quote:Jack the Ripper is an alias given to an unidentified serial killer (or killers) active in the largely impoverished Whitechapel area and adjacent districts of London, England in the latter half of 1888
mierikswortel?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit is er een stuk van:
[afbeelding]
In het boek 'Portret van een moordenaar' dat ik heb gelezen wordt East End genoemd voor de meeste moorden, die in Engeland ook wel de Whitechapel-moorden genoemd worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij heb ik wel degelijk een punt verdiend met Whitechapel ipv East End:
M&M +1quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Gember
Nog even verder gespeurd op East End op Wiki:quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij heb ik wel degelijk een punt verdiend met Whitechapel ipv East End:
Whitechapel valt deels onder het centrum van Londen en deels onder Oost Londen.quote:High profile crimes in the area include the Ratcliff Highway murders (1813)[42]; the killings committed by the London Burkers (apparently inspired by Burke and Hare) in Bethnal Green (1831)[43]; the notorious serial killings of prostitutes by Jack the Ripper[12] (1888); and the Sidney Street Siege (1911) (in which anarchists, inspired by the legendary Peter the Painter, took on Home Secretary Winston Churchill, and the army)[44]. In the 1960s the East End was the area most associated with gangster activity, most notably that of the Kray twins.[45]
Nog 2 minuten voor die andere, anders moeten jullie minstens 30 minuten wachten...quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Treets
Ik zou je er bijna een punt voor geven...quote:Op donderdag 20 september 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De andere weet ik niet, ik kom niet verder dan Smarties en dat was de concurrentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |