Meneer is de naamgever van - onder veel meer - een schijnbaar vermaard slagschip, dat in de Eerste én in de Tweede Wereldoorlog werd ingezet. Ik weet van dat soort zaken helemaal niets, maar voor de eventuele kenners der maritieme geschiedenis zou het een hint geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef beeer het volgende:
Is het meneer Battleship?
Uhm ... neen, maar dit is wel een pikante vraag. Het Frans was immers zijn moerstaal. Merkwaardig hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef Tokay het volgende:
Afijn. Meneer was een Fransman?
quote:"Meneer adelde, ja. in zoverre dat hij zijn landgoed bestierde, op moderne wijze nog wel schijnbaar. Maar daarvan is hij niet bekend.
Meneer schiep iets anders dan weten."
En: Neen, hij vond niets uit. Meneer 'maakte' iets (waarvan wij overigens allemaal zielsveel houden), maar deed dat zonder vooropgezet plan.
'Het' is niet eetbaar: Nee, je kan het niet eten, zeg. Kom nou. Dat zou een rare bedoening zijn.
'Het' is wel tastbaar: Tastbaar zeker.
Hoewel ... ? Al wat tastbaar is aan 'het' was al tastbaar voor meneer 'het' maakte. Zo bezien is 'het' niet meer dan een idee, een gedachte, een construct (waarvan wij allemaal zielsveel houden, trouwens). Met verregaande praktische consequenties. Dat wel.
Meneer zat in de politiek en voerde wetten in.
Maar nee: 'het' is niet een recht, maar, bondslid of niet, onze harten gaan er wel sneller van kloppen.
Meneer was geen Fransman, maar Frans was wel zijn moedertaal.
Nou het zijn iig anti-rook fanatiekelingen. Op dat gebied zijn ze redelijk druk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Gellius het volgende:
Doen die druk?
Ik ben alleen bekend met de Agnelli's, verder ken ik geen Piemonters.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef pyl het volgende:
Meneer kwam uit Piemonte, mensen.
Geef liever nog es een hint en niet te cryptisch graag.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef pyl het volgende:
Mijnheer blijft wel heerlijk on topic op deze manier.
Asjeblieft niet. Pierre Bokma in de rol van de meesterbakker, Carry Tefsen als palmboomdame en Katja Schuurman als caramelkleurig meisje met de pronte borstjesquote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef Gellius het volgende:
Ik zag Pierre Bokma net bij Hartog. Ik zal toch geen film van komen..?
Ik niet! Gijs van de Westerlaken! Die wil ons doen geloven dat Katja wél kan acteren door haar in iedere film een rol te geven.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:56 schreef Z het volgende:
Ik had me een prachtige voorstelling gemaakt van het caramelkleurig meisje met de pronte borstjes en dan kom jij met Katja aan.
?Otrebmuquote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef pyl het volgende:
Reneem saw ed rekamnee nav ëilatI.
Of is dat te cryptisch voor je?
Een. Ekuel gnigop, tad lew.quote:
Inderdaad. Ik sta er steeds weer van te kijken.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef pyl het volgende:
Da's een treffende beschrijving, Tokay. Een cryptisch hintje is aan jou wel besteed!![]()
Een fijn plan!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef Tokay het volgende:
Maar goed. Het wachten is nu op dartfanaat.
Nee-nee-nee!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Jessica Alba als het caramelkleurige meisje wellicht?
[afbeelding]
Z, wat heb je toch een leuke dochter.quote:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n schattig dochtertje hebt.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef beeer het volgende:
Wat een lelijke baby zeg. Ik denk ik zeg maar wat iedereen denkt.
't Is een flinke kop, is wat iedereen denkt, maar die zonnige lach is goud waard, hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef beeer het volgende:
Spreek voor je zelf lul de behanger. Post eens een foto van je zelf sukkelquote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef beeer het volgende:
Uh, nee dank je.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef Gellius het volgende:
Had niet gekund zonder beeer. Daar mag je hem best even voor bedanken, wyccie.
Wat ben je agressief?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik wil dat Beeer reageert dan kan ik hem afmaken
O ja, dat is heel lekker met een liter soepquote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
Dat is Indiaas brood, Scrut. Soort van pitabrood, maar dan anders, met kruiden.
Lelijke mensen mogen ook best een mening hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:ik kan slecht tegen lelijke mensen met een mening over het mooiste dat er is.
Die mening ben ik ook toegedaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lelijke mensen mogen ook best een mening hebben.
Ja maar dan mogen ze andere mooie mensen niet lelijk noemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lelijke mensen mogen ook best een mening hebben.
Maar nu knal ik bijna uit elkaar. En mijn after dinner dip zet zich altijd heel snel in. Vanavond ga ik dus niet meer typen. Dan maar morgenmiddag tot etenstijd in de bieb zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, dat is heel lekker met een liter soep![]()
Met zo'n spruit moet je anders érg vroeg uit de veren hoor Tong. Zo mooi is dat allemaal niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:ik kan slecht tegen lelijke mensen met een mening over het mooiste dat er is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef beeer het volgende:
Waarom moet ik, nota bene, in [PTA] een bespiegeling lezen omtrent het feit dat jij Mercedes rijdt ?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo heb je het opeens zo druk, wyccie? De meeste studenten lijken het niet heel erg druk te hebben.
Ze zou toch stoppen, ook?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo heb je het opeens zo druk, wyccie? De meeste studenten lijken het niet heel erg druk te hebben.
Dat snap ik ook niet. Ik merk dat veel studenten twee of drie vaste dagen naast hun studie werken. Ik werk ook, maar alleen buiten studieuren om, in het weekend.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo kunnen jouw spiegels niet ingeklapt worden?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom moet ik, nota bene, in [PTA] een bespiegeling lezen omtrent het feit dat jij Mercedes rijdt ?
![]()
Auto's met niet inklapbare spiegels...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo kunnen jouw spiegels niet ingeklapt worden?
Over vier jaar. Dan stop ik er mee.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef Gellius het volgende:
Ze zou toch stoppen, ook?
User Dingest heet eenzelfde auto als jij en daarvan kunnen de spiegels wel ingeklapt worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Auto's met niet inklapbare spiegels...
Dat wat meneer Boerhaave ook deed.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Gellius het volgende:
Wat studeer je eigenlijk, wyc?
dat gevoel heb ik ook wel eens, van tijd tot tijdquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik nog niet klaar ben voor een baan![]()
Zulks wordt geclaimed.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
User Dingest heet eenzelfde auto als jij en daarvan kunnen de spiegels wel ingeklapt worden.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wat meneer Boerhaave ook deed.
Ja zeg, drie studies en dan ook nog eens iedere dag naar Leiden. Dan zou ik ook moe zijn.quote:Boerhaave studeerde eerst, deels met hulp van giften van weldoeners, filosofie, theologie en wiskunde aan de universiteit van Leiden,
Dán heb je pas iets bereikt in het leven.quote:Hij was zo beroemd dat een brief voor hem uit China, geadresseerd als: "Boerhaave, Europa" correct werd bezorgd.
ik heb een weinig hoge pet op van de huidige generatie net-afgestudeerden op mijn werk. ze kunnen een pen vasthouden maar amper meer dan dat.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de mensen van vroeger veel meer konden en veel slimmer waren.
Ik heb een Mercedes Coupé, ik heb niets meer te bereiken, ik zit aan mijn top.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dán heb je pas iets bereikt in het leven.
Hou daar dan mee op!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:10 schreef Treinhomo het volgende:
Er wordt hier weer 's ge-edit bij 't leven.![]()
Zodra jij 's ophoudt met dat gekutkam met die avatars !quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hou daar dan mee op!
Ik? Nee hoor, dat was Tokayquote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zodra jij 's ophoudt met dat gekutkam met die avatars !
![]()
Jij had toch een kever?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef Z het volgende:
Ik heb een Saab.
Nee, het was iemand anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef Z het volgende:
Ik heb een Saab.
Die heeft een Volvo. met hondenrekquote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het was iemand anders.![]()
Dan was het pyl.
After-dinnerdipje.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, vreemd. Mijn geheugen laat me in de steek.
Ach, het wordt morgen toch slecht weer.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het zich gaat uitbreiden tot een before-breakfastdip.
Het lijkt me verstandig als ik nu alvast ga proberen te slapen, misschien hoef ik dan niet tot etenstijd in de bieb te zitten.![]()
Slapen, studeren en werken. Doe je ook nog wel eens iets leuks?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
Als het dan toch gaat regenen ben ik liever thuis onder de dekens dan in de bieb achter de computer.
Eten vind ik ook heel fijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Slapen, studeren en werken. Doe je ook nog wel eens iets leuks?
Gelukkig maar, anders blijf je klein. Ik doe ook niet veel meer dan slapen, eten en werken maar ik ben dan ook van nature heel saai. Maar saaiheid is ondergewaardeerd. Saaiheid is de nieuwe gezelligheid!quote:
Dat is het mooie van saaiheid. Het kan overal saai zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nee, dan blijf ik wel gewoon thuis saai doen.
Hallo! Hou mij er effe buiten, ja!quote:
Dan was het Gellius waarschijnlijk. In ieder geval niet iemand met een Saab.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo! Hou mij er effe buiten, ja!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ging eerst even kijken of jij het wel echt was.![]()
Meneer was dan ook de tegenhanger van Garibaldi. En wel degelijk een slagschip.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:39 schreef Gellius het volgende:
Maar hij lìjkt helemaal niet op Garibaldi. Bovendien was dat een kruiser!
Neuh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:39 schreef Tokay het volgende:
Is er soms een bepaalde - actuele - reden waarom je meneer juist nú vraagt plaatst?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:51 schreef Gellius het volgende:
Gottegottegot, ik weet echt nièts van de Italiaanse geschiedenis.
"Lekker"?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:19 schreef Z het volgende:
Wat is er nu zo lekker aan meneer?
Best snel voor een niet ingewijde.quote:
Nee geeft niet. Kunnen wij er wat aan doen dat we alleen maar aan eten kunnen denken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:40 schreef pyl het volgende:
Hmmm ... nee, ik zei dat meneer iets maakte waarvan wij allemaal zielsveel houden. En daarmee bedoelde ik Italië. Het was wat ... ehm .. hyperbolisch, zeg maar. Ik zal het niet meer doen.![]()
Dat is in dat andere topic, beeer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef beeer het volgende:
[..]
Nee geeft niet. Kunnen wij er wat aan doen dat we alleen maar aan eten kunnen denken.
.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:03 schreef beeer het volgende:
Door het zien van dat plaatje komt mijn belgenhaat altijd weer naar boven. Kutbelgen.
Nee, da's waar ook. Hij overleefde de sprong zelfs (eventjes dan), lees ik: "Na onderzoek van bij de kerkrestauratie in 1978 gevonden skeletdelen, wordt aangenomen dat hij na zijn val werd geraakt door een kogel, waardoor een scharnierpen van zijn vizier in zijn schedel drong. Inwendige bloedingen als gevolg van de val of een steek of slag met een wapen, maakten tenslotte een einde aan zijn leven."quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:07 schreef beeer het volgende:
Zo hoog was die toren nou ook weer niet, pijl.
Niemand tot last zijn op een oorlogsbodem heeft iets heel eenzaams.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef pyl het volgende:
Wat een watje, inderdaad, Gellius. En dan onderweg, van boven neder, ook nog allerlei gilletjes slaken, zeker.
Hij heeft dan ook geen fregat naar zich vernoemd gekregen. Da's geen toeval.
Niemand die iets over zijn houding/laatste woorden kon doorvertellen waarschijnlijk.quote:Zeeslag bij Kaap Vincent: een vloot onder de Zeeuwse luitenant-admiraal Willem de Zoete, heer van Haultain, raakt bij Kaap Vincent in gevecht met een sterkere Spaanse vloot onder de admiraal Don Louis de Fiasciardo. Tijdens het gevecht is de Nederlandse vloot genoodzaakt om terug te wijken, terwijl vice-admiraal Reinier Claeszen, ingesloten door zes Spaanse galjoenen en met een afgeschoten grote mast, zal blijven doorvechten. Ook de volgende dag wordt niets ondernomen om Claeszen te ontzetten: erger nog, de Nederlandse vloot keert huiswaarts, waarbij Claeszen aan zijn lot zal worden overgelaten. Twee dagen lang weet Claeszen de Spanjaarden van zich af te houden, maar als duidelijk wordt, dat schip en bemanning reddeloos zijn geeft hij op 7 oktober opdracht 'om de lont in het kruitvat te steken'. Aan de weduwe van Claeszen zal op 17 mei 1607 door de Staten-Generaal, met directe ingang, een jaarlijkse uitkering van fl. 200.- worden toegewezen.
Laten we het aan Richard Gere vragen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef Z het volgende:
Waarom heeft hij z'n handen in zo'n boeddhistische houding?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:16 schreef Tokay het volgende:
Gellius, ik heb als late lunch net een zacht wit bolletje gegeten met een warm gebakken visje.![]()
Een prima conclusie, Gwaenlios.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:22 schreef Gellius het volgende:
Hij hééft zijn handen nog. EN een onderscheiding. Die twee lijken me wat op gespannen voet met elkaar staan, qua heldendom. Ik concludeer daaruit dat het hier de heer Rhijnvisch Feith betreft.
Alweer?!quote:
Je lijkt Yvette de Vrrrieschschsch wel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, m'neer was zelf ook niet weg van wat extra dramatisch effect, dus ik laat 't denk ik maar lekker staan, wat zeg je me daar van?
Heb jij de teerbeminde eigenlijk al ten huwelijk gevraagd, dus op een knie én het vanachter de rug te voorschijn getoverde doosje met de ring?quote:
Ah, die ken je niet. Yvette de Vries-sch-sch-sch is een typetje van Loes Luca, die altijd de nadruk legt op de 'sch'. Gek wijf, hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:30 schreef Gellius het volgende:
Qui?
Dat komt vast omdat ik dat nog niet gedaan heb!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
k heb er in dit topic nog niets over gelezen, namelijk.
Gellius heeft trouwvrees!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef Gellius het volgende:
Dat komt vast omdat ik dat nog niet gedaan heb!
Oh, I see - tot er zich een Gwaenliosje aandient, dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef Gellius het volgende:.
Ik wacht gewoon op het goede moment, Tokae.
.
Is er misschien iets wat je met ons wilt delen, Gellius??????quote:
Nog niet, hij gaat éérst trouwen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef wyccie het volgende:
Heeft Gellius seks gehad?
Hm? Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is er misschien iets wat je met ons wilt delen, Gellius??????![]()
O.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Gellius het volgende:
Hm? Nee hoor.
Nee tong, deze mevrouw verdient haar goedbelegde boterham stáánd. En ze is van goede komaf.quote:
Evenzogoed is ze nogal ruimschoots behept met lelijkheid...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Tokay het volgende:
Nee tong, deze mevrouw verdient haar goedbelegde boterham stáánd. En ze is van goede komaf.
Ik vind haar juist een heel mooie vrouw:quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
Evenzogoed is ze nogal ruimschoots behept met lelijkheid...![]()
Wat druk je je toch weer elegant uit, tong.quote:
Hé, hallo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef pyl het volgende:
Ja, hé, hallo. Heb je niets groters bij de hand?
Is het Lord Carnarvon?
Ja, die!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:32 schreef pyl het volgende:
O, Herman Gorter.
quote:DE stille weg
de maannachtlichte weg --
de boomen
de zoo stil oudgeworden boomen --
het water
het zachtbespannen tevree' water.
En daar achter in 't ver de neergezonken hemel
met 't sterrengefemel.
Neuh, bakker Gorter.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Bakker Hartog?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Joss Stone?
Ik vind het allemaal wat te gepolijst wat zij doet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
(Ik ben bezig haar laatste cd Introducing Joss Stone te downl kopen, en die's best leuk.)
Alleen dat hippieachtige gedoe, dat optreden op blote voeten en zo, hoeft voor mij niet echt.![]()
![]()
Ik vond het wel een mooi plaatje.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Tokay het volgende:
Da's een oude(re) foto. Even denken hoor, ik ken haar wel.
Yepquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:21 schreef Tokay het volgende:
Nina Simone.
't Is gladjes, ja. Maar ze heeft wel een goede stem, vind ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het allemaal wat te gepolijst wat zij doet.
O, ja! Zeker! Joss Stone mag mevrouws pianotoetsen niet eens afstoffen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
vind je ook wel leuk, toch?
Eens! Van Nina Simone krijg ik nog steeds kippenvel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, ja! Zeker! Joss Stone mag mevrouws pianotoetsen niet eens afstoffen.![]()
M'n eerste vrije weekend sinds eind meiquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef Tokay het volgende:
Heb je een vrij weekend, Scrut? Of moet je straks nog gaan werken?
Jeumig!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n eerste vrije weekend sinds eind mei![]()
Da's een mooi vooruitzicht! Ga je naar zonnige oorden?quote:En de komende twee weken vakantie![]()
Ik ben niet anders gewend en mijn omgeving ook niet. Begin dit jaar was ik zeer geregeld 's weekends vrij maar had dan niets te doen omdat "men" er toch van uitging dat ik aan het werk zou zijnquote:
Klussen aan huis en auto.quote:[..]
Da's een mooi vooruitzicht! Ga je naar zonnige oorden?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet anders gewend en mijn omgeving ook niet. Begin dit jaar was ik zeer geregeld 's weekends vrij maar had dan niets te doen omdat "men" er toch van uitging dat ik aan het werk zou zijn
Koop dan ook een níeuwe auto!quote:Klussen aan huis en auto.![]()
Ik heb bar weinig verstand van auto's (nieuw dan wel oud), maar ik vind deze Lexus toch wel erg mooi.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:Nieuwe auto's zijn saai, duur en (meestal) lelijk.
Tokayquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb bar weinig verstand van auto's (nieuw dan wel oud), maar ik vind deze Lexus toch wel erg mooi.
[afbeelding]
Wat ben je streng, liefbeest!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:35 schreef Misstique het volgende:
Is dit PTA?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
TokayDat is een volslagen gezichtloze Japanner.
Hihi, wat een mal wagentje!quote:Doe mij maar een Fiat 500, die vind ik errug mooi
[afbeelding]
Mijn Benz is NIET patserigquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Maar nog altijd fraaier (en minder patserig) dan de dikste Mercedes of BMW hoor.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:55 schreef Tokay het volgende:
automobielontwerper?
Lekker voorspelbaar, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:00 schreef Tokay het volgende:
Het is vast Meneer Benz.
Geweldig!quote:
Neen. Denk PTA.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:56 schreef Tokay het volgende:
Is dat een jeugdfoto van een vroegere koningin? Wilhelmina, of Juliana?
Mercédès Jellinekquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:01 schreef Tokay het volgende:
Denk PTA?! Dat heb ik nog nooit gedaan!
Dan maar een gok: heette dit meisje misschien Mercedes?
Jeuj!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Mercédès Jellinek![]()
Dochter van een zakenpartner van Gottlieb Daimler.
Nope, op 39 jarige leeftijd aan botkanker bezwekenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:19 schreef Tokay het volgende:
En deze Mercedes ging later aan de drank?
Dat zal niet gaan. Daar hangt de was al. Kan ik er niet gewoon pillen voor krijgen. Ik had laatst van die grote roze, die waren heel goed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:50 schreef wyccie het volgende:
Dat is niet erg. Gewoon een nachtje laten drogen in de zon.
Placebo-effect.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zal niet gaan. Daar hangt de was al. Kan ik er niet gewoon pillen voor krijgen. Ik had laatst van die grote roze, die waren heel goed.
Hypermobiliteit. Op zich niet pijnlijk volgens mij. Pezen kunnen wel zwaar belast worden, daar krijg je wel last mee, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:52 schreef wyccie het volgende:
Ik kan het trouwens alleen de goede kant op. Dit lijkt me erg pijnlijk.
Was ik van de week vergeten........nog van harte, Scrut...quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een blokkie om in de stad. Dit is het mooiste moment van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |