..91 miljoen inwoners?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:11 schreef rene29 het volgende:
Inwoners: 91.077.287 (2007)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..91 miljoen inwoners?. (staat ook op wiki trouwens).
Haha... ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En af en toe is het net of ze allemaal precies daar lopen waar jij ook loopt
![]()
Hey Rene, dat raften klinkt vet, waar is dat in de buurt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:19 schreef rene29 het volgende:
[..]
yup, raften is zeer zeker mogelijk hier.
maar liefst 23km, en dat betekent een heleboel rapids....
Mocht je ooit deze kant op willen komen hiervoor, laat me het weten. Ik kan wel korting regelen.
En idd ook geinteresseerd in je onderwater fotos
Ik ben naar Cagayan de Oro geweest. Buitengewoon goed verzorgdquote:Op donderdag 8 november 2007 16:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Hey Rene, dat raften klinkt vet, waar is dat in de buurt?
Misschien dat ik wel van jouw mooie aanbod gebruik maakt, ben net terug van een maand Nepal & India. Was zeker vet, zit nu weer in Nederland voor een tijdje, goed om even terug te zijn.
En naar je zin gehad dus...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ben naar Cagayan de Oro geweest. Buitengewoon goed verzorgd![]()
Zeker weten. Mooie natuur daar ook. Van te voren nog over die ´grotten´ heengewandeld over die loopbruggen. Best wel hoog toenquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:53 schreef rene29 het volgende:
[..]
En naar je zin gehad dus...
Chen, je bent altijd welkom.
Bel ff vantevoren.
Gegevens vind je op www.renodigitaldesign.com
Je zal mijn niet horen klagen ...quote:Op donderdag 29 november 2007 04:24 schreef PDX het volgende:
Ben net weer terug uit nederland. Ongelofelijk dat er hier nog mensen klagen over het weer, het was daar vreeeeselijk koud.... 2 broeken en 3 truien weer...
Levensgevaarlijk zou ik het niet willen noemen. Dat is meer de Sulu archipel, maar daar kom je niet. Zamboanga is redelijk veilig. Als je een beetje uitkijkt wat je doet, is het geen probleem. Veel plezier zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 december 2007 01:57 schreef star_gazer het volgende:
Mijn vriendin is half-Filippijns. Haar moeder komt uit Zamboanga Daar willen we dus volgend jaar een tijdje heen. Ik heb begrepen dat Mindanao, en met name dus die regio, levensgevaarlijk is. Iemand met ervaring?
Levensgevaarlijk is idd zwaar overtrokken.quote:Op maandag 10 december 2007 01:57 schreef star_gazer het volgende:
Mijn vriendin is half-Filippijns. Haar moeder komt uit Zamboanga Daar willen we dus volgend jaar een tijdje heen. Ik heb begrepen dat Mindanao, en met name dus die regio, levensgevaarlijk is. Iemand met ervaring?
Is dat een kwestie van aantoonbaar inkomen hebben of voldoet een goedgevulde bankrekening ook?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:54 schreef PDX het volgende:
Een residence permit kan je ook krijgen zonder te trouwen. Ben er nu zelf mee bezig om die te regelen. Het enige dat je moet hebben is geld. Zoals je eigenlijk alles hier wel gedaan krijgt als je geld hebt...
Er zijn een aantal opties.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is dat een kwestie van aantoonbaar inkomen hebben of voldoet een goedgevulde bankrekening ook?
Oftewel, is dit een aardig land om te rentenieren?
Visum of residence? Of mag je die visum elke keer verlengen?quote:Op woensdag 19 december 2007 07:29 schreef RickDek het volgende:
[..]
Er zijn een aantal opties.
eentje die het meest wordt gebruikt door pensionados is een bankrekening met $50,000. Dat moet daar staan tot je visum aanvraag in orde is en dan je het weer gebruiken ...
Je moet aantonen dat je inkomsten hebt. Dus inkomen uit vermogen of pensioen. Dan is het volgens mij niet zo´n groot probleem. Ik weet niet of je dan een permanent visum krijgt. Ikzelf heb een visum voor de duur van mijn contract. (Wat op zich, gezien de regel van de inkomsten, wel logisch is.)quote:Op woensdag 19 december 2007 09:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Visum of residence? Of mag je die visum elke keer verlengen?
Als dat de enige voorwaarde is dan maken ze je het inderdaad gemakkelijk.
Over Thailand had ik ook zoiets gehoord, dat de enige regel is dat je ten alle tijden een bepaald bedrag aan locale valuta op je rekening moet hebben. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Dat is dus wel een probleem als die inkomsten niet vast en regelmatig zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 09:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Je moet aantonen dat je inkomsten hebt. Dus inkomen uit vermogen of pensioen. Dan is het volgens mij niet zo´n groot probleem.
Dat lijkt me geen probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 01:23 schreef RickDek het volgende:
zolang je maar niet werkt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |