abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 01:09:51 #1
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_53317346
'' Een man heeft 10 meisjes geneukt en hij is stoer, een meisje heeft met 10 jongens geneukt en ze is ene hoer. ''

Ik wilde deze topic al openen sinds ik las over meisjes die pijpten voor ene Breezer en nu ik een aantal reacties gelezen heb die bovenstaande zin bevestigen open ik de topic maar!

Dat meisje dat een jongen pijpt voor een Breezer wordt als sletje gezien. Als ze zich zou laten beffen en een Breezer zou krijgen, dan zou ze ook gezien worden als sletje. Hetzelfde geldt voor de situatie dat een jongen zich laat pijpen of beft om zelf een Breezer te krijgen. Het meisje wordt altijd als de slet gezien.

In een topic las ik dat verschillende gasten geen meisje wilden dat door heel veel gasten geneukt was. In een andere topic vertelt een jongen dat zijn vreindin zn zaad slikt en vervolgens plaatst hij ene foto van hem en zn vriendin omdat iemand beweert dat hij ene loser is en toch nooit een vriendin kan hebben. Vervolgens komen er reacties in de trant van: je kunt toch niet zeggen dat je vreindin je zaad slikt en vervolgens een foto plaatsen van haar, wat voor ene heer ben jij?

Het komt er dus op neer dat de man 'gebruik' maakt van de vrouw, ze is zijn 'seksspeeltje'.

EDIT:
Vrouwen kunnen wel zeggen dat ze een man die 15 meisjes gehad heeft ook maar niks vinden, maar ze zullen veeel minder snel bereid zijn om niks met zo;n jongen te beginnen dan een jongen in het omgekerde geval.

Vrouwen doen wel negatiev euitspraken over mannen die veel meisjes gehad hebben, maar mannen doorgaans niet. ECHTER, zowel mannen als vrouwen doen negatieve uitspraken over vrouwen die door veel gasten geneukt zijn.
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:15:05 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53317388
Is een soort van anti-hetero propaganda ofzo?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 20 september 2007 @ 01:17:32 #3
106955 BB_Koning
pi_53317409
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef cerror het volgende:
Is een soort van anti-hetero propaganda ofzo?
Wie heeft ooit gezegd dat ik homo ben?

Nu graag ontopic.

(Bij homo's/biseksuele mannen merk je vaak dat de bottom als de slet gezien wordt.)
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:25:16 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53317485
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Euh. Jijzelf. Athans. In KPD ben je dol op piemels.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 20 september 2007 @ 01:26:23 #5
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_53317494
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Nu graag ontopic.

(Bij homo's/biseksuele mannen merk je vaak dat de bottom als de slet gezien wordt.)
Nou, dan heb je je antwoord toch? Degene die zich laat neuken over het algemeen, is de slet. Waarschijnlijk omdat je "geen moeite" hoeft te doen om je te laten neuken, maar wel om te neuken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_53317547
Wijze woorden van de BreezerBef_Koning.

Doe er jullie voordeel mee.
  donderdag 20 september 2007 @ 01:38:07 #7
106955 BB_Koning
pi_53317586
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou, dan heb je je antwoord toch? Degene die zich laat neuken over het algemeen, is de slet. Waarschijnlijk omdat je "geen moeite" hoeft te doen om je te laten neuken, maar wel om te neuken.
(Hey W., lang niet gezien. Zoals je vast gemerkt had, kom ik niet meet in de homo-topic en op msn ben ik ook niet meer te vinden. Ik heb nu een leven. Stomme grap Alles goed?)

Ik heb het idee dat de maatschappij (dat is eigenlijk niet relevant) en de vrouwen die hier komen helemaal het idee hebben dat er geen vershcil meer bestaat tussen mannen en vrouwen op seksueel gebied. Ik wilde dat ter discussi estellen.

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:38:59 #8
106955 BB_Koning
pi_53317590
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:25 schreef cerror het volgende:

[..]

Euh. Jijzelf. Athans. In KPD ben je dol op piemels.
Dat zegt nog steeds niet dat ik hom o ben.
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:46:05 #9
71919 wonderer
pi_53317647
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:38 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

(Hey W., lang niet gezien. Zoals je vast gemerkt had, kom ik niet meet in de homo-topic en op msn ben ik ook niet meer te vinden. Ik heb nu een leven. Stomme grap Alles goed?)

Ik heb het idee dat de maatschappij (dat is eigenlijk niet relevant) en de vrouwen die hier komen helemaal het idee hebben dat er geen vershcil meer bestaat tussen mannen en vrouwen op seksueel gebied. Ik wilde dat ter discussi estellen.

Ik durf het niet goed te zeggen. Wat ik hier zie is dat als een vrouw ervoor uitkomt dat ze van seks geniet al die puberjongetjes denken "had ik maar zo'n vriendin!". Ik kom weinig "wat een slet ben jij zeg, je vindt seks lekker" tegen.

Breezertopics mijd ik Maar ik kan me voorstellen dat meisjes die hun mond verkopen voor alcohol wel als slet wordt gezien, ja. Heeft het misschien te maken met het rare idee dat vrouwen moeten krijgen, en als ze geven zijn ze sletterig, want dat "hoort" niet? Of heeft het te maken met de waarde van seks, en als je het verkwanselt ben je een slet, want dan is iets moois als seks weinig waard voor je.

Maar waarom geldt dat dan niet voor mannen? Omdat zij meer moeite moeten doen om iemand te bewegen om iets aan ze te mogen "geven", dus elke verovering is precies dat, en iets om trots op te zijn?

Bij homo's neemt de ontvangende man de plaats van de vrouw in (in de beleving van het algemene publiek) en die mag dus niet te veel ontvangen want dat is sletterig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_53317808
Eens met de stelling, waar het normaal is dat de man tussen de 30-40 enorme carriere sprongen maakt, belanden vrouwen in die periode in doodlopende, part-time baantjes..

Dit overigens helemaal vrijwillig, het zit namelijk in de cultuur van nederland.

Net als de lunchpause van 12:00 - 13:00, waar moeders worden verwacht hun kinderen naar huis mee te nemen, en dus zo niet makkelijk kunnen werken..
pi_53317952
Het is voor vrouwen ook zoveel makkelijlker om een nueckpartner te vinden voor den avond. Vandaar.
#winning
  Trouwste user 2022 donderdag 20 september 2007 @ 02:41:24 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_53317970
Kijk naar DGK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53318077
De emancipatie is nog erg jong. Kijk maar naar de emancipatie van de arbeiders, die is ook (nog) niet af.
pi_53318571
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:36 schreef Tware het volgende:
Het is voor vrouwen ook zoveel makkelijlker om een nueckpartner te vinden voor den avond. Vandaar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53318596
ik wil ook 15 vrouwen gehad hebben!
pi_53318700
quote:
Op donderdag 20 september 2007 06:28 schreef Bill_E het volgende:
ik wil ook 15 vrouwen gehad hebben!
Ik ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 20 september 2007 @ 07:19:24 #17
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53318716
geen problemen met veel gebruikt hoor
pi_53318845
Ik vind dat veel vrouwen ook niet bepaald hun best doen om gerespecteerd te worden. Zelfs buiten de breezer gemeenschap is het tegenwoordig meer regel dan uitzondering om er bij te lopen als een sloerie. Als je zulke signalen uitzendt word je veel eerder gezien als een slet.

Ik draag zelf gewoon normale kleding zonder constant mn tieten er half uit en mn kop dichtgeplamuurd. En als ik eerlijk ben over hoeveel mannen ik heb gehad, krijg ik toch wat minder vaak die afkeuring heb ik het idee (je weet niet wat ze achter je rug om zeggen natuurlijk, maar ok). Als je constant alles ten toon stelt en jezelf etaleert als iets wat leeft op aandacht / seks heeft dat meer invloed op gezien worden als een slet die alleen voor seks is, dan als je overkomt als een mens met een persoonlijkheid en hersens en humor die toevallig ook nog van seks houdt.

Personality goes a long way.
  donderdag 20 september 2007 @ 07:57:04 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_53318903
Welk een kansloos topic!

Ja, zo werkt het nu eenmaal voor de echte 'mannen' (ahum).

Mannen die zo redeneren zijn volgens mij vooral met hun eigen onzekerheid bezig.
Zo van, ze heeft er al zoveel gehad, dus misschien vind ze mij wel niks?

Ik heb er persoonlijk totaal geen probleem mee. Laat die vrouwen toch lekker rondneuken. Doen de mannen ook wel
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_53321492
quote:
Ik heb er persoonlijk totaal geen probleem mee. Laat die vrouwen toch lekker rondneuken. Doen de mannen ook wel
  donderdag 20 september 2007 @ 11:01:04 #21
191744 no_excuse
everything is a choice
pi_53322044
Wat is nu eigenlijk je vraag of je bedoeling met dit topic??

Ik heb ook wel eens het bed gedeeld met een meid die al een aardige geschiedenis had... en ja, ze was een slet. Ik hoefde namelijk niets te betalen, anders was ze een hoer
Everything is a choice and every choice has an outcome. If you don't think about your choices, you get outcomes you don't want. And then you start saying that you HAVE to do things, that the world isn't fair, you hate your life and so on...
pi_53329142
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef no_excuse het volgende:
Wat is nu eigenlijk je vraag of je bedoeling met dit topic??

Ik heb ook wel eens het bed gedeeld met een meid die al een aardige geschiedenis had... en ja, ze was een slet. Ik hoefde namelijk niets te betalen, anders was ze een hoer
De vraag is wel relevant, omdat er een trend lijkt te ontstaan die de emancipatie van de vrouw ondermijnt. Orthodox religieuze invloeden enerzijds en het maken van een vrouw tot een lustobject anderzijds.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:33:27 #23
106955 BB_Koning
pi_53330929
quote:
Op donderdag 20 september 2007 07:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat veel vrouwen ook niet bepaald hun best doen om gerespecteerd te worden. Zelfs buiten de breezer gemeenschap is het tegenwoordig meer regel dan uitzondering om er bij te lopen als een sloerie. Als je zulke signalen uitzendt word je veel eerder gezien als een slet.

Ik draag zelf gewoon normale kleding zonder constant mn tieten er half uit en mn kop dichtgeplamuurd. En als ik eerlijk ben over hoeveel mannen ik heb gehad, krijg ik toch wat minder vaak die afkeuring heb ik het idee (je weet niet wat ze achter je rug om zeggen natuurlijk, maar ok). Als je constant alles ten toon stelt en jezelf etaleert als iets wat leeft op aandacht / seks heeft dat meer invloed op gezien worden als een slet die alleen voor seks is, dan als je overkomt als een mens met een persoonlijkheid en hersens en humor die toevallig ook nog van seks houdt.

Personality goes a long way.
Waarom moet een vrouw die zich sexy kleedt uberhaupt als slet egzien worden? Die gasten van Jackass die (half)naakt op straat rodnlopen worden toch ook niet als slet gezien?

DIT is wat ik bedoel: vrouwen werken de emancipatie op dit gebeid tegen, zoals VROUWEN in Somalie de vrouwnbesnijdenis in stand houden.
bb_koning.hyves.nl
pi_53331456
Sexuele vrijheid is een onderdeel van de emancipatie.

Als vrouwen niet in korte rokken 'mogen' lopen, dan is er geen emancipatie.
De jaren 50 komen echt weer terug, we gaan achteruit in plaats van vooruit.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:10:59 #25
71919 wonderer
pi_53331887
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef StallionJack het volgende:

Kweenie of dat nou wel zo'n slechte ontwikkeling is, eigenlijk.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:47:22 #26
191744 no_excuse
everything is a choice
pi_53334554
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef StallionJack het volgende:

[..]

De vraag is wel relevant, omdat er een trend lijkt te ontstaan die de emancipatie van de vrouw ondermijnt. Orthodox religieuze invloeden enerzijds en het maken van een vrouw tot een lustobject anderzijds.
Welke vraag??? Ik lees in de OT geen vraag... vandaar mijn opmerking eerder.
Everything is a choice and every choice has an outcome. If you don't think about your choices, you get outcomes you don't want. And then you start saying that you HAVE to do things, that the world isn't fair, you hate your life and so on...
pi_53334879
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Kweenie of dat nou wel zo'n slechte ontwikkeling is, eigenlijk.
Ik hou van vrouwen in korte rokken/sexy kleding, want ik ben een hetero man.

Wie korte rokken/sexy kleding wil verbieden mag van mij emigreren naar een land waar ze zich wel prettig voelen.
pi_53334906
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef no_excuse het volgende:

[..]

Welke vraag??? Ik lees in de OT geen vraag... vandaar mijn opmerking eerder.
Vraag had moeten zijn : stelling.

Bij een forum gooit iemand een stelling ertegenaan.

Ik stel mezelf de vraag is dat zo of niet, vandaar mijn woordkeuze.
pi_53339226
Alhoewel er in de volwassen wereld wel wat meer vrijheid is is die er bij kinderen nog niet en hier begint de vorming.

Vb, mijn zoontje had het woord paren opgedaan van animalplanet, oeeeee paren, heftig woord!
Op school was een jongetje verliefd op een meisje, dus hij peste ze een beetje, ze willen zoenen, ze willen knuffelen, ze willen paren.

Zoonlief is op het matje geroepen en heeft een preek gekregen waarin gelijk even gesteld werd dat paren bij trouwen hoort en dat je dat maar met 1 iemand in je leven doet(openbare school he!), ik mocht ook nog even komen praten erover.
Toen dimde ze wel snel in trouwens, want ik moest wel een beetje grinniken om wat hij gezegd had(kind is 7 he).

Ander vb, 2 kinderen op school zijn verliefd, lopen hand in hand en geven elkaar een zoentje(kinderzoentje, hartstikke onschuldig), ouders zijn erbij gehaalt, kinderen kregen preek over zeden.

De verhaaltjes die kinderen voor hun neus krijgen spreken hier ook over, nogsteeds de man de dappere prins, de vrouw de kuise prinses die wacht op haar redder.

Misschien wordt het tijd de oude verhalen weer van stal te halen van de voor christelijke tijd, met sterke vrouwen die zelf hun partners kiezen, die niet gaan over kuise meisjes en dappere jongens, maar dappere jongens en even dappere vrouwen.

Nogsteeds leeft het idee van huwelijk, eeuwige trouw en het zwakke vlees van de man die je dat maar moet vergeven, voor de vrouw geld dat niet(in de praktijk wel, maar in het idee niet).

Nogsteeds leeft het idee van man en seks=lust, vrouw en seks=liefde, de vrouw mag niet haar lust volgen, dat kan niet.

Het is een vorm van onderdrukking in mijn ogen.
Ik schrik soms hoe zwaar mensen kunnen oordelen, nu ben ik wel een vergaand vb, maar dan heb ik het niet eens over mij, maar over een meisje dat gewoon lol heeft en pak hem beet een stuk of 10 partners heeft gehad op haar 25ste, helemaal niet zo gek denk ik dan, maar oei oei oei, je moet mensen er eens over horen.

Laat staan de dame die het in haar hoofd haalt buiten relatie's gewoon voor de seks te seksen, afkeuring alom, ze heeft geen zelfrespect wordt dan gezegd.
Onzin, ze heeft gewoon lol.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53343770
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:33 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom moet een vrouw die zich sexy kleedt uberhaupt als slet egzien worden?
Hoe geemancipeerd is het als alleen mannen iemand er sletterig uit mogen vinden zien en vrouwen niet?

Ik vind bepaalde vrouwen met bepaalde kleding sletterig. Andere vrouwen met dezelfde kleding niet. Het gaat er om hoe je het draagt. Vrouwen die een houding hebben van dat ze zich voegen naar een hysterisch schoonheids- en geilheidsideaal om maar aandacht te krijgen en gewaardeerd te worden, vind ik sletten, ook al zijn ze maagd. Een vrouw die kleding uitkiest omdat zij het gaaf vind en neukt omdat ze het lekker vind, is in mijn ogen geen slet.
pi_53344029
Niks mis met een minirok dragen om aandacht te krijgen
pi_53344045
Ben ik nu een slet?
pi_53344135
Inkoppertje: Nee een aandachtshoer.
A little bit hateful
pi_53344196
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Inkoppertje: Nee een aandachtshoer.
Poffur , ik krijg er niet eens geld voor
  vrijdag 21 september 2007 @ 01:48:07 #35
106955 BB_Koning
pi_53346499
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hoe geemancipeerd is het als alleen mannen iemand er sletterig uit mogen vinden zien en vrouwen niet?
Je hebt me niet goed begrepen. Eigenlijk moet NEIMAND een vrouw die veel van haar lichaam toont als slet bestempelen. Vrouwen in het bijzonder moeten dat niet doen, zij moeten elkaar namelijk steunen. Als vrouwen willen dat ze gelijkwaardig behandeld worden als mannen terwijl er vrouwen zijn die een mening verkondigen die tegen deze gelijkwaardigheid ingaat, dan verliest een betoog voor gelijke rechten waarde.
bb_koning.hyves.nl
pi_53346500
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:38 schreef N.icka het volgende:
Niks mis met een minirok dragen om aandacht te krijgen
Als je hele garderobe bestaat uit spul wat ontworpen is om mannen een paal te bezorgen en je koopt die shit omdat je denkt anders die aandacht niet te krijgen zou ik inderdaad maar s gaan nadenken.
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
Je hebt me niet goed begrepen. Eigenlijk moet NEIMAND een vrouw die veel van haar lichaam toont als slet bestempelen. Vrouwen in het bijzonder moeten dat niet doen, zij moeten elkaar namelijk steunen. Als vrouwen willen dat ze gelijkwaardig behandeld worden als mannen terwijl er vrouwen zijn die een mening verkondigen die tegen deze gelijkwaardigheid ingaat, dan verliest een betoog voor gelijke rechten waarde.
Waarom? Ik heb emancipatie nooit leren vertalen als een verbod om een mening te hebben over kleding of gedrag van een ander.

Ik zie geen enkele reden om vrouwen te steunen enkel omdat ze net zoals ik eierstokken hebben. Discriminatie

Ik begrijp niet hoe mijn mening over sletterige kleding de gelijkheid tussen mannen en vrouwen in de weg staat. Een man in een minirokje met luipaardprinttopje vind ik OOK een slet, compleet gelijkwaardig dus
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:01:48 #37
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53349578
W000T!! Ech nie... Ik weet niet hoe t vroeger ging, maar ik heb nu een aantal jaar geen relatie
maar seksvriendinnen en friends with benefits... Veelal vanuit de vrouwen zelf geļnitieerd...

Eentje waar k t pas een paar maanden mee doe zei na de eerste keer dat ze, als ik niet
in was gegaan op haar avances ze me waarschijnklijk verkracht had... Als dat geen
seksuele emancipatie is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:11:42 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53349782
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef StallionJack het volgende:

Btje offtopic maaruh:

Jammer alleen dat de algemene emancipatie zo hard gesteund is door verschillende
organisaties om 2 redenen:

1) ipv dat de helft van de bevolking belastbaar is, is nu de hele bevolking belastbaar... Centjes!!!
2) het traditionele familiemodel wordt deels vervangen door staatsopvoeding...

Begrijp me niet verkeerd ik ben volledig voor vrouwenrechten, maar het positief ontvangen
en stimulatie van vrouwenrecht is niet zozeer uit empathie voortgekomen...

Terug naar de jaren 50 zal dus ook niet meer gaan en/of gewenst zijn...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_53351374
Sterker nog, als je als vrouw graag het huishouden wil doen en voor de kinderen zorgen, wordt dat je zowat onmogelijk gemaakt. Emancipatie is blijkbaar geen keuzevrijheid, maar een andere keuze afdwingen dan voorheen.
pi_53351700
Emancipatie is meer dat de vrouw op de man moet lijken dan dat ze gewoon zichzelf mag zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53355667
En vervolgens gezien wordt als een soort misluke, gehandicapte man die bloedt en emotioneel is
pi_53356598
Yep!

Geweldig he emancipatie!
pi_53356896
Misschien moet ik maar moslim worden, kan ik me tenminste gedienstig aan het aanrecht laten ketenen zonder gezeur
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:39:41 #44
106955 BB_Koning
pi_53361368
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef Dipkip het volgende:

Waarom? Ik heb emancipatie nooit leren vertalen als een verbod om een mening te hebben over kleding of gedrag van een ander.

Ik zie geen enkele reden om vrouwen te steunen enkel omdat ze net zoals ik eierstokken hebben. Discriminatie
Emancipatie op het gebied van werk houdt in dat uitspraken als 'vrouwen meoten in de keuken staan' als discriminerend gezien worden aangezien vrouwen dan geen keuzevrijheid meer hebben. Nou ja, dat hebben ze wel, maar de keuze om tegen dit soort ideeen in te gaan wordt als negatief gezien. Als vrouwen wordne bestempeld als sletten door andere vrouwen, dan is er meer rechtvaardiging om te zeggen dat vrouwen zich niet sexy 'mogen' kleden. Vrouwen geven zo geen consistent beeld van wat ze willen en dat maakt het moeilijek rom een bepaald standpunt geaccepteerd te krijgen.
bb_koning.hyves.nl
pi_53366383
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:39 schreef BB_Koning het volgende:
Als vrouwen wordne bestempeld als sletten door andere vrouwen, dan is er meer rechtvaardiging om te zeggen dat vrouwen zich niet sexy 'mogen' kleden.
Dus emancipatie verbied mij om een andere vrouw een sletterig uiterlijk te vinden hebben? Doe normaal... Emancipatie gaat over gelijkheid tussen mannen en vrouwen, niet over dat vrouwen alles moeten kunnen doen wat ze willen zonder dat wie dan ook daar een mening over heeft.
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:09:56 #46
106955 BB_Koning
pi_53366631
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dus emancipatie verbied mij om een andere vrouw een sletterig uiterlijk te vinden hebben?
Dat zeg ik niet, waar lees je dat in godsnaam de hele tijd? je WERKT emancipatie TEGEN, DAT zeg ik. Je mag zeggen wat je wilt, maar zo werk je emancipati etegen.
bb_koning.hyves.nl
pi_53366771
Het hele slet oordeel werkt echte emancipatie tegen, dat is absoluut waar.

Het houdt de verhoudingen zoals ze bestaan in stand, vrouw als het kuize wezen dat zichzelf moet bedekken, niet zomaar mag geven en de man die dat alles wel mag en kan.
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:21:22 #48
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_53366912
Omdat mannen doorgaans vrouwen met teveel 'ervaring' niet als relatiemateriaal beschouwen, proberen veel vrouwen duidelijk te maken dat zij niet zo zijn. Dit doen ze door andere vrouwen als slet te bestempelen, waarmee ze dus eigenlijk zeggen: 'Zoals zij ben ik niet hoor!' Voor de man is het anders. Miljoenen jaren evolutie hebben ervoor gezorgd dat niemand anders met zijn wijfje mag neuken. Het is evolutionair nadelig om de kinderen van een ander op te voeden. Aangezien rondneukende vrouwen een grotere kans hebben om zwanger te raken van een ander, zal het mannetje het niet zo prettig vinden (understatement) om zijn wijfje te laten neuken met een ander.

In de verte komt een troep leeuwen aangelopen. Oh ik dwaal af....
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_53367012
About the slet part:

Je neukt toch niet in je eentje! De mannen daar hoor je noooooooit wat over. Die zijn gewoon onwijs cool als ze weer eens een meisje hebben gebangt . Hoe meer hoe cooler hij is!

En als een vrouw..
.. van seks houdt en er voor uitkomt is ze dan een slet?
.. zin heeft in seks en geen relatie heeft en dan maar iemand grijpt met uitgaan, is ze dan een slet?
.. 1 of meerdere onenightstands heeft gehad is ze dan een slet?
.. met meerdere jongens op een avond zoent is ze dan een slet?
en tenslotte: als je de geslachten in bovenstaande vragen zou omdraaien, zou je dan hetzelfde antwoorden .
Ik denk het niet!

Ik vind sletten meisjes die..
.. (half)naakt op de foto gaan, om deze vervolgens naar iedere jongen in hun msnlijst door te sturen.
.. voor iets materieels seks hebben.
.. achter bezette jongens aangaan.
.. seks hebben omdat ze het stoer vinden.
.. onbeschermde seks hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoi_Piepeloi op 22-09-2007 12:24:43 ]
pi_53367052
Miljoenen jaren??????

Pas in de afgelopen 2 a 3000 jaar is de rol van de man bij bevruchting duidelijk geworden, daarvoor was het gewoon het wonder van de vrouw alleen

In de voorkerkelijkse traditie's in europa bestond er geen vreemdgaan, waren verbintenissen er voor 1 jaar en 1 dag en waren die niet lichamelijk verbonden, niet exclusief, mensen kozen hun seksuele partners vrij, of ze nu een verbintenis aangegaan waren of niet.
Scheiden was geen enkel probleem, dat mocht al als iemand snurkte, kortom, zodra je eruit wilde stappen kon en mocht dat gewoon.

Het niet weten wie de vader heeft heeft zo zijn voordelen, neem bv chimps, die paren graag met verschillende mannetjes zodat niemand weet wie wiens vader is, zo lopen de jongen geen gevaar, zal de hele groep het beste voorhebben voor de jongen, ze zijn van iedereen namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')