Wie heeft ooit gezegd dat ik homo ben?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef cerror het volgende:
Is een soort van anti-hetero propaganda ofzo?
Euh. Jijzelf. Athans. In KPD ben je dol op piemels.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegd dat ik homo ben?
Nou, dan heb je je antwoord toch? Degene die zich laat neuken over het algemeen, is de slet. Waarschijnlijk omdat je "geen moeite" hoeft te doen om je te laten neuken, maar wel om te neuken.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegd dat ik homo ben?
Nu graag ontopic.
(Bij homo's/biseksuele mannen merk je vaak dat de bottom als de slet gezien wordt.)
(Hey W., lang niet gezien. Zoals je vast gemerkt had, kom ik niet meet in de homo-topic en op msn ben ik ook niet meer te vinden. Ik heb nu een leven. Stomme grapquote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, dan heb je je antwoord toch? Degene die zich laat neuken over het algemeen, is de slet. Waarschijnlijk omdat je "geen moeite" hoeft te doen om je te laten neuken, maar wel om te neuken.
Dat zegt nog steeds niet dat ik hom o ben.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Euh. Jijzelf. Athans. In KPD ben je dol op piemels.
Ik durf het niet goed te zeggen. Wat ik hier zie is dat als een vrouw ervoor uitkomt dat ze van seks geniet al die puberjongetjes denken "had ik maar zo'n vriendin!". Ik kom weinig "wat een slet ben jij zeg, je vindt seks lekker" tegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
(Hey W., lang niet gezien. Zoals je vast gemerkt had, kom ik niet meet in de homo-topic en op msn ben ik ook niet meer te vinden. Ik heb nu een leven. Stomme grapAlles goed?)
Ik heb het idee dat de maatschappij (dat is eigenlijk niet relevant) en de vrouwen die hier komen helemaal het idee hebben dat er geen vershcil meer bestaat tussen mannen en vrouwen op seksueel gebied. Ik wilde dat ter discussi estellen.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:36 schreef Tware het volgende:
Het is voor vrouwen ook zoveel makkelijlker om een nueckpartner te vinden voor den avond. Vandaar.
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 06:28 schreef Bill_E het volgende:
ik wil ook 15 vrouwen gehad hebben!
quote:Ik heb er persoonlijk totaal geen probleem mee. Laat die vrouwen toch lekker rondneuken. Doen de mannen ook wel
De vraag is wel relevant, omdat er een trend lijkt te ontstaan die de emancipatie van de vrouw ondermijnt. Orthodox religieuze invloeden enerzijds en het maken van een vrouw tot een lustobject anderzijds.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef no_excuse het volgende:
Wat is nu eigenlijk je vraag of je bedoeling met dit topic??
Ik heb ook wel eens het bed gedeeld met een meid die al een aardige geschiedenis had... en ja, ze was een slet. Ik hoefde namelijk niets te betalen, anders was ze een hoer
Waarom moet een vrouw die zich sexy kleedt uberhaupt als slet egzien worden? Die gasten van Jackass die (half)naakt op straat rodnlopen worden toch ook niet als slet gezien?quote:Op donderdag 20 september 2007 07:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat veel vrouwen ook niet bepaald hun best doen om gerespecteerd te worden. Zelfs buiten de breezer gemeenschap is het tegenwoordig meer regel dan uitzondering om er bij te lopen als een sloerie. Als je zulke signalen uitzendt word je veel eerder gezien als een slet.
Ik draag zelf gewoon normale kleding zonder constant mn tieten er half uit en mn kop dichtgeplamuurd. En als ik eerlijk ben over hoeveel mannen ik heb gehad, krijg ik toch wat minder vaak die afkeuring heb ik het idee (je weet niet wat ze achter je rug om zeggen natuurlijk, maar ok). Als je constant alles ten toon stelt en jezelf etaleert als iets wat leeft op aandacht / seks heeft dat meer invloed op gezien worden als een slet die alleen voor seks is, dan als je overkomt als een mens met een persoonlijkheid en hersens en humor die toevallig ook nog van seks houdt.
Personality goes a long way.
Kweenie of dat nou wel zo'n slechte ontwikkeling is, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef StallionJack het volgende:
Sexuele vrijheid is een onderdeel van de emancipatie.
Als vrouwen niet in korte rokken 'mogen' lopen, dan is er geen emancipatie.
De jaren 50 komen echt weer terug, we gaan achteruit in plaats van vooruit.
Welke vraag??? Ik lees in de OT geen vraag... vandaar mijn opmerking eerder.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef StallionJack het volgende:
[..]
De vraag is wel relevant, omdat er een trend lijkt te ontstaan die de emancipatie van de vrouw ondermijnt. Orthodox religieuze invloeden enerzijds en het maken van een vrouw tot een lustobject anderzijds.
Ik hou van vrouwen in korte rokken/sexy kleding, want ik ben een hetero man.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie of dat nou wel zo'n slechte ontwikkeling is, eigenlijk.
Vraag had moeten zijn : stelling.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef no_excuse het volgende:
[..]
Welke vraag??? Ik lees in de OT geen vraag... vandaar mijn opmerking eerder.
Hoe geemancipeerd is het als alleen mannen iemand er sletterig uit mogen vinden zien en vrouwen niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:33 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom moet een vrouw die zich sexy kleedt uberhaupt als slet egzien worden?
Poffur , ik krijg er niet eens geld voorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Inkoppertje: Nee een aandachtshoer.
Je hebt me niet goed begrepen. Eigenlijk moet NEIMAND een vrouw die veel van haar lichaam toont als slet bestempelen. Vrouwen in het bijzonder moeten dat niet doen, zij moeten elkaar namelijk steunen. Als vrouwen willen dat ze gelijkwaardig behandeld worden als mannen terwijl er vrouwen zijn die een mening verkondigen die tegen deze gelijkwaardigheid ingaat, dan verliest een betoog voor gelijke rechten waarde.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe geemancipeerd is het als alleen mannen iemand er sletterig uit mogen vinden zien en vrouwen niet?
Als je hele garderobe bestaat uit spul wat ontworpen is om mannen een paal te bezorgen en je koopt die shit omdat je denkt anders die aandacht niet te krijgen zou ik inderdaad maar s gaan nadenken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:38 schreef N.icka het volgende:
Niks mis met een minirok dragen om aandacht te krijgen
Waarom? Ik heb emancipatie nooit leren vertalen als een verbod om een mening te hebben over kleding of gedrag van een ander.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
Je hebt me niet goed begrepen. Eigenlijk moet NEIMAND een vrouw die veel van haar lichaam toont als slet bestempelen. Vrouwen in het bijzonder moeten dat niet doen, zij moeten elkaar namelijk steunen. Als vrouwen willen dat ze gelijkwaardig behandeld worden als mannen terwijl er vrouwen zijn die een mening verkondigen die tegen deze gelijkwaardigheid ingaat, dan verliest een betoog voor gelijke rechten waarde.
Btje offtopic maaruh:quote:Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef StallionJack het volgende:
Sexuele vrijheid is een onderdeel van de emancipatie.
Als vrouwen niet in korte rokken 'mogen' lopen, dan is er geen emancipatie.
De jaren 50 komen echt weer terug, we gaan achteruit in plaats van vooruit.
Emancipatie op het gebied van werk houdt in dat uitspraken als 'vrouwen meoten in de keuken staan' als discriminerend gezien worden aangezien vrouwen dan geen keuzevrijheid meer hebben. Nou ja, dat hebben ze wel, maar de keuze om tegen dit soort ideeen in te gaan wordt als negatief gezien. Als vrouwen wordne bestempeld als sletten door andere vrouwen, dan is er meer rechtvaardiging om te zeggen dat vrouwen zich niet sexy 'mogen' kleden. Vrouwen geven zo geen consistent beeld van wat ze willen en dat maakt het moeilijek rom een bepaald standpunt geaccepteerd te krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef Dipkip het volgende:
Waarom? Ik heb emancipatie nooit leren vertalen als een verbod om een mening te hebben over kleding of gedrag van een ander.
Ik zie geen enkele reden om vrouwen te steunen enkel omdat ze net zoals ik eierstokken hebben. Discriminatie![]()
Dus emancipatie verbied mij om een andere vrouw een sletterig uiterlijk te vinden hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:39 schreef BB_Koning het volgende:
Als vrouwen wordne bestempeld als sletten door andere vrouwen, dan is er meer rechtvaardiging om te zeggen dat vrouwen zich niet sexy 'mogen' kleden.
Dat zeg ik niet, waar lees je dat in godsnaam de hele tijd? je WERKT emancipatie TEGEN, DAT zeg ik. Je mag zeggen wat je wilt, maar zo werk je emancipati etegen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus emancipatie verbied mij om een andere vrouw een sletterig uiterlijk te vinden hebben?![]()
Wel meer kans op incest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef erodome het volgende:
Het niet weten wie de vader heeft heeft zo zijn voordelen, neem bv chimps, die paren graag met verschillende mannetjes zodat niemand weet wie wiens vader is, zo lopen de jongen geen gevaar, zal de hele groep het beste voorhebben voor de jongen, ze zijn van iedereen namelijk.
Nou ja dat is dan jouw mening, ik vind dat vrouwen die zich zo gedragen emancipatie tegenwerken. Maar ja er zijn inderdaad ook vrouwen die het enorm geemancipeerd vinden dat ze met hun baas neuken om hogerop te komen qua carrierequote:Op vrijdag 21 september 2007 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
Dat zeg ik niet, waar lees je dat in godsnaam de hele tijd? je WERKT emancipatie TEGEN, DAT zeg ik. Je mag zeggen wat je wilt, maar zo werk je emancipati etegen.
Ik neem aan dat onze verre voorouders het ook al met elkaar deden, en dat dat plezier niet alleen gegund was aan onze minder verre voorouders van drie duizend jaar terug.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef erodome het volgende:
Miljoenen jaren??????
Pas in de afgelopen 2 a 3000 jaar is de rol van de man bij bevruchting duidelijk geworden, daarvoor was het gewoon het wonder van de vrouw alleen
In de voorkerkelijkse traditie's in europa bestond er geen vreemdgaan, waren verbintenissen er voor 1 jaar en 1 dag en waren die niet lichamelijk verbonden, niet exclusief, mensen kozen hun seksuele partners vrij, of ze nu een verbintenis aangegaan waren of niet.
Scheiden was geen enkel probleem, dat mocht al als iemand snurkte, kortom, zodra je eruit wilde stappen kon en mocht dat gewoon.
Het niet weten wie de vader heeft heeft zo zijn voordelen, neem bv chimps, die paren graag met verschillende mannetjes zodat niemand weet wie wiens vader is, zo lopen de jongen geen gevaar, zal de hele groep het beste voorhebben voor de jongen, ze zijn van iedereen namelijk.
IMHO 2 x fout...quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef erodome het volgende:
Miljoenen jaren??????
Pas in de afgelopen 2 a 3000 jaar is de rol van de man bij bevruchting duidelijk geworden, daarvoor was het gewoon het wonder van de vrouw alleen
In de voorkerkelijkse traditie's in europa bestond er geen vreemdgaan, waren verbintenissen er voor 1 jaar en 1 dag en waren die niet lichamelijk verbonden, niet exclusief, mensen kozen hun seksuele partners vrij, of ze nu een verbintenis aangegaan waren of niet.
Scheiden was geen enkel probleem, dat mocht al als iemand snurkte, kortom, zodra je eruit wilde stappen kon en mocht dat gewoon.
Zou je die smilie ook gebruiken als je had gezegd dat er mannen zijndie met hun vrouwelijke baas naar bed gaan om hogerop te komen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:45 schreef Dipkip het volgende:
Maar ja er zijn inderdaad ook vrouwen die het enorm geemancipeerd vinden dat ze met hun baas neuken om hogerop te komen qua carriere![]()
Seks gebruiken om zakelijk verder te komen vind ik een walgelijk iets, maakt me niet uit wie het doet met wie. Dat is ook met sexy kleding mn punt. Als je het draagt omdat je het graag wil dragen, prima. Als je het draagt om dingen voor elkaar te krijgen vind je blijkbaar van jezelf dat je prestaties op zich niet voldoen, en dus gooi je je uiterlijk en eierstokken in de strijd. Een geemancipeerde dame heeft vertrouwen in haar capaciteiten en gebruikt haar uiterlijk dus niet voor zulke dingen. Ik vind niet dat iedereen in coltruien moet gaan lopen ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
Zou je die smilie ook gebruiken als je had gezegd dat er mannen zijndie met hun vrouwelijke baas naar bed gaan om hogerop te komen?
(Of zou je in dat geval de vrouwelijke bazen de sletten vinden?)
En wat als zij bepalen dat er 9 kee rper maand met 9 vershcillende mannen geneukt wordt?quote:Op zondag 23 september 2007 00:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Vrouwen zijn al dan niet sletten omdat zíj uiteindelijk bepalen of er wordt geneukt of niet.
En zo simpel is het nou helemaal.
Een betere omschrijving dan dit kan ik niet gevenquote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Seks gebruiken om zakelijk verder te komen vind ik een walgelijk iets, maakt me niet uit wie het doet met wie. Dat is ook met sexy kleding mn punt. Als je het draagt omdat je het graag wil dragen, prima. Als je het draagt om dingen voor elkaar te krijgen vind je blijkbaar van jezelf dat je prestaties op zich niet voldoen, en dus gooi je je uiterlijk en eierstokken in de strijd. Een geemancipeerde dame heeft vertrouwen in haar capaciteiten en gebruikt haar uiterlijk dus niet voor zulke dingen. Ik vind niet dat iedereen in coltruien moet gaan lopen ofzoalsjeblieft niet, kleed je exact zoals je jezelf wil kleden. Maar je tieten in de strijd gooien omdat je denkt anders geen promotie te kunnen krijgen of constant op kosten van de mannen wil kunnen drinken, dat vind ik sneu en sletterig.
Heb je artikeltjes ofzo daarvan? Of zou je het kort kunnen beschrijven? Lijkt mij erg interessant, want het is inderdaad zo dat vrouwen heel erg gepikeerd raken, wanneer je ze betiteld als zodanig.quote:Op zondag 23 september 2007 05:26 schreef Friek_ het volgende:
Lees een beetje evolutiepsychologie en je weet waarom vrouwen zeer gevoelig zijn voor labels zoals slet, hoer, etc. .
Ik ben het hier helemaal mee eens! Een vrouw die bijvoorbeeld seks gebruikt om haar carrière naar een hoger niveau te tillen is wat mij betreft gewoon een hoer. Weliswaar krijgt ze geen poen voor haar diensten, maar ze wordt wel degelijk in zekere zin uitbetaald. Zulke vrouwen zijn een schande voor hun sekse. Dan kan men wel zeggen dat ze ook een carrière hebben, maar dat heeft niets te maken met vrouwenemancipatie.quote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Seks gebruiken om zakelijk verder te komen vind ik een walgelijk iets, maakt me niet uit wie het doet met wie. Dat is ook met sexy kleding mn punt. Als je het draagt omdat je het graag wil dragen, prima. Als je het draagt om dingen voor elkaar te krijgen vind je blijkbaar van jezelf dat je prestaties op zich niet voldoen, en dus gooi je je uiterlijk en eierstokken in de strijd. Een geemancipeerde dame heeft vertrouwen in haar capaciteiten en gebruikt haar uiterlijk dus niet voor zulke dingen. Ik vind niet dat iedereen in coltruien moet gaan lopen ofzoalsjeblieft niet, kleed je exact zoals je jezelf wil kleden. Maar je tieten in de strijd gooien omdat je denkt anders geen promotie te kunnen krijgen of constant op kosten van de mannen wil kunnen drinken, dat vind ik sneu en sletterig.
Het komt er kortweg op neer dat het nooit goed is. Maar vergeet ook niet het volgende. Op een internetforum zoals Fok! roept iedereen maar wat. Vaak zijn de dingen die worden geroepen niet gelogen. Absoluut niet, men staat er over het algemeen achter. Maar het gaat dan om wat men in theorie het liefste zou zien. De praktijk is echter heel anders en daar zie je dat het allemaal toch wel reuze meevalt. Kijk, op zo'n forum praat iedereen openlijk over seks, maar wie doet dat nu werkelijk in de praktijk met zijn omgeving? Met andere woorden: als een vrouw hier zegt dat ze niets wil weten van een jongen die nog weinig ervaring heeft op seksueel gebied, dan is dat wellicht haar persoonlijke gevoel, maar dat wil niet zeggen dat ze in de praktijk een dergelijke jongen ook zou verwerpen. Want dan kunnen andere zaken een rol spelen, zoals verliefdheid enzovoort.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:07 schreef GambitRS2 het volgende:
Weet je trouwens dat het andersom ook best erg is?
Als een meisje/vrouw het met weinig tot geen partners heeft gedaan, dan is ze gewoon kuis, heeft ze nooit de ware ontmoet, was ze er gewoon nog niet aan toe, etc.
Als een jongen het met weinig tot geen partners heeft gedaan, dan is er iets mis met hem, kan hij geen vrouw krijgen, of is er wel iets anders negatiefs.
Er zijn zelfs vrouwen die daar dan zo op afknappen dat ze de jongen in de kou laten staan, terwijl een man het juist fijn zou vinden als zijn meisje geen ervaring zou hebben. Waarom is dat?
(En dat een vrouw daar op afknapt, dat heb ik hier op fok ergens gelezenHet ging toen over dat ze echt geen zin hadden in die jongen omdat hij vast en zeker slecht was in bed)
Ik denk dat er op vrouwen die hun geld verdienen met seks wordt neergekeken, omdat mensen er van uitgaan dat zo iemand niet hoer is geworden na haar medicijnenstudie. Mensen denken dan automatisch dat het blijkbaar je enige optie is om aan je geld te komen. Seks is iets wat iedere vrouw in principe kan, en iets wat de meeste vrouwen alleen willen met iemand waar ze om geven. Een vrouw die sekst voor geld zal dus snel worden gezien als een vrouw die haar principes aan de kant zet uit noodzaak omdat ze verder niets kan en toch aan geld moet komen. Iemand dus, om medelijden mee te hebben, of op neer te kijken blijkbaar. In ieder geval niet iemand om jaloers op te zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 15:22 schreef wonderer het volgende:
Of worden vrouwen juist als slet gezien als ze in die behoefte voorzien, omdat ze het niet hoeven, maar er zelf voor kiezen (in het beste geval dan, vrouwenhandel en loverboys even buiten beschouwing gelaten).
Chimp vrouwtjes paren met meerdere mannetjes vanuit de hele linie van rang, dit voorkomt dat vaders weten wie hun kinderen zijn oa.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
IMHO 2 x fout...
Mannen bij bevruchting waren echt wel eerder duidelijk.
Het was niet zo dat bij de neanderthalers vrouwen spontaan en maagdelijk kinderen wierpen.
Het klopt echter wel dat mensen steeds meer waarde zijn gaan hechten aan vrouw en (eigen) kind.
Bonobo's (geen chimps) die hebben inderdaad vrijelijk sex,
alle soorten: hetero/homo/bi (behalve moeder-zoon)
wat inderdaad ervoor zorgt dat de mannen zich bekommeren om het lot van ALLE nakomelingen,
immers, elke kan er een van henzelf zijn.
Niet zozeer man en vrouw, familiegroepen waren het meer te noemen.quote:Mensen hechten steeds meer waarde aan kuisheid omdat sinds het ontstaan van het gezin
(toen we nog in Afrika leefden met z'n allen ja) de man zijn vrouw en (on)geboren kind moest beschermen
tegen gevaar. Mensen zijn cooperatief en tegelijkertijd territoraal.. Ze zijn een kruising tussen de
vrije sex van de bonobo's en de one-has-it-all van de chimpansee.
De geschiedenis spreekt dit populaire praatje tegen, het is een cultuutverschijnsel, niet zozeer een natuurlijke aanleg.quote:Mensenmannen hebben nog steeds de oerdrang elke vrouw te willen bevruchtigen,
maar tegelijkertijd het instinct hun eigen vrouw en zaad te beschermen tegen concurrenten...
De kuisheid van de vrouw wordt opgelegd door de maatschappij, de prestatiedrang van de man ook voor een fiks deel.quote:Vrouwen hebben de drang te willen paren met het sterkste mannetje,
maar ook lol te beleven aan seks en door met meerdere mannetjes seks te hebben vergroot je de kans op sterk nageslacht.
Deze moralen heeft ervoor gezorgd dat kuisheid van de vrouw en prestatiedrang van de man gewaardeerd worden bij ons
Daar hebben we floris weer met zijn altijd heerlijke inhoudelijke reactie'squote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef floris.exe het volgende:
Oh nee he, daar hebben we erodome weer met haar vergelijkingen met het dierenrijk!
Mwah, heb het verhaal van Erodome meermalen gelezen, maar ik kom, in alle ernst, tot de conclusie dat er niets over het dierenrijk wordt gezegd.quote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef floris.exe het volgende:
Oh nee he, daar hebben we erodome weer met haar vergelijkingen met het dierenrijk!
Mensen hebben inderdaad geen vruchtbaarheidskenmerken,quote:Bij de oermens was de rol van de man helemaal niet duidelijk, vrouwen hebben geen aanwijsbare vruchtbaarheidstekenen zoals de chimp met haar gezwollen rode kont.
Er zit om en nabij de 9 maanden tussen bevruchting en de geboorte en bij lang niet iedere keer van gemeenschap komt er een zwangerschap van.
Hierdoor wist de oermens niet goed wat de mannelijke rol was bij bevruchting, er kwamen geen maangedelijke geboorte's, maar men wist niet dat die 2 zo aan elkaar vast hingen.
De vrouw werd ook als HET teken van vruchtbaarheid gezien, een wonder die met de cyclus van de aarde meeliep, dat is te zien in de rotstekeningen en alles.
Keltische stammen zijn ontstaan tussen 2000 en 1000 v. Chr.quote:De geschiedenis spreekt dit populaire praatje tegen, het is een cultuutverschijnsel, niet zozeer een natuurlijke aanleg.
In vroegere tijden was trouw helemaal niet aan de orde, haal de oude keltische wetten er maar bij en de wetten die daarop geinspireerd zijn, verbintenissen waren mogelijk, maar van korte tijd, de verhalen uit die tijd spreken van vrouwen die zonder verbintenis minnaars nemen, waar en wanneer ze maar willen.
De keltische stammen zijn waarschijnlijk tot 10.000 jaar voor christus oud, daar zijn erg grote aanwijzingen voor.quote:Op maandag 24 september 2007 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen hebben inderdaad geen vruchtbaarheidskenmerken,
maar mensenmannen wisten echt wel negen maanden na dato:
hé, daar waar een kind uit komt, heb ik mijn lul in gestopt.
Oermensen, ja, ook die van de rotstekeningen,
waren wel degelijk op de hoogte van het belang van mannelijk zaad,
wat niet wegneemt, dat de vrouw als eindverantwoordelijke werd gezien.
- nog steeds -
Maar het is niet zo, dat mannelijke tussenkomst ontkent
werd, of dat de oermensen daarvan niet op de hoogte waren.
[..]
Keltische stammen zijn ontstaan tussen 2000 en 1000 v. Chr.
Niet zo oud dus, ongeveer tegelijkertijd met de oude Grieken.
En bij Grieken en Romeinen was het inderdaad zo dat verbintenissen informeel
verbroken en gemaakt konden worden. Een simpel:
'Gaat henen, vrouw' was in 500 v. Chr. nog genoeg om een man van zijn vrouw te laten scheiden
terwijl er in 500 n. Chr. van beider partijen instemming nodig was.
Ik heb het idee dat in sprookjes inderdaad de vrouw wel de afhankelijk is, maar de man is ook verliefd en trouw in de meeste sprookjes hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef erodome het volgende:
-knip-
Dit is alleen maar waar voor de hokjesgeesten..quote:Op zondag 23 september 2007 15:36 schreef BB_Koning het volgende:
En deze topic bewijst weer eens dat de stelling '' Een man heeft 10 meisjes geneukt en hij is stoer, een meisje heeft met 10 jongens geneukt en ze is ene hoer '' nog steeds waar is.
Als je een mening hebt die populair is ben je meteen een ja-knikker? Wat een logicaquote:Op maandag 24 september 2007 18:12 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Dit is alleen maar waar voor de hokjesgeesten..
Als je dit als man denkt, ben je een stereotype ja-knikker zonder een werkelijke eigen mening.
Als je dit als vrouw denkt ben je verkeerd ingelicht (opgevoed), daardoor erg onzeker en doe je jezelf tekort.
We hebbe het over neuken gehad, maar wat vinden jullie van bovenstaande stelling? Overigens vin dik dat ook bij neuken er gelijek rechten meoten zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
Ik wilde deze topic al openen sinds ik las over meisjes die pijpten voor ene Breezer en nu ik een aantal reacties gelezen heb die bovenstaande zin bevestigen open ik de topic maar!
Dat meisje dat een jongen pijpt voor een Breezer wordt als sletje gezien. Als ze zich zou laten beffen en een Breezer zou krijgen, dan zou ze ook gezien worden als sletje. Hetzelfde geldt voor de situatie dat een jongen zich laat pijpen of beft om zelf een Breezer te krijgen. Het meisje wordt altijd als de slet gezien.
(bron: wikipedia (ja, sorry, maar ik heb geen zin verder door te zoeken naar NOG betrouwbaarder bronnen, waar haal jij die info vandaan erodome? zie geen bronvermelding bij jou)quote:...
De Kelten waren afkomstig uit Midden-Europa, vermoedelijk benoorden de Alpen. Zij waren afkomstig uit de driehoek Slowakije, Polen, Oekraïne met als centraal punt de plaats "Lemberg", die nog steeds bestaat. Hun voorouders trokken van de Zwarte Zee naar Oost-Europa in ongeveer het 3e millennium v.Chr.. Bekend is dat zij als huurleger de staat Galatië hebben gesticht in het huidige Turkije. Ze zijn verwant aan de Germanen, Grieken, Latijnen en andere Indo-Europeanen wier voorouders in dezelfde groep 'emigranten' zaten. Over hun profilering van de andere Indo-Europeanen als aparte groep is weinig met zekerheid te zeggen maar vermoedelijk gebeurde dit tussen 2000 en 1000 v.Chr. Belangrijke opgravingen uit het oorsprongsgebied van de Kelten werden in het begin van de 20ste eeuw gedaan in La Tène en Hallstatt. Vanaf ongeveer 750 v.Chr. begonnen zij zich in noordwestelijke richting te bewegen tot zij rond 400 v.Chr. het grootste deel van West-Europa bewoonden. Waarschijnlijk gingen de niet-Indo-Europese volkeren die ze tegenkwamen na verloop van een paar generaties in de Kelten op. In de 3e eeuw v.Chr. vielen Kelten zelfs Griekenland en Turkije binnen. Daar werden ze bekend als de Galaten. In de 4de en 3de eeuw voor Chr. bezetten de Kelten Noord-Italië en de gebieden van de Etrusken en bedreigden ook de toen nog kleine Romeinse Republiek. Een Keltische stam onder leiding van Brennus bezette zelfs de stad Rome en was slechts bereid te vertrekken nadat de Romeinen een grote afkoopsom aan hem betaald hadden.
Dat de Kelten zich over een zeer groot gebied gevestigd hadden, is nog aan veel woorden zoals eigennamen te herkennen waar het element "Gal" voor "Kelt" in voorkomt:
Je bent een haakje 'sluiten' vergetenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef GSbrder het volgende:
Oke, als primatologen als Frans de Waal die 10.000 chimpansees + bonobo's heeft bestudeert
je niet van je mening af kan houden dat chimpansees er echt een hiëarchisch systeem op na houden en bonobo's echt veel vrijer neuken, dan weet ik het ook niet.
[..]
(bron: wikipedia (ja, sorry, maar ik heb geen zin verder door te zoeken naar NOG betrouwbaarder bronnen, waar haal jij die info vandaan erodome? zie geen bronvermelding bij jou)
Bronvermelding, mijn hersenen...ik heb niet overal linkjes voor, dit is mijn kennisvak, mijn opleidingsrichting.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef GSbrder het volgende:
Oke, als primatologen als Frans de Waal die 10.000 chimpansees + bonobo's heeft bestudeert
je niet van je mening af kan houden dat chimpansees er echt een hiëarchisch systeem op na houden en bonobo's echt veel vrijer neuken, dan weet ik het ook niet.
[..]
(bron: wikipedia (ja, sorry, maar ik heb geen zin verder door te zoeken naar NOG betrouwbaarder bronnen, waar haal jij die info vandaan erodome? zie geen bronvermelding bij jou)
Nope, kelten is een verzamelnaam voor vele stammen die zo goed als heel europa hebben bevolkt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Heh, ik dacht dat de kelten uit Engeland kwamen
Dit is eigenlijk wel een bewijs dat er nog een hoop te doen is. Waarom kunnen vrouwen er niet gewoon bij lopen zoals ze willen - Ook als dat slettig is?quote:Op donderdag 20 september 2007 07:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat veel vrouwen ook niet bepaald hun best doen om gerespecteerd te worden. Zelfs buiten de breezer gemeenschap is het tegenwoordig meer regel dan uitzondering om er bij te lopen als een sloerie. Als je zulke signalen uitzendt word je veel eerder gezien als een slet.
Dat vind ik dan toch de fout van de man. Of iemand een persoonlijkheid, hersens en humor heeft weet je pas wanneer je met iemand praat. Kennelijk is het hier dan ook de man die alleen denkt aan neuken, neuken, neuken en geen moeite doet om iemand te leren kennen.quote:Als je constant alles ten toon stelt en jezelf etaleert als iets wat leeft op aandacht / seks heeft dat meer invloed op gezien worden als een slet die alleen voor seks is, dan als je overkomt als een mens met een persoonlijkheid en hersens en humor die toevallig ook nog van seks houdt.
Ook daar ben ik het niet helemaal mee eens. Waarom zou je geen gebruik maken van je uiterlijk wanneer dat je dichterbij of sneller naar je doel kan brengen?quote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef Dipkip het volgende:
Als je het draagt om dingen voor elkaar te krijgen vind je blijkbaar van jezelf dat je prestaties op zich niet voldoen, en dus gooi je je uiterlijk en eierstokken in de strijd. Een geemancipeerde dame heeft vertrouwen in haar capaciteiten en gebruikt haar uiterlijk dus niet voor zulke dingen.
De oorzaak hiervan ligt ook weer bij mannen. Wanneer mannen niet zouden reageren op dat gedrag zou het zinloos zijn.quote:Maar je tieten in de strijd gooien omdat je denkt anders geen promotie te kunnen krijgen of constant op kosten van de mannen wil kunnen drinken, dat vind ik sneu en sletterig.
Maar als het makkelijker is, dan zou het toch juist 'normaler' moeten zijn dat vrouwen door veel mannen zijn geneukt? In plaats daarvan worden ze sletten genoemd. Dus blijkbaar moeten vrouwen meer een rem op zichzelf houden, omdat er anders geen gelijkheid aan de start is?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:36 schreef Tware het volgende:
Het is voor vrouwen ook zoveel makkelijlker om een nueckpartner te vinden voor den avond. Vandaar.
Waarom denk je dat dat de beste plek is?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:00 schreef Dnohgniret het volgende:
tot het zover is is de beste plek voor de vrouw in deze samenleving, die van de onderdanigheid.
maarja verandering gaat wel komen, zeker, zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |