Nops.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef kahaarin het volgende:
Bij gebrek aan weer ook geen belangstelling, of wel?![]()
Oeh, snowboots uit de kelder halen!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nops.![]()
Volgende week misschien een koude put boven nederland.![]()
Kijk hier maar eens, het kan natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, snowboots uit de kelder halen!![]()
Koude put, voorbode van een echte winter?
Ik wil wel eens weer een keertje schaatsen op natuurijs, en dan niet een slootje maar een meer!
Er is potentie, nu hopen op een stabiele noord-oostelijke stroming, het is idd 3 jaar terug dat er fatsoenlijk ijs lag.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens, het kan natuurlijk
nog alle kanten op gaan.![]()
Laatste keer dat ik geschaatst heb,is alweer 3jaar geleden ofzo.![]()
hm, of het wat wordt is twijfelachtig natuurlijk, maar wij hebben weer eens iets om in de gaten te houdenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nops.![]()
Volgende week misschien een koude put boven nederland.![]()
Ik hoop het,dat zou een nieuw record zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef kahaarin het volgende:
Heren toe nou, klop op hout!![]()
Het gaat gewoon vriezen en we kunnen over een maandje of wat schaatsen, ja? Okay.
Records zijn er om gebroken te worden, na deze zomer heb ik wel weer eens zin in een beetje extreem weer, het begon mooi dit voorjaar maar jasses de rest van de zomer had echt niet gehoeven zo, (bijna de natste records mogen van mij wel wegblijven.) gewoon sneeuw, ijs en stralend blauwe lucht is voor mij echt iets op m'n verlanglijstje!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik hoop het,dat zou een nieuw record zijn.![]()
Thnxquote:Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Vette shit die realtime statistieken GJ![]()
Vanmiddag heerlijk en nu ook nog onbewolkt, inmiddels best koel en gister in mistbanken naar huis gereden na verjaardagsvisite.quote:Op zondag 23 september 2007 17:57 schreef Eveli het volgende:
Vandaag was echt perfect weer! Nu is het echter aardig bewolkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |