Misschien had je het nog niet door maar plaatjes werken niet in je sigquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:44 schreef Hrvat het volgende:
Ben benieuwd hoe hard jullie roepen als je het in het gezicht kon zeggen ipv achter je klaviertje.
Maar goed, nederlanders en de balkan, dan weet ik wel wie de mietjes zijn (remember Srebrenica)
Tuurlijk, met de groeten aan Montana!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Respect voor de jongens die daar aanwezig waren!
weet ik, laat maar, maak ik me ni druk om.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien had je het nog niet door maar plaatjes werken niet in je sig
Waarom dezelfde opstelling? We hebben maar een handjevol kansen gecreeerd gisteren. Bovendien speelt AZ een heel ander spelletje dan Dinamo Zagreb. Ik zou zeker niet rekenen op dezelfde tactiek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:
Az dat was pas lucky 2 ballen op de lat tegen gekregen en een bal dat op de doellijn werd weg gehaald (wat waarschijnlijk wel over de lijn was) en in de laatste minuut. Maar goed wij hadden ook geluk tegen Heracles, zondag winnen van Az zou echt mooi zijn. Ik gok op 0-2 voor Ajax, maar dan moeten ze wel met hetzelfde opstelling spelen en Suarez ipv Rommedahl
Man, wees blij dat we uberhaubt een poging hebben gedaan om dat kutvolk van je redden!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:44 schreef Hrvat het volgende:
Ben benieuwd hoe hard jullie roepen als je het in het gezicht kon zeggen ipv achter je klaviertje.
Maar goed, nederlanders en de balkan, dan weet ik wel wie de mietjes zijn (remember Srebrenica)
ipv zo vijandig te doen kun je je beter zorgen maken over Dinamo.... wat een overschatte luie ploeg is dat zegquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:44 schreef Hrvat het volgende:
Ze houden jou in dat ......quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:44 schreef Hrvat het volgende:
Je doet nu net alsof Ajax ze helemaal weg heeft gespeelt. En overschat? Misschien door Ten Cate dan die de schade beperkt wilde houdenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef BigFire het volgende:
[..]
ipv zo vijandig te doen kun je je beter zorgen maken over Dinamo.... wat een overschatte luie ploeg is dat zeg![]()
Ik kreeg toch een glimlach op m'n gezichtquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Fides het volgende:
Via internet ruzie maken en leuke grapjes maken over mensen in massagraven, enig jongens...
Ik vind hem ook leukquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kreeg toch een glimlach op m'n gezicht![]()
![]()
Dat is wel zo, verdediging gewoon zo laten staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Waarom dezelfde opstelling? We hebben maar een handjevol kansen gecreeerd gisteren. Bovendien speelt AZ een heel ander spelletje dan Dinamo Zagreb. Ik zou zeker niet rekenen op dezelfde tactiek.
HAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Fides het volgende:
Via internet ruzie maken en leuke grapjes maken over mensen in massagraven, enig jongens...
Idd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef S-Two het volgende:
Je doet nu net alsof Ajax ze helemaal weg heeft gespeelt.
Ken je dit?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Man, wees blij dat we uberhaubt een poging hebben gedaan om dat volk van je redden!
Ik ben geen bad blue boy, dus maak me er ook geen zorgen over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef BigFire het volgende:
[..]
ipv zo vijandig te doen kun je je beter zorgen maken over Dinamo.... wat een overschatte luie ploeg is dat zeg![]()
Kroatië is inderdaad ook een heel mooi land, ik ben er zelf eens op vakantie geweest. Het probleem is echter dat er nog niet zo heel lang geleden een oorlog is geweest en daar nog steeds heel veel mensen wonen die op z'n zachtst gezegd weinig kaas hebben gegeten van een geciviliseerd bestaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
De opmerkingen over pauperland en massagraven![]()
Kroatië is een geweldig mooi land, met een zeer mooie en rijke geschiedenis. De kust is om jaloers op te worden, en valt heel erg in het niet bij een ik noem maar wat Nederlandse Bergen op Zoom. Pauperland 2, er studeren er daar wat mensen, en het zijn doorzetters, ook en vooral na de oorlog. Waar menig Nederlands iemand soms het fijne maar niet van weet, maar er wel over lult, alsof het het denkt te weten.
Nee wij hebben al genoeg verneukt tegen die kutte Oostblok landjes met ons 'aanvallende' spel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:21 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik ben geen bad blue boy, dus maak me er ook geen zorgen over.
Jullie Ajax was ook niet denderend, met 11 man achter de bal en met geluk een goaltje.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef sweetgirly het volgende:
De opmerkingen over pauperland en massagraven![]()
Kroatië is een geweldig mooi land, met een zeer mooie en rijke geschiedenis. De kust is om jaloers op te worden, en valt heel erg in het niet bij een ik noem maar wat Nederlandse Bergen op Zoom.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Bobby,
De M zit naast de N, so don't act like the bitch can't spell!
Mwah, valt wel mee geloof ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef Silenus het volgende:
Nederlanders zijn inderdaad ook geen lievertjes, maar het wekelijkse gestoei af en toe tussen elkander valt in het niet bij een supportersgroep als die van Zagreb.
Hier heb je ook behoorlijk veel onderontwikkelde en laffe kankerlijers.quote:Exmilitairen, hakenkruizen, normale supporters aanvallen met een veel grotere groep zijn dingen die aangeven dat het eigenlijk maar onderontwikkelde en laffe kankerlijers zijn.
Valt wel mee, grote steden zijn vooral allesbehalve achterlopend. Daar heb je ook armoede inderdaad, maar dat heb je hier ook, heel veel stille armoede is er in Nederland. Plus, kijk alleen al in Amsterdam, hoeveel zwervers etc er (ook) wel niet lopen, nee ok iddquote:Plus dat ze qua beschaving toch wel enkele tientallen jaren achterlopen op een land als Nederland. Wat zonde is, want het is zoals ik al zei qua natuur een schitterend land.
Prima.quote:Anyway, verder over Ajax.
Ik bedoelde gewoon dat het een lomp voorbeeld was. Je gaat een pittoresk badplaatsje aan de Zuid-Franse kust toch ook niet vergelijken met Zutphen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Hey Bobby,
De M zit naast de N, so don't act like the bitch can't spell!
Ik liep ff te dollen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat het een lomp voorbeeld was. Je gaat een pittoresk badplaatsje aan de Zuid-Franse kust toch ook niet vergelijken met Zutphen?
Ik bedoel, Bergen op Zoom, dan noem je ook wat
Spreken over een pauperland siert alleen je eigen, maar goed, een hoog opgeleide democraat mag zich ook wel eens verlagen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kroatië is inderdaad ook een heel mooi land, ik ben er zelf eens op vakantie geweest. Het probleem is echter dat er nog niet zo heel lang geleden een oorlog is geweest en daar nog steeds heel veel mensen wonen die op z'n zachtst gezegd weinig kaas hebben gegeten van een geciviliseerd bestaan.
De agressie, haat en de positie van bijvoorbeeld het politieapparaat in de maatschappij zijn daar voorbeelden van. Plus het feit dat de meeste inwoners slecht opgeleid zijn maakt het in feite wel een pauperland, daar heeft de prachtige natuur niets mee te maken.
Nederlanders zijn inderdaad ook geen lievertjes, maar het wekelijkse gestoei af en toe tussen elkander valt in het niet bij een supportersgroep als die van Zagreb. Exmilitairen, hakenkruizen, normale supporters aanvallen met een veel grotere groep zijn dingen die aangeven dat het eigenlijk maar onderontwikkelde en laffe kankerlijers zijn. Plus dat ze qua beschaving toch wel enkele tientallen jaren achterlopen op een land als Nederland. Wat zonde is, want het is zoals ik al zei qua natuur een schitterend land.
Anyway, verder over Ajax.
Jij moet grond gaan verkopen daar....quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Spreken over een pauperland siert alleen je eigen, maar goed, een hoog opgeleide democraat mag zich ook wel eens verlagen.
De balkan heeft inderdaad een turbulent verleden. Niet alleen de recente oorlog heeft zijn littekens achtergelaten, ook het communisme, het nationalisme en fascisme tijdens de jaren '40, ...
Je mag de hele balkan wel niet over dezelfde kam scheren. Meng je eens tussen het volk hier ipv alegemene wijsheden te verkondigen en dan merk je nog veel andere (en mooiere) aspecten van deze gewilde regio. En dan bedoel ik het niet over de natuur, maar over de cultuur.
Qua beschaving tientallen achterlopen op Holland, lamenilache! Niet omdat iets anders is dan jullie polderlandje, is het daarom achtergesteld. Met de schijnwerper op enkele heethoofden te plaatsen krijg je heel Kroatie niet belicht, vriend.
Maar goed, zulke pretentie is de schaduw van een vat vol met lege inhoud.
Beperk je in het vervolg inderdaad beter over ajax.
Is voor iedereen beter!
Ik zorg voor wat afwisseling tussen al de happy hollanders hier!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij moet grond gaan verkopen daar....
Commercieel talent ben je met je Balkanverheerlijking!
Ik ben van sranang noh maak no fa2 bradaquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik zorg voor wat afwisseling tussen al de happy hollanders hier!![]()
Beetje lachen met massagraven is enkel grappig als het lekker ver van je bed is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een grappige opmerking wel niet niet teweeg kan brengen
ik zeg nergens iets over het spel van Ajaxquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Ajax ze helemaal weg heeft gespeelt. En overschat? Misschien door Ten Cate dan die de schade beperkt wilde houden. Maar goed, zijn tactiek heeft goed gewerkt, 0-1 winnen daar is gewoon een goede uitslag.
AZ-uit wordt wel een stukje lastiger denk ik, al draait AZ ook totaal niet. Ik denk dat we iig niet hoeven te verliezen daar.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kroatië is inderdaad ook een heel mooi land, ik ben er zelf eens op vakantie geweest. Het probleem is echter dat er nog niet zo heel lang geleden een oorlog is geweest en daar nog steeds heel veel mensen wonen die op z'n zachtst gezegd weinig kaas hebben gegeten van een geciviliseerd bestaan.
De agressie, haat en de positie van bijvoorbeeld het politieapparaat in de maatschappij zijn daar voorbeelden van. Plus het feit dat de meeste inwoners slecht opgeleid zijn maakt het in feite wel een pauperland, daar heeft de prachtige natuur niets mee te maken.
Nederlanders zijn inderdaad ook geen lievertjes, maar het wekelijkse gestoei af en toe tussen elkander valt in het niet bij een supportersgroep als die van Zagreb. Exmilitairen, hakenkruizen, normale supporters aanvallen met een veel grotere groep zijn dingen die aangeven dat het eigenlijk maar onderontwikkelde en laffe kankerlijers zijn. Plus dat ze qua beschaving toch wel enkele tientallen jaren achterlopen op een land als Nederland. Wat zonde is, want het is zoals ik al zei qua natuur een schitterend land.
Anyway, verder over Ajax.
quote:Ajax-aanhang houdt huis in ADO-honk
Een groep van zeker 70 Ajax-supporters is vrijdagavond het ADO-supportershonk in Den Haag binnengestormd. Daar sloegen ze de acht aanwezigen in elkaar en werd het honk in de fik gestoken.
Ik denk dat niemand in dit topic dat tegenspreekt hoorquote:
Ik vond het alleen opmerkelijk dat een Ajaxsupporter dat argument gebruikt tegen Dinamo Zagreb.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:18 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in dit topic dat tegenspreekt hoor![]()
Niet om te bashen.... beetje zoals het gemis van Sneijder bij Ajax denk ik zo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
Zonder Dembele gaat Az het moeilijk krijgen dit seizoen
Zelfs Dione "Dutch Mountains" de Graaff sprak gisteren dat Ajax de op papier moeilijkste tegenstander had.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:10 schreef BigFire het volgende:
(niet alleen HTC, bijna iedereen sprak van moeilijkste loting die we konden krijgen bla bla)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |