Ik word er zelf nostalgisch van...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
^
MadMaster in de jonge jaren spelend![]()
Ja, ik herinner me van die witte ronde, aan beide zijden iets holle fiches bij het spel die wij 'pepermuntjes' noemde, omdat ze daar op leken.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:35 schreef barney74 het volgende:
witte pepermuntjes?
ok, ik ken alleen die langwerpige fichesquote:Op donderdag 20 september 2007 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik herinner me van die witte ronde, aan beide zijden iets holle fiches bij het spel die wij 'pepermuntjes' noemde, omdat ze daar op leken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef Yurithemaster het volgende:
wereld kampioen majong?
Letterlijk betekent het 'Lange Muur', maar hiermee wordt de Chinese Muur aangeduid...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef rdanjel het volgende:
chinese muur? zo het een restaurant bij ons in de buurt.
OK, dan zal dat het zijn geweest...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef barney74 het volgende:
die fiches zijn gewoon om de punten bij te houden
PhysicsRules +1quote:Op donderdag 20 september 2007 15:11 schreef PhysicsRules het volgende:
griekenland!
Gewoon keihard 'Hilfe, Hilfe!!!' roepen...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:25 schreef Deceit het volgende:
ps kan geen dubbele punten op me e doen.. duits toetsenbord.. iem weet?
en wie wil me dan helpenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon keihard 'Hilfe, Hilfe!!!' roepen...
Was even bezig. dat is goe!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef Deceit het volgende:
micronesie, polinesie en melanesie
Duits heeft een heleboel umlauts, maar geen e-umlautquote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef rdanjel het volgende:
met een duits toetsenbord zou je denken dat het juist makkelijk is ""ë"" kopieer hem maar ;-)
Shift + " + klinkerquote:Op donderdag 20 september 2007 15:25 schreef Deceit het volgende:
ps kan geen dubbele punten op me e doen.. duits toetsenbord.. iem weet?
morgen afwezig heuh? ja, maar oorspronkelijk bosschenaarquote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef Flitspaal het volgende:
Naar aanleiding van deze vraag kijk ik naar je profiel en fotoboek, Deceit. Dus morgen ben je afwezig.
En nog wel een Tilbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |