Dollar kijken?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
best spannend, een avondje 'dollar-kijken'
quote:
Ik zie het al voor me, Papier die aan tafel naar een briefje van een dollar aan het staren isquote:Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]Dollar kijken is leuk![afbeelding]
Ik hou het topic wel in de gatenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]Dollar kijken is leuk![afbeelding]
Nog ff en alle dollarbiljetten kunnen zo in de versnipperaarquote:Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Papier die aan tafel naar een briefje van een dollar aan het staren is
Hoiquote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef BrandX het volgende:allemaal! Oh, enneh... als iemand hier iets over weet?
Werken in australie: ouder dan 31 jaar
![]()
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar buiten Europa, slechts op vakantie, dus heb er zelfs nooit aan gedacht...quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar buiten Europa, slechts op vakantie, dus heb er zelfs nooit aan gedacht...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:19 schreef BrandX het volgende:
ik ga er van tussen, kraamvisite
ciao allen!
Ah, een nieuwe vrijgezel!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef covie het volgende:
![]()
Mijn relatie is vanaf nu onherstelbaar beschadigd![]()
We komen van vakantie, meneer heeft dag en nacht de pc aanstaan om alle vis dvd's te downloaden die hij de afgelopen 2 weken gemist heeft.
nu wil ik 1 fucking liedje downloaden he!! ja 1!!!! maar. [afbeelding]
En dan is dat stomme nieuwsgroep account op!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe vrijgezel![afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef covie het volgende:
ex-schoonoma was aan de tel.
moet ook gebeurenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef covie het volgende:
schoonoma was aan de tel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |