Kans lijkt mij wel groot jaquote:Op maandag 24 september 2007 21:36 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen onweer?:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Tot aan het eind van de periode onstabiele polaire lucht waarbij de bovenlucht in de loop van de avond steeds kouder wordt. Vanaf 21 UTC op 500 hPa -25C of nog wat lager. Daarmee ook neemt ook de kans op onweer toe (zie ook de kanskaartjes). Enkele waterhozen zijn waarschijnlijk, er is sprake van een grote onstabiliteit en weinig windschering.
Nou, daar zou ik wel even voor gaan morgen, kans lijkt groot!quote:Op maandag 24 september 2007 23:20 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zit morgen in Zeeland, wil wel een waterhoos zien.![]()
quote:
hoorde de ANWB net inderdaad praten over hondenweer in de regio Rotterdam. Is een flinke bui als ik de radar moet geloven!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef kepler het volgende:
wauw, mooi klappen onweer hier in Delft
veel regen ook zo nu en dan
Hier live in Rotterdam: 't is inderdaad weer waarin je nog geen hond de straat zou opschoppen. Onweer en slagregensquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoorde de ANWB net inderdaad praten over hondenweer in de regio Rotterdam. Is een flinke bui als ik de radar moet geloven!
Vandaag geen waterhozen oid gezien,wel een hele dubbele regenboog.quote:Op maandag 24 september 2007 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik wel even voor gaan morgen, kans lijkt groot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |