quote:Op donderdag 20 september 2007 13:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
ROYSTON DRENTHE, DAT IS ME ER EENTJE!
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:11 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
WELKOM IN HET ESTÁDIO DO MATA REAL, DE BESCHEIDEN THUISHAVEN VAN DEZE PORTUGESE LAAGVLIEGER. DIT KLEINE STADION WAAR AZ EEN HETE AVOND TEGEMOET GAAT. WANT HET IS TOCH ALTIJD DEKSELS LASTIG VOETBALLEN MET ZO'N FANATIEK PUBLIEK TEGEN JE, ZO DICHT TEGEN HET VELD. EN OHOHOH WAT MAKEN DIE 5000 PORTUGEZEN EEN HELS KABAAL! WAT EEN HEKSENKETEL IS DIT! HET VUUR ZIT ER IN!
[afbeelding]
[afbeelding]
"Romario van achteren gepakt... Typisch Grieks.'' (Evert ten Napel tijdens PSV - AEK Athene) staat er niet eens tussen!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef knnth het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Echt wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Blight het volgende:
[..]
"Romario van achteren gepakt... Typisch Grieks.'' (Evert ten Napel tijdens PSV - AEK Athene) staat er niet eens tussen!
Ofquote:Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
DIE DEKSELSE ME_WESLEY! ZO SLUW ALS EEN VOS, DEZE GESLEPEN ROUTINIER.
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
TADAAAAAAAAAAAAA : http://nl.youtube.com/watch?v=Ua9pBTNaaCQ
Idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:dat was niet zo'n schokkende Longmen
Daar is de wedstrijd dan niet naarquote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Poekel het volgende:
[..]
Idd.![]()
Hijs nog niet zo leuk vandaag, onze Evert.![]()
Daarom juist. Er moet wat van gemaakt worden, ik vind m ook wat tam. Ben zelfs even weggezaptquote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef Poekel het volgende:
[..]
Idd.![]()
Hijs nog niet zo leuk vandaag, onze Evert.![]()
Nee, hijs tam vandaag.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
HEbben jullie een voorkeur voor een fragmentje voor youtube ? ik kan tot 10 minuten terug ongeveer alles terughalen en uploaden![]()
dat Ten Napel allerlei onzin uitkraamtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
HEbben jullie een voorkeur voor een fragmentje voor youtube ? ik kan tot 10 minuten terug ongeveer alles terughalen en uploaden![]()
Zei hij dat? Ik zap terugquote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef Poekel het volgende:
[afbeelding]
ARI... HOHOH! OP DIE VERRE UITTRAP VAN WATERMAN!
Ja tuurlijk zei hij dat, ik zit hier toch niet een potje te liegen?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:42 schreef Emmanuell het volgende:
WAT DOE DIE KEEPER TOCH RAAR...WAT DOET DIE KEEPER RAAR!
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:42 schreef KidA89 het volgende:
[afbeelding]
WAT DOET DIE KEEPER TOCH RAAR WAT DOET DIE KEEPER RAAR
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef knnth het volgende:
Volgens mij doet Te Napel heel hard z'n best en gaat dan thuis dit topic lezen om te kijken welke uitspraken van hem vereeuwigd zijn, dat kan niet anders
jaahaa dat is mooi voor hemquote:
nee nee wijnenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef KidA89 het volgende:
[afbeelding]
IN DE STAD VAN DE MOOIE MEIDEN !
Had natuurlijk moeten worden:quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef Emmanuell het volgende:
ZOOOOW WEER TEGEN DE LAT DE 2DE KEER
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef Longmen het volgende:
IK HOOP DAT U EEN GOED GLAS WIJN EN EEN LEKKER BLOKJE KAAS OP TAFEL HEEFT STAAN.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef BigFire het volgende:
heeft ie dat over het blokje kaas echt gezegtshit jammergenoeg gemist.
'wat doet die keeper toch raar wat doet die keeper raar' vond ik ook super![]()
Wees niet bang deklatje van me ik heb het en upload het op youtubequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef BigFire het volgende:
heeft ie dat over het blokje kaas echt gezegtshit jammergenoeg gemist.
'wat doet die keeper toch raar wat doet die keeper raar' vond ik ook super![]()
Pocojnoli komt erin voor Opdam, de jonge linksback op die plekquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Het 1e dekselse filmpje is geupload !
http://nl.youtube.com/watch?v=qdkdmbbvK8k
Goeiegenade wat een klasbak, de maker van dat filmpje!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dat echt zn dochter?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:00 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
OH, JE MOEDER IS EEN KLASBAK HOOR! DIE TOVERT NOG HEEL WAT ERUIT OP HAAR LEEFTIJD!
[afbeelding]
ROT OP PA! IK BEN AAN HET WERK!
Jep.. ook al even in het vorige topic langsgeweestquote:
het Evert topic ging me de afgelopen dagen wat te snel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep.. ook al even in het vorige topic langsgeweest
* Donk steekt 3 vingers op *quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoop verborgen fragmentenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
HET BEROEMDE KAAS EN WIJN FRAGMENT !
SCHIT-TE-REND!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:30 schreef BigFire het volgende:
[..]
* Donk steekt 3 vingers op *
JA NATUURLIJK ZEGT DONK DAT IS DE TWEEDE KEER AL
![]()
Je hoort dat niet bij dit filmpje maar daarna zei die geloof ik nog 10 keer : "De deur naar Mexico staat nog steeds op een kiertje"quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:15 schreef donroyco het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=SC2P1ofKnt8
"tjonge jonge wat een misfortuin"quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef Blight het volgende:
Dit is een pareltje jongens: http://www.youtube.com/watch?v=1vX3hKwef5k
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef donroyco het volgende:
DIE KLEINE BRAZILIAANSE DUIVELSKUNSTENAAR!
quote:Een goede pass is bij hem altijd splijtend en een vrij normaal doelpunt heet 'feilloos binnengeschoten'.
Klassiekquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:33 schreef Lyzio het volgende:
Deze zei die ook best vaak in FIFA
[afbeelding]
EEN PASS VAN 40 METER, ZO OP DE STROPDAS!
Die zit wel érg vol met cliché's!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef Longmen het volgende:
Nog zo'n klassieker:
http://www.youtube.com/watch?v=ooUOdDDtsac
DAAR IS DIE DEKSELSE BRAZILIAAN WEER, DIE MOET PSV NATUURLIJK NOOIT VERKOPENquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:23 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=id_cG7fpK7g
Vanaf 1 minuut 10
Haha geniaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef donroyco het volgende:
DIE KLEINE BRAZILIAANSE DUIVELSKUNSTENAAR!
quote:Evert ten Napel is nu 59, maar aan stoppen denkt hij nog niet. 'Als ze me zat zijn dan hoor ik het wel.Het EK in 2004 lijkt me een mooi toernooi en het WK van 2006 in Duitsland lijkt me ook nog wel wat.' Zelfkritiek is na een lange loopbaan in de sportjournalistiek nog altijd één van de voorname kenmerken van Ten Napel. 'Als men kritiek heeft dan doe ik daar wat mee, want meestal zit er wel een kern van waarheid in. Als ik een groot toernooi doe met veel duels achter elkaar dan wil ik nog wel eens in clichés vervallen.In mijn gezin zeggen ze er dan meteen wat van.' Als zijn carričre bij NOS Studio Sport ten einde loopt hoop Ten Napel meer te gaan doen bij RTV Oost. Tussen 16.00 en 18.00 uur presenteert hij daar nu Radio Oost Zondagsport.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Evert zat in de wereld draait door
quote:Ajax heeft in de zoektocht naar een nieuwe perschef haar oog vergeefs laten vallen op Evert ten Napel en Jan Roelfs. De Amsterdammers zochten met beide journalisten contact, maar het tweetal bedankten voor de functie binnen Ajax.
De hoofdstedelingen hebben sinds perschef Marcel Baas eind vorig seizoen opstapte nog steeds geen vervanger kunnen vinden. Ten Napel (63) is sinds 1982 in dienst van de NOS. Journalist Roelfs was in 2002 tijdens het WK voetbal teammanager van het Zuid-Koreaanse team van Guus Hiddink.
http://www.youtube.com/watch?v=NAMf75YiIscquote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef knnth het volgende:
Volgens mij doet Te Napel heel hard z'n best en gaat dan thuis dit topic lezen om te kijken welke uitspraken van hem vereeuwigd zijn, dat kan niet anders
Als hij weer een wijn en kaas quote maakt prima.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ohnee Snoeks morgen
Ten Napel weer bij AZ
21:30 - 22:20 (NOS)
NOS UEFA Cup-voetbal: Voorbeschouwing en 1ste helft: AZ - FC Paços de Ferreira
Presentatie: Toine van Peperstraten. Commentaar: Evert ten Napel.
Mwoah. Meer iets van:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:01 schreef Longmen het volgende:
Goeie genade een 2-0 nederlaag voor AZ. Die dekselse Portugezen gaan naar de poulefase. Nu zijn de rapen gaar voor Louis!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Mwoah. Meer iets van:
"OHOHOOOH WAT OVERKOMT AZ HIER! DIT IS TOCH EEN TYPISCHE ZUID EUROPESE TEGENSTANDER HOOR. DE HELE WEDSTRIJD ZIE JE ZE NIET, MAAR IN DE SLOTMINUTEN SLAAN ZE ALS EEN GEWIEKTE SLUIPSCHUTTER TOE! GOEIE GENADE ZEG! DIT ZAL BIJ AZ ALS EEN MOKERSLAG AANKOMEN. DE GIFBEKER IS NOG LANG NIET LEEG VOOR DE ALKMAARDERS".
Wie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doet hij geen CL?
ZEG !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef Longmen het volgende:
edit laat maar
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:18 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
GOEIE GENADE AZ KRIJGT EEN ONGELOFELIJK PAK OP DE BROEK. DIT IS ALWEER DE 0-5! HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE KAASSTAD. DIE GESLEPEN PORTUGEZEN MET DIE BEGANIGDE SPITSEN LATEN GEEN SPAAN HEEL VAN DE PLOEG VAN LOUIS.
HOPELIJK HEEFT TRUUS STRAKS EEN GOED GLAS WIJN EN EEN LEKKER BLOKJE KAAS VOOR LOUIS KLAAT STAAN, HO HO HOOOO
Ja, serieusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:51 schreef VonHinten het volgende:
tvp.
Iemand de Evert Bingo al uitgeprint?
DE BEGENADIGDE PORTUGEZEN TEGEN DIE DEKSELSE LOUISquote:
HAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
DE BEGANDIGDE PORTUGEZEN TEGEN DIE DEKSELSE LOUIS
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:31 schreef Longmen het volgende:
Goeie genade wat gebeurt er allemaal in Amsterdam Jan? Mag ik er al in?
Die was mooi jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:23 schreef knnth het volgende:
[afbeelding]
JA JE DRAAGT NUMERO NEGEN, JE BENT BRAZILIAAN. DAT DOET DENKEN AAN ANDERE BRAZILANEN, ROMARIO, RONALDO. DAT WAS EEN ANDERE KLASSE. MAAR DAT KAN HIJ OOK NIET HELPEN, MAAR DIE MOET ER WEL IN, DIE BAL!
En weer die zuid europese mentaliteitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef knnth het volgende:
[afbeelding]
PACOS DE FERREIRA, DE MEUBELMAKERS UIT PORTUGAL
Omdat het kanquote:
Is er ook een video waarop je hem ziet?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:45 schreef Longmen het volgende:
En ik wil een nieuwe Evert foto.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef knnth het volgende:
Beelden van Ten Napel
Niet veel, maar het is iig wat.
Deze?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:23 schreef ScudRaket het volgende:
Die teen ging ongeveer zo:
[afbeelding]
OEEEE! DAT SCHEELDE MAAR EEN KLEINE TEEN!
[replay]
NOU DAT SCHEELDE WEL WAT MEER DAN EEN TEEN! HET SCHEELDE ZELFS EEN HELE SCHOEN!
Niemand die meegekregen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je hoeft je teen maar tegen te drukken en het is hangen? ofzoiets?
Idd, iemand die hele quote?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
wheehe ik ging vanavond fifa 95 spelen met m'n matties met ten Napel
Daarna ten Napel bij AZ
Die is op de 1 of andere manier geniaalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:22 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
0-1 EN 0-0 AZ ELIMINEERT PACOS DE FEREIRA
Het was toch PASOS DE FERREIRA volgens Evert?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Die is op de 1 of andere manier geniaal
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:08 schreef Blight het volgende:
Ik vind 'm flets. Nog steeds niets op de bingokaart.
En iedereen die weet dat er eigenlijk een cedille onder de C staatquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het was toch PASOS DE FERREIRA volgens Evert?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:43 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die bingokaart komt pas van pas tijdens de knock-out fase van de Champions League. Dan wordt de orgastische spanning Evert te veel en gooit hij er alleen maar clichés uit.
DAAR HEB JE HEM WEER, GATUSO! HET KLEINE MANNETJE UIT CALABRIË, WAT EEN KLASBAK IS HET TOCH OOK, DEZE IJZERVRETER! MET ZO'N TOPPER OP HET MIDDENVELD IS HET MOEILIJK VERLIEZEN VOOR DE ITALIANEN.
nee te magertjes, ik mis de superlatieven.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
ALFONSO ALVES IS DE NAAM! WAT EEN KLASBAK, DIE ALVES. DAT IS EEN RASVOETBALLER, HOOR! DIE DEKSELE ALVES. GOEIE GENADE! DIT IS GENIETEN HOOR, DIE SAMBAVOETBALLER UIT RIO. HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN, HIER IN HEERENVEEN!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
AFONSOOOOO DE SOUZA() ALVEEEEEEES!!!!!! WAT EEN WERELDVOETBALLER!!! NOOIT EERDER VERTOOND DIT, GOEIE GENADE. NUMERO 7 ALWEER. WAT EEN KLASBAK ZEG, HOHOHOHOHO, DIT IS HISTORISH, HIERDOOR VALT MIJN BLOKJE KAAS VAN MIJN SCHOOT!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Blight het volgende:
Briljant idee: Ik ga dat fragment van "ROMARIOOOO! ROMARIO DA SOUZA FARIA!!!!" als ringtone instellen,!
Als je daar een geluidsbestandje van hebt, zou je die dan even willen uploaden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Blight het volgende:
Briljant idee: Ik ga dat fragment van "ROMARIOOOO! ROMARIO DA SOUZA FARIA!!!!" als ringtone instellen,!
Boh, die had ik al een tijdje geleden gepost, toch issie te grappigquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef honda1990 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=NAMf75YiIscte mooi
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Boh, die had ik al een tijdje geleden gepost, toch issie te grappig
Mooi zo, krijgen we weer romantische verhalen over St Petersburg en Dick Advocaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Evert mag denk ik wel weer de wedstrijden van AZ doen in de UEFA cup
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:24 schreef knnth het volgende:
"Technisch buitengewoon knap, een tien met een griffel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |