het mijne van . Jammer. Maargoed, ik zal wel weer een vrouw zijn en dat soort dingen niet snappen en idd hier ook misschien niet thuis horen. Ook jammer, want ik support ook gewoon, zónder vandalisme en knokpartijen.

De opmerkingen over pauperland en massagraven
Kroatië is een geweldig mooi land, met een zeer mooie en rijke geschiedenis. De kust is om jaloers op te worden, en valt heel erg in het niet bij een ik noem maar wat Nederlandse Bergen op Zoom. Pauperland 2, er studeren er daar wat mensen, en het zijn doorzetters, ook en vooral na de oorlog. Waar menig Nederlands iemand soms het fijne maar niet van weet, maar er wel over lult, alsof het het denkt te weten.

Goed, voetbal.

Ik gun die jongens het beste iig !
pi_53354545
Wat een onzin
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:19:25 #271
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53354606
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Man, wees blij dat we uberhaubt een poging hebben gedaan om dat volk van je redden!
Ken je dit?

Zeer toepasselijk bij jouw inbreng.
Lijepa li si !
pi_53354648
Bergem op Zoom in een Ajax topic gepost moet niet gekker worden
AFC AJAX
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:21:26 #273
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53354670
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef BigFire het volgende:

[..]

Ik ben geen bad blue boy, dus maak me er ook geen zorgen over.
Jullie Ajax was ook niet denderend, met 11 man achter de bal en met geluk een goaltje.
Lijepa li si !
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:24:05 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53354763
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Kroatië is een geweldig mooi land, met een zeer mooie en rijke geschiedenis. De kust is om jaloers op te worden, en valt heel erg in het niet bij een ik noem maar wat Nederlandse Bergen op Zoom. Pauperland 2, er studeren er daar wat mensen, en het zijn doorzetters, ook en vooral na de oorlog. Waar menig Nederlands iemand soms het fijne maar niet van weet, maar er wel over lult, alsof het het denkt te weten.
Kroatië is inderdaad ook een heel mooi land, ik ben er zelf eens op vakantie geweest. Het probleem is echter dat er nog niet zo heel lang geleden een oorlog is geweest en daar nog steeds heel veel mensen wonen die op z'n zachtst gezegd weinig kaas hebben gegeten van een geciviliseerd bestaan.

De agressie, haat en de positie van bijvoorbeeld het politieapparaat in de maatschappij zijn daar voorbeelden van. Plus het feit dat de meeste inwoners slecht opgeleid zijn maakt het in feite wel een pauperland, daar heeft de prachtige natuur niets mee te maken.

Nederlanders zijn inderdaad ook geen lievertjes, maar het wekelijkse gestoei af en toe tussen elkander valt in het niet bij een supportersgroep als die van Zagreb. Exmilitairen, hakenkruizen, normale supporters aanvallen met een veel grotere groep zijn dingen die aangeven dat het eigenlijk maar onderontwikkelde en laffe kankerlijers zijn. Plus dat ze qua beschaving toch wel enkele tientallen jaren achterlopen op een land als Nederland. Wat zonde is, want het is zoals ik al zei qua natuur een schitterend land.

Anyway, verder over Ajax.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53354902
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:21 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Ik ben geen bad blue boy, dus maak me er ook geen zorgen over.
Jullie Ajax was ook niet denderend, met 11 man achter de bal en met geluk een goaltje.
Nee wij hebben al genoeg verneukt tegen die kutte Oostblok landjes met ons 'aanvallende' spel.
pi_53354903
Ik vind Bergen op Zoom anders ook wel iets hebben hoor..
pi_53354914
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef sweetgirly het volgende:

Kroatië is een geweldig mooi land, met een zeer mooie en rijke geschiedenis. De kust is om jaloers op te worden, en valt heel erg in het niet bij een ik noem maar wat Nederlandse Bergen op Zoom.
Woo-loo-loo!
pi_53355055
Hey Bobby,

De M zit naast de N, so don't act like the bitch can't spell!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53355180
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Bobby,

Het is gewoon Bergen op Zoom.
pi_53355239
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef Silenus het volgende:

Nederlanders zijn inderdaad ook geen lievertjes, maar het wekelijkse gestoei af en toe tussen elkander valt in het niet bij een supportersgroep als die van Zagreb.
Mwah, valt wel mee geloof ik.
Ik geloof dat er hier tussen de groepen ook heel wat wordt en is afgeknokt soms.
quote:
Exmilitairen, hakenkruizen, normale supporters aanvallen met een veel grotere groep zijn dingen die aangeven dat het eigenlijk maar onderontwikkelde en laffe kankerlijers zijn.
Hier heb je ook behoorlijk veel onderontwikkelde en laffe kankerlijers.
Heb je overal wel tussen.
quote:
Plus dat ze qua beschaving toch wel enkele tientallen jaren achterlopen op een land als Nederland. Wat zonde is, want het is zoals ik al zei qua natuur een schitterend land.
Valt wel mee, grote steden zijn vooral allesbehalve achterlopend. Daar heb je ook armoede inderdaad, maar dat heb je hier ook, heel veel stille armoede is er in Nederland. Plus, kijk alleen al in Amsterdam, hoeveel zwervers etc er (ook) wel niet lopen, nee ok idd
quote:
Prima.
pi_53355318
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is gewoon Bergen op Zoom.
Bergem op Zoon
pi_53355417
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Bobby,

Ik bedoelde gewoon dat het een lomp voorbeeld was. Je gaat een pittoresk badplaatsje aan de Zuid-Franse kust toch ook niet vergelijken met Zutphen?

Ik bedoel, Bergen op Zoom, dan noem je ook wat
Woo-loo-loo!
pi_53355554
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik bedoelde gewoon dat het een lomp voorbeeld was. Je gaat een pittoresk badplaatsje aan de Zuid-Franse kust toch ook niet vergelijken met Zutphen?

Ik bedoel, Bergen op Zoom, dan noem je ook wat
Ik liep ff te dollen!
Ik snap dat het niet Bergen op Zoon is.......

Maar je kan Venetie wel met Giethoorn vergelijken is mij wel eens verteld... dus hoe zit dat dan?

Maar we dwalen wel heel erg af
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:50:38 #284
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53355588
quote:

[..]

Kroatië is inderdaad ook een heel mooi land, ik ben er zelf eens op vakantie geweest. Het probleem is echter dat er nog niet zo heel lang geleden een oorlog is geweest en daar nog steeds heel veel mensen wonen die op z'n zachtst gezegd weinig kaas hebben gegeten van een geciviliseerd bestaan.

De agressie, haat en de positie van bijvoorbeeld het politieapparaat in de maatschappij zijn daar voorbeelden van. Plus het feit dat de meeste inwoners slecht opgeleid zijn maakt het in feite wel een pauperland, daar heeft de prachtige natuur niets mee te maken.

Nederlanders zijn inderdaad ook geen lievertjes, maar het wekelijkse gestoei af en toe tussen elkander valt in het niet bij een supportersgroep als die van Zagreb. Exmilitairen, hakenkruizen, normale supporters aanvallen met een veel grotere groep zijn dingen die aangeven dat het eigenlijk maar onderontwikkelde en laffe kankerlijers zijn. Plus dat ze qua beschaving toch wel enkele tientallen jaren achterlopen op een land als Nederland. Wat zonde is, want het is zoals ik al zei qua natuur een schitterend land.

Spreken over een pauperland siert alleen je eigen, maar goed, een hoog opgeleide democraat mag zich ook wel eens verlagen.
De balkan heeft inderdaad een turbulent verleden. Niet alleen de recente oorlog heeft zijn littekens achtergelaten, ook het communisme, het nationalisme en fascisme tijdens de jaren '40, ...

Je mag de hele balkan wel niet over dezelfde kam scheren. Meng je eens tussen het volk hier ipv alegemene wijsheden te verkondigen en dan merk je nog veel andere (en mooiere) aspecten van deze gewilde regio. En dan bedoel ik het niet over de natuur, maar over de cultuur.

Qua beschaving tientallen achterlopen op Holland, lamenilache! Niet omdat iets anders is dan jullie polderlandje, is het daarom achtergesteld. Met de schijnwerper op enkele heethoofden te plaatsen krijg je heel Kroatie niet belicht, vriend.
Maar goed, zulke pretentie is de schaduw van een vat vol met lege inhoud.

Beperk je in het vervolg inderdaad beter over ajax.
Is voor iedereen beter!
Lijepa li si !
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:52:01 #285
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53355614
Wat een grappige opmerking wel niet niet teweeg kan brengen

Zondag 3 punten ophalen in Alkmaar....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_53355652
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Spreken over een pauperland siert alleen je eigen, maar goed, een hoog opgeleide democraat mag zich ook wel eens verlagen.
De balkan heeft inderdaad een turbulent verleden. Niet alleen de recente oorlog heeft zijn littekens achtergelaten, ook het communisme, het nationalisme en fascisme tijdens de jaren '40, ...

Je mag de hele balkan wel niet over dezelfde kam scheren. Meng je eens tussen het volk hier ipv alegemene wijsheden te verkondigen en dan merk je nog veel andere (en mooiere) aspecten van deze gewilde regio. En dan bedoel ik het niet over de natuur, maar over de cultuur.

Qua beschaving tientallen achterlopen op Holland, lamenilache! Niet omdat iets anders is dan jullie polderlandje, is het daarom achtergesteld. Met de schijnwerper op enkele heethoofden te plaatsen krijg je heel Kroatie niet belicht, vriend.
Maar goed, zulke pretentie is de schaduw van een vat vol met lege inhoud.

Beperk je in het vervolg inderdaad beter over ajax.
Is voor iedereen beter!
Jij moet grond gaan verkopen daar....
Commercieel talent ben je met je Balkanverheerlijking!
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:53:55 #287
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53355674
dubbel
Lijepa li si !
pi_53355679
Wat ben ik blij als we 4 oktober tegen Zagreb spelen dan komen zulke figuren hier niet onzin lullen
AFC AJAX
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:55:29 #289
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53355720
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Jij moet grond gaan verkopen daar....
Commercieel talent ben je met je Balkanverheerlijking!
Ik zorg voor wat afwisseling tussen al de happy hollanders hier!
Lijepa li si !
pi_53355746
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Ik zorg voor wat afwisseling tussen al de happy hollanders hier!
Ik ben van sranang noh maak no fa2 brada
AFC AJAX
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:58:55 #291
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_53355830
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een grappige opmerking wel niet niet teweeg kan brengen
Beetje lachen met massagraven is enkel grappig als het lekker ver van je bed is.

Maar goed, je hebt wat je wenste.
Lijepa li si !
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:10:48 #292
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53356170
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef S-Two het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof Ajax ze helemaal weg heeft gespeelt. En overschat? Misschien door Ten Cate dan die de schade beperkt wilde houden . Maar goed, zijn tactiek heeft goed gewerkt, 0-1 winnen daar is gewoon een goede uitslag.

AZ-uit wordt wel een stukje lastiger denk ik, al draait AZ ook totaal niet. Ik denk dat we iig niet hoeven te verliezen daar.
ik zeg nergens iets over het spel van Ajax maar idd Ajax speelde verdedigend en niet goed en pakte gelukkig de overwinning.. moet je nagaan hoe matig Dinamo was. Behalve die kans in de beginfase geen enkel moment opgeschrikt. en dat na al die hype(niet alleen HTC, bijna iedereen sprak van moeilijkste loting die we konden krijgen bla bla)

als we alsnog uitgeschakeld worden ga ik volledig op m'n bek natuurlijk maar goed meestal wordt het er in een uitwedstrijd niet beter op.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53356242
Zonder Dembele gaat Az het moeilijk krijgen dit seizoen
AFC AJAX
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:14:07 #294
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53356266
AZ was echt drama gister hoor, ik ben er minder bang voor dan voorgaande jaren
Mijn party reviews
pi_53356314
quote:

[..]

quote:
Ajax-aanhang houdt huis in ADO-honk
Een groep van zeker 70 Ajax-supporters is vrijdagavond het ADO-supportershonk in Den Haag binnengestormd. Daar sloegen ze de acht aanwezigen in elkaar en werd het honk in de fik gestoken.
pi_53356366
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:15 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat niemand in dit topic dat tegenspreekt hoor
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53356388
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:18 schreef MaxC het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand in dit topic dat tegenspreekt hoor
Ik vond het alleen opmerkelijk dat een Ajaxsupporter dat argument gebruikt tegen Dinamo Zagreb.
pi_53356435
Slavia Praag heeft ook nog gewonnen ook zie ik nu
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53356436
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
Zonder Dembele gaat Az het moeilijk krijgen dit seizoen
Niet om te bashen.... beetje zoals het gemis van Sneijder bij Ajax denk ik zo?
We zullen zien wat er gaat gebeuren zondag, ik verwacht een gelijkspel ofzo.
Maar jullie gaan echt niet met 3 punten terug naar huis...

Eerst maar eens zien wie er van AZ allemaal spelen zondag.

@Sethje,

Jij hebt de 2e helft gezien en gaat van dat spel uit zondag?
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:21:50 #300
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53356444
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:10 schreef BigFire het volgende:

(niet alleen HTC, bijna iedereen sprak van moeilijkste loting die we konden krijgen bla bla)
Zelfs Dione "Dutch Mountains" de Graaff sprak gisteren dat Ajax de op papier moeilijkste tegenstander had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')