abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:53:37 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60064738
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef RM-rf het volgende:
Waarom 'denkniveau van anderen' Lambiekje?

je negeert mn opmerkingen over wat je zelf kennelijk eerder deed met die bewering over 'zweedse implantatie' , namelijk het dom herhalen wat je 'van anderen' gehoord hebt zonder enige eigen denkvermogen te tonen... en dan ga je klagen over 'denkniveau van anderen'.

komop, begin niet opeens andere dingen (EU referenda of whatever) erbij te halen, maar laten we het nu hebbeen over jouw 'bewijs' van daadwerkelijke implanteren van chips bij gevangenen in zweden...
jij bracht het als argument aan, is het dan teveel gevraagd als jijzelf ook je eigen 'bewijzen' eens gaat onderbouwen?

Of vind je het wel normaal om kennelijk zonder erbij na te denken hersenloos argumenten te 'copy-pasten' omdat je het wel eens 'van anderen' gehoord zou hebben?

mevrouw dokter (ze heeft idd een arts-diploma, en was voor haar ongeluk werkzaam als arts in lapland) Luukanen-Kilde is overigens een nogal twijfelachtig complot-aanhangster die ook bekennd is van theorie over de aanwezigheid van een McDonalds-restaurant op Mars
http://en.wikipedia.org/wiki/Rauni-Leena_Luukanen-Kilde

Doe maar lacherig over Mars. Maar er zijn wel degelijk zaken die NASA ons achterhoudt.

Ik heb geen bewijs .. maar dat heb jy ook niet over implanten van chips. Zolang het geen concrete wet is.

Ik geloof je direct dat het Zweden het niet doet. Op papier dan. Waarom zijn er stelmatige geruchten dat er experimenten zijn gedaan. Ik weet ook best dat het geruchten zijn dat zweden dat doet/deed of heeft gedaan.
Punt blijft dat wij in EU dus serieus plannen hebben om het in te voeren. Als dat zo is .. dan betekent dat er ooit ergens een proef/experiment gedraaid heeft.

Overigens over het denkniveau had ik het niet rechtstreeks tegen jouw. Maar meer tegen de mensen die roepen van ik heb niets te verbergen-types
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60069957
De vraag die mensen zich zouden kunnen stellen is: hoeveel ruimte zit er tussen dieren en mensen. psychologisch, anatomisch, buiten principes om zijn mens en dier nogal gelijk, neem bijvoorbeeld ratten en varkens. Nee ik hoef dat niet uit te leggen denk ik, dat weet een scholier nog wel.

Wat stopt een overduidelijk voor economie en controle vooruitstrevende constructie als verificatie om zogezegd voordelen te hebben op de mens, wanneer het voor de dieren al voor velen bewezen is. Volgens wie?
Wat zeg ik, mensen chippen hun kinderen allang want dan kun je ze tenminste terugvinden als ze gekidnapped of weggelopen zijn. Dat is veilig, zeer veilig. En daar leveren we graag hun vrijheid voor in. Hun menswaardige vrijheid om buiten andermans wil en wet te zijn waar en hoe ze willen zijn. Volgens mensen die in vol content in deze samenleving bestaan, uit zonodig conformisme, of mischien gewoon gebrek aan inzicht zoals ik het zou noemen is hier best mee te leven, je leeft uiteraard maar een keer en waarom het niet zo makkelijk en kleurrijk mogelijk hebben, met alle keuzes en zaligheid.

Ten koste van 80% van de overige mensen, welk in barre armoede leven, in helse pijnen, dag en nacht.

Dit is niets meer dan een verdedigingsmechanisme uiteindelijk, en niet een verdediging tegen de buitenwereld die onze superieure manier van leven al volledig verkracht heeft, maar tegen de mensen die hier bewust van worden, een oorlog tegen degenen die tegen de stroom in zwemmen, zeg eens eerlijk; kun jij morgen je huis uit gaan en naar de grens lopen zonder voorwerpen die door anderen opgedrongen zijn, en als vrij mens de wereld in trekken? Het antwoord daarop zou mensen al wakker moeten schudden, wie is er bang voor de volkeren? En waarom, dat mensen geregistreerd moeten staan, bang wat volken kunnen doen, en niet vragen waarom, stug volhoudend dat de huidige koers, nee.. het huidig statuut alomvattend is. Terwijl het zo tranquil is, zo doorschijnend schijn ophoud, dat het een valsheid is en een leugen. De omgekeerde wereld, de omgekeerde natuur.

Willen ze zijn als de goden, zo simpel kan het plot zijn. En dat heeft uiteraard niks te maken met religie.
Weg van de natuur, mischien is dat het meningsverschil, de ene kant denkt dat de natuur een vijand is ruw en vol gevaren waar we sinds het begin der tijden van afgroeien tot we goden zijn.
De andere dat onze strijd tegen onze wortels absurd is daar de natuur ons alles bied.

Mischien is het juist de kunst daar een middenweg in te vinden om in alle respect naar ons gezamelijke hang naar zekerheid een transitie tussen de natuur en technologie te ontwikkelen.
Dit soort extremen als het registreren van mensen hebben daar geen plaats in. Vooral aan de mensen die aan die praktijk werken zou ik willen vragen 'zichzelf te analyseren als mens, mischien begrijpen ze dan wat er op tegen is om de mens te binden.

Buiten alle voordelen om, het terugvinden van je kinderen, het sneller en makkelijker winkelen dus consumeren.
Hoeveel ruimte zit er tussen dieren en mensen? Hoeveel ruimte zit er tussen u en uw hond's riem?
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_60696406
Het einde van de Verichip is nabij. De bewijzen van kanker werden te groot en het volk kon niet langer voor de gek gehouden worden.
quote:
Verichip in de uitverkoop

De VeriChip Corporatie, ontwikkelaar van VeriChip - die microchips maakt om in mensen te worden geïmplanteerd - heeft aanzienlijke verliezen geleden.

Nadat bewijsmateriaal te voorschijn is gekomen dat aantoont dat de microchip kanker kan veroorzaken.

Ter grootte van twee korrels rijst, is de uiterst kleine VeriChip, een microchip die gemaakt wordt om in het menselijke lichaam te worden geïmplanteerd en informatie over die persoon door te geven doormiddel van radiosignalen, het heeft reusachtige Orwelliaanse implicaties.

De VeriChip Corporatie verkoopt de implant als een methode om toegang tot medische rapporten te krijgen in geval van nood, voor gebruik als betalingsmiddel, en als een manier om toegang tot beveiligde faciliteiten te controleren,“ dit beschrijft privacyverdediger voor consumenten Katherine Albrecht in de onlangs vrijgegeven VeriChip FAQ.
Bron: http://endtimes.punt.nl/?id=475984&r=1&tbl_archief=&
pi_60696498
Het is ook al heel lang bekend dat het bij huisdieren kanker kan veroorzaken, daar zijn onderzoeken naar gedaan.
Toch wordt hier nog volop gepromoot om je huisdier te chippen. Tijdje geleden waren daar ook reclamespotjes van op TV.
De meeste mensen zien het ook enkel als handig, weten er verder weinig vanaf en denken dat het goed is, omdat de overheid het promoot. (die gedachtengang ontstaat daardoor wel vaker)
Overigens is het o.a. in Canada verplicht je huisdier te chippen, dus zó algemeen bekend/geaccepteerd is het voorlopig nog niet.
  zondag 10 augustus 2008 @ 01:28:52 #280
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_60696583
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:23 schreef OldJeller het volgende:
Het is ook al heel lang bekend dat het bij huisdieren kanker kan veroorzaken, daar zijn onderzoeken naar gedaan.
Toch wordt hier nog volop gepromoot om je huisdier te chippen. Tijdje geleden waren daar ook reclamespotjes van op TV.
De meeste mensen zien het ook enkel als handig, weten er verder weinig vanaf en denken dat het goed is, omdat de overheid het promoot. (die gedachtengang ontstaat daardoor wel vaker)
Overigens is het o.a. in Canada verplicht je huisdier te chippen, dus zó algemeen bekend/geaccepteerd is het voorlopig nog niet.
Het zou interessant zijn om na te gaan of de 'chip-bedrijven' enige verbanden hebben met medische bedrijven...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_60696871
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:28 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Het zou interessant zijn om na te gaan of de 'chip-bedrijven' enige verbanden hebben met medische bedrijven...
FDA approves computer chip for humans
Dat is stap één.

Use of Implanted Patient-Data Chips Stirs Debate on Medicine vs. Privacy
Stap twee, dat het in praktijk in ziekenhuizen al wordt gebruikt.
o.a. was er een grootschalig plan in 2007 om het voor Alzheimer patiënten te gebruiken. Hoe dat er nu mee voor staat weet ik niet.
pi_61142597
Ik denk niet dat wij het chippen nog meekrijgen.
Ze zullen dit er niet zo makkelijk door kunnen drukken als wat toen met de ID-kaart is gebeurd.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:38:11 #283
188877 Stupendous76
pi_61143961
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:44 schreef ouwegokbaas het volgende:
Ik denk niet dat wij het chippen nog meekrijgen.
Ze zullen dit er niet zo makkelijk door kunnen drukken als wat toen met de ID-kaart is gebeurd.
Waarom denk je dat mensen zich daar zorgen om zouden maken? De grote groep mensen accepteert het toch wel. En als ze dat niet doen, dan zorg je er toch voor dat ze het wel willen?
Repent, Pray, Forgive
pi_61146120
De meeste mensen zijn zuinig op hun lichaam en willen niet dat erin geprikt gaat worden.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:10:16 #285
188877 Stupendous76
pi_61147919
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef ouwegokbaas het volgende:
De meeste mensen zijn zuinig op hun lichaam en willen niet dat erin geprikt gaat worden.
De meeste mensen hadden ook nog nooit wat gehad met terroristen, moet je eens kijken wat ze nu allemaal toestaan tegen 'het terrorisme'...
Als er mensen met macht zijn die het nodig vinden dat iedereen een chip krijgt, zullen er vanzelf wel redenen naar boven komen om de mensen om te krijgen, bijvoorbeeld korting op je ziekenverzekering, of onderzoek tegen een of andere nieuwe ziekte. Zo moeilijk is het niet.
Repent, Pray, Forgive
pi_61235517
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef ouwegokbaas het volgende:
De meeste mensen wilden er vroeger niet eens aan denken om 24/7 gefilmd te worden, ze wilden er niet eens aan denken dat hun financiele situatie bekend is bij vreemden... moet je nu eens om je heen kijken. Wat mensen zich wel zullen afvragen bij de chip is, waarom ? maarja daar heeft de overheid al een antwoord op : bij een ongeluk of iets dergelijks is het heel gemakkelijk om alle medische informatie van het patient op te halen en dit kan mensenlevens redden, of : het winkelen wordt vergemakkelijkt en diefstal van uw geld word zo uitgesloten, of : verzekeringsmaatschappijen die korting geven op mensen die gechipt zijn of zelf geen zaken aangaan met mensen die niet gechipt zijn... zo kan je nog van alles en nogwat bedenken. Zo moeilijk is het niet hoor.
pi_61539423
Ik zou het niet accepeteren als het zo ver komt. Ik weet niet wat de bedenkers heeft bezield dit te bedenken als het al waar is dat ze dit van plan zijn. Of zullen zijn. Het is te gek voor woorden, en degene die geen gevaar hierin zien moeten worden opgesloten voor mijn veiligheid!

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 10-09-2008 23:24:09 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:49:25 #288
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62431687
Dus... Ik geef bloed en heb vaccinaties gekregen, ben ik al stiekem gechipped?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:49:19 #289
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_62438173
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:49 schreef Erasmo het volgende:
Dus... Ik geef bloed en heb vaccinaties gekregen, ben ik al stiekem gechipped?
Al lang. Heb je nog nooit van een hielprik gehoord?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_62449966
TVPrik.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')