Die was mooi jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:23 schreef knnth het volgende:
[afbeelding]
JA JE DRAAGT NUMERO NEGEN, JE BENT BRAZILIAAN. DAT DOET DENKEN AAN ANDERE BRAZILANEN, ROMARIO, RONALDO. DAT WAS EEN ANDERE KLASSE. MAAR DAT KAN HIJ OOK NIET HELPEN, MAAR DIE MOET ER WEL IN, DIE BAL!
En weer die zuid europese mentaliteitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef knnth het volgende:
[afbeelding]
PACOS DE FERREIRA, DE MEUBELMAKERS UIT PORTUGAL
Omdat het kanquote:
Is er ook een video waarop je hem ziet?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:45 schreef Longmen het volgende:
En ik wil een nieuwe Evert foto.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef knnth het volgende:
Beelden van Ten Napel
Niet veel, maar het is iig wat.
Deze?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:23 schreef ScudRaket het volgende:
Die teen ging ongeveer zo:
[afbeelding]
OEEEE! DAT SCHEELDE MAAR EEN KLEINE TEEN!
[replay]
NOU DAT SCHEELDE WEL WAT MEER DAN EEN TEEN! HET SCHEELDE ZELFS EEN HELE SCHOEN!
Niemand die meegekregen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je hoeft je teen maar tegen te drukken en het is hangen? ofzoiets?
Idd, iemand die hele quote?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
wheehe ik ging vanavond fifa 95 spelen met m'n matties met ten Napel
Daarna ten Napel bij AZ
Die is op de 1 of andere manier geniaalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:22 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
0-1 EN 0-0 AZ ELIMINEERT PACOS DE FEREIRA
Het was toch PASOS DE FERREIRA volgens Evert?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Die is op de 1 of andere manier geniaal
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:08 schreef Blight het volgende:
Ik vind 'm flets. Nog steeds niets op de bingokaart.
En iedereen die weet dat er eigenlijk een cedille onder de C staatquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het was toch PASOS DE FERREIRA volgens Evert?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:43 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die bingokaart komt pas van pas tijdens de knock-out fase van de Champions League. Dan wordt de orgastische spanning Evert te veel en gooit hij er alleen maar clichés uit.
DAAR HEB JE HEM WEER, GATUSO! HET KLEINE MANNETJE UIT CALABRIË, WAT EEN KLASBAK IS HET TOCH OOK, DEZE IJZERVRETER! MET ZO'N TOPPER OP HET MIDDENVELD IS HET MOEILIJK VERLIEZEN VOOR DE ITALIANEN.
nee te magertjes, ik mis de superlatieven.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
ALFONSO ALVES IS DE NAAM! WAT EEN KLASBAK, DIE ALVES. DAT IS EEN RASVOETBALLER, HOOR! DIE DEKSELE ALVES. GOEIE GENADE! DIT IS GENIETEN HOOR, DIE SAMBAVOETBALLER UIT RIO. HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN, HIER IN HEERENVEEN!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
AFONSOOOOO DE SOUZA() ALVEEEEEEES!!!!!! WAT EEN WERELDVOETBALLER!!! NOOIT EERDER VERTOOND DIT, GOEIE GENADE. NUMERO 7 ALWEER. WAT EEN KLASBAK ZEG, HOHOHOHOHO, DIT IS HISTORISH, HIERDOOR VALT MIJN BLOKJE KAAS VAN MIJN SCHOOT!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Blight het volgende:
Briljant idee: Ik ga dat fragment van "ROMARIOOOO! ROMARIO DA SOUZA FARIA!!!!" als ringtone instellen,!
Als je daar een geluidsbestandje van hebt, zou je die dan even willen uploaden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Blight het volgende:
Briljant idee: Ik ga dat fragment van "ROMARIOOOO! ROMARIO DA SOUZA FARIA!!!!" als ringtone instellen,!
Boh, die had ik al een tijdje geleden gepost, toch issie te grappigquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef honda1990 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=NAMf75YiIscte mooi
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Boh, die had ik al een tijdje geleden gepost, toch issie te grappig
Mooi zo, krijgen we weer romantische verhalen over St Petersburg en Dick Advocaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Evert mag denk ik wel weer de wedstrijden van AZ doen in de UEFA cup
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:24 schreef knnth het volgende:
"Technisch buitengewoon knap, een tien met een griffel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |