quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat meisje is schattig, alleen ze praat echt heul bekakt
.
Die ouwe taart met haar debiele zoon was hilarisch.
die robotact was:quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef Lastpost het volgende:
Best een leuk programma, iets wat ik van te voren niet verwacht had.
En die robot-act was zeker goed, daarintegen was die stripact mogelijk nog beroerder dan het crematieliedje en de kansloze dansmoves van die Madonna wanabee.
Z'n opa had het wel voor zijn dood gehoord..quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:07 schreef jack4ya het volgende:
Voor zijn opa... op zijn crematie gespeeld... hij hoeft het ook nog gehoord...![]()
Hij bedoelt het vast anders dan ik in eerste instantie begreep
Als ik dat te horen krijg zou ik het ook wel weten op die leeftijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Z'n opa had het wel voor zijn dood gehoord..
Waarschijnlijk vonden ze het maar gewoon zielig voor hem. Zo geweldig was hij niet.
Die vond ik eerder zielig dan wat anders..net zoals dat clownjochquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die presentator sloeg ook he-le-maal nergens op.
Die was echt zieligquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Sk00p het volgende:
Die vond ik eerder zielig dan wat anders..net zoals dat clownjoch
En als hij echt presentator wordt, dan achtervolgt zijn optreden bij HGT hem de rest van zijn levenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die presentator sloeg ook he-le-maal nergens op.
Die was echt heel slecht. Dat dat door was zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow!!Dat donssnorretje is echt wel goed!!
Vond het een beetje wisselvallig. Tijdens de coupletten zong hij heel vaak vals, maar de paar uithalen die hij deed waren erg goed, zeker voor een 14jarige.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow!!Dat donssnorretje is echt wel goed!!
Tering!!Hahahaahaha! Die zag ik niet aankomen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:27 schreef Karina het volgende:
Die oma zingt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |