poisonquote:Op donderdag 20 september 2007 10:06 schreef Homdeck het volgende:
Ja die's ook leuk. en vrij pittig. ik kon maar geen nummer van alice cooper verzinnen dat overeenkwam met het plaatje.
zie ik niet terug in het plaatjequote:
Behalve de slang duidt niets daar op,quote:
perfecte omschrijving van een moeilijk te beschrijven geheel. Deze zaken bederven keer op keer mijn werklustquote:Op donderdag 20 september 2007 10:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Omschrijvingen van Riscio's van stoffen en de te nemen [S]afety/veiligheidsmaatregelen.
ach ja...ik zag een slang een een spuit en dacht: GIF!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zie ik niet terug in het plaatje
het gaat dus helemaal niet om een nummer van cooper![]()
Veiligheid, Gezondheid en....milieu. Ik ben al een week in de clinch met de milieudienst over allerlei zaken die ik binnen 6 weken, zonder budget moet rechttrekken.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar staat VGM voor?
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Roof is nl. VGM coördinator en preventiemedewerker.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar staat VGM voor?
vol goede moed?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar staat VGM voor?
quote:De Organisatie tracht haar doel te bereiken door:
a.
het verrichten en doen verrichten van het in artikel 4 omschreven onderzoek op werkterreinen te bepalen op eigen initiatief, dan wel na overleg met, in overeenstemming met, of in opdracht van de rijksoverheid, de lagere overheden, ondernemingen, andere maatschappelijke groeperingen en natuurlijke personen;
b.
het toegankelijk maken en overdragen van resultaten van het in artikel 4 omschreven onderzoek door middel van voorlichting en advisering alsmede het begeleiden en ondersteunen van derden bij de toepassing van dit onderzoek;
c.
samenwerking met andere onderzoekinstellingen ter zake van het in artikel 4 omschreven onderzoek en
d.
het leveren van bijdragen aan de coördinatie van het in artikel 4 omschreven onderzoek in Nederland en aan internationale samenwerking op dit gebied;
e.
het verrichten van de werkzaamheden die haar voorts worden opgedragen bij wet of algemene maatregel van bestuur.
In één keer raakquote:
quote:Artikel 4
De Organisatie heeft ten doel ertoe bij te dragen dat op toepassing gericht technisch- en natuurwetenschappelijk onderzoek en daarmee te verbinden sociaal-wetenschappelijk en ander op toepassing gericht onderzoek op doelmatige wijze dienstbaar wordt gemaakt aan het algemeen belang en de daarbinnen te onderscheiden deelbelangen.
Neu, ik was gewoon nieuwsgierig. Bovendien, stond het in vetquote:Op donderdag 20 september 2007 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Overheid en onderzoek = TNO.
Maar dat dat in een wet is vastgelegd...
Ik dacht trouwens dat je vraag over VGM dé vraag was, vandaar mijn reaktie (en die van Starla ook, denk ik)...![]()
Nee, maar dat kon je vergeten zijn...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Neu, ik was gewoon nieuwsgierig. Bovendien, stond het in vet![]()
Precies, bij al die Amerikaanse reality-series als 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw' hoor je niks anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef RoofingBurner het volgende:
quality time
quote:I may play the fool at times but I'm a little more than just a pretty blonde girl with an ass that won't quit.
MM +1quote:
Dat is de Nederlandse naam...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef Flitspaal het volgende:
Curacao?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |