Of een MVV'er en een Vitessenaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Een Feijenoorder en Ajacied scoren de doelpunten.
Wees maar trots
7 jaar AZ en 1 jaar Ajax en hij is ajacied ?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Wees maar trots
Ja zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
7 jaar AZ en 1 jaar Ajax en hij is ajacied ?
Trots dat ze bij ons wel CL doelpunten makenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Wees maar trots
Juist. Ik snap zo'n coach niet van CSKA. Alles op de verdediging en hopen op een uitval. Je gaat toch anders spelen als dat niet werkt ?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:29 schreef Cheiron het volgende:
Terechte overwinning, weinig aan af te dingen. Wat was CSKA zwak de tweede helft zeg. Niet echt goed, maar beter dan de tegenstander.
Je snapt toch wel dat tong iets te zeiken moet hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
7 jaar AZ en 1 jaar Ajax en hij is ajacied ?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:32 schreef gday het volgende:
HAAL DIE NEDERLANDER ERUIT!!!!!
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens als psv 2 punten laat liggen dan kunnen ze vergeten door naar de volgende ronde te gaan en waarschijnlijk zullen ze dan niet eens de UEFA Cup halen
en daarom die knipoogquote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja daarom die PSV logo bovenin.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:35 schreef Cheiron het volgende:
Dat Affelay zn teen gebroken heeft was hier bekend?
is deze wedstrijd ook op tele2?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:35 schreef Cheiron het volgende:
Dat Affelay zn teen gebroken heeft was hier bekend?
hij heeft wel gelijk!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
Wat een conclusies na 1 wedstrijd he.
Als Ajax daartentegen morgen met 1-0 wint, dan staat het al vast dat ze de UEFA Cup zullen winnenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
Wat een conclusies na 1 wedstrijd he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer is Zonneveld er weer bij en dan kan Salcido weer terug naar het centrum, naast Da Costa. Laat Addo dan maar naast Simons spelen voor de balans op het middenveld en dan Aissati en Afellay als links- en rechtshalf.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef Devrim_ het volgende:
Psv![]()
PSV haalt dus never nooit de volgende ronde als ze zo blijven spelen
idd... meer spanning dan nodig was...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef mcyodogg het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ik ben Ajacied en zeur niet over geluk. Over Feijenoord-fans kan ik ook een blik opentrekken.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha check die Ajacieden hier zeuren over lucky PSVZullen we jullie wedstrijd van zondag er nog even bijhalen?
En dan spelen ze tegen een iets betere tegenstanderquote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgende keer is Zonneveld er weer bij en dan kan Salcido weer terug naar het centrum, naast Da Costa. Laat Addo dan maar naast Simons spelen voor de balans op het middenveld en dan Aissati en Afellay als links- en rechtshalf.
Hoezo? Bij voetbal win je als je meer scoort dan de ander. Dan verdien je de punten.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Jasza het volgende:
Ik ben Jo en ik kan niet scoren, verder was een gelijkspel verdiender.
Heeft ie niet nog 1 wedstrijd schorsing nu , of was dat alleen Hersi met 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgende keer is Zonneveld er weer bij en dan kan Salcido weer terug naar het centrum, naast Da Costa. Laat Addo dan maar naast Simons spelen voor de balans op het middenveld en dan Aissati en Afellay als links- en rechtshalf.
Zal ik heracles-psv er ook ff bijhalen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha check die Ajacieden hier zeuren over lucky PSVZullen we jullie wedstrijd van zondag er nog even bijhalen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
Fener - InterGast, je kan wel steeds in spoiler tags doen maar je verneukt het (ms bewust) door je posticons en smileys, duidelijk dat je turk bent en voor wie je bent dus dat zegt al genoeg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HET ZIJN MAAR ...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Zoals altijd onderschat je PSV. Zelfs als Ronaldinho, Alex en Cannavaro bij PSV onder contract stonden dan zou je nog zeggen dat ze er uit vliegen. Ik snap het wel hoor Jasza: Het is pijnlijk voor jequote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan spelen ze tegen een iets betere tegenstander![]()
Uit gaan ze er sowieso 3x(of bij cska niet) af denk ik, thuis tegen Inter word sowieso lastig![]()
Op basis van het spel was een gelijkspel verdiender laat ik het zo zeggen danquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Bij voetbal win je als je meer scoort dan de ander. Dan verdien je de punten.
Volgens mij had ie 1 wedstrijd schorsing.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft ie niet nog 1 wedstrijd schorsing nu , of was dat alleen Hersi met 2 wedstrijden.
Zoals altijd overschat jij psv, want je ziet zelf ook wel dat ze dit seizoen gewoon verdedigend een stuk minder zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoals altijd onderschat je PSV. Zelfs als Ronaldinho, Alex en Cannavaro bij PSV onder contract stonden dan zou je nog zeggen dat ze er uit vliegen. Ik snap het wel hoor Jasza: Het is pijnlijk voor je.
Inderdaad. Net zoals de 3 voorgaande jaren. Toch kwamen we toen ook steeds ver. Wat zei je voorgaande jaren eigenlijk?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan spelen ze tegen een iets betere tegenstander![]()
Uit gaan ze er sowieso 3x(of bij cska niet) af denk ik, thuis tegen Inter word sowieso lastig![]()
Jaloers dat jullie CL spelen en Ajax nietquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk om de post van de Ajax-fans te lezen de het wel netjes houden, maar waar de afgunst/jaloezie vanaf druipt
Zijn ze ook. Aanvallend zijn ze echter beter.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zoals altijd overschat jij psv, want je ziet zelf ook wel dat ze dit seizoen gewoon verdedigend een stuk minder zijn![]()
Natuurlijk zijn we wel een beetje jaloers, want het duurt onderhand wel erg lang voordat we weer in de CL zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk om de post van de Ajax-fans te lezen de het wel netjes houden, maar waar de afgunst/jaloezie vanaf druipt
Toen zei ik dat ze wel doorgingen in de poulequote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals de 3 voorgaande jaren. Toch kwamen we toen ook steeds ver. Wat zei je voorgaande jaren eigenlijk?
De verdediging van Inter gaat er niet van schijten hoo?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Aanvallend zijn ze echter beter.
Eensch.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
Jaloers dat jullie CL spelen en Ajax niet
Jaloers dat jullie Perez hebben en Ajax niet
De manier waarop er gewonnen is, maar de overwinning telt.
Dat is mijn samenvatting.
En andersom al helemaal niet! wat een organisatie in die verdediging zeg :Squote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
De verdediging van Inter gaat er niet van schijten hoo?![]()
En als je alle goals optelt?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Door het oog van de naald voor PSV.
Als je alle kansen optelt had CSKA moeten winnen.
Ach, als Huntelaar er al tegen scoortquote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is psv altijd voetbal zo lelijk als t maar ken en toch winnen :S ANTI-VOETBAL!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Da Costa een voldoende?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Farfan(Te weinig aan de bal geweest)
Een 1-1 gelijkspel zou een terecht resultaat zijn geweest.
Toch![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij had ie 1 wedstrijd schorsing.
quote:PSV mist Zonneveld door stokoude schorsing
Eindhoven - PSV moet het in de Champions League-wedstrijd van aanstaande woensdag tegen CSKA Moskou doen zonder Mike Zonneveld. De linksback heeft nog een schorsing van twee wedstrijden openstaan van zijn tijd bij NEC. De Nijmegenaren speelden in november 2003 in de UEFA Cup tegen Wisla Kraków (1-2). Zonneveld kreeg toen een rode kaart.
De UEFA doet niet aan verjaring en dus moet Zonneveld, die deze zomer over kwam van NAC Breda, nog even wachten op zijn debuut in het kampioenenbal.
Ook Youssouf Hersi, nu FC Twente, heeft aan het duel met Kraków een schorsing van twee duels overgehouden.
(Bron: telegraaf)
Je bent wel erg gul.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
Huntelaar > Danko + koefquote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, als Huntelaar er al tegen scoort.
Trek voor de meesten maar 1 tot 3 punten er vanaf.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
maar ze winnen wel weer vanavond, dat is toch echt geen toeval meer. PSV heeft veel kansen nu in deze groepquote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef Devrim_ het volgende:
Psv![]()
PSV haalt dus never nooit de volgende ronde als ze zo blijven spelen
Ik denk dat je Mendez, Addo, Alcides en Kromkamp te hoog waardeert.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
Hoe kun je nu zulke cijfers geven als de organisatie van het team voor geen meter staat?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
Een neutraal iemand zou bij de meeste 1 punt eraf halen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je Mendez, Addo, Alcides en Kromkamp te hoog waardeert.
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
Huntelaar is inderdaad een betere afmaker. Lazovic is een betere voetballer.quote:
ehm zeggen de cijfers 5 en 1 jou iets?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helaas heb je daar weinig aan want PSV > Ajax.
Waarom nu opeens dan? De groep wordt er niet makkelijker op. Fener wint van Inter, CSKA uit win je ook niet zomaar...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ze winnen wel weer vanavond, dat is toch echt geen toeval meer. PSV heeft veel kansen nu in deze groep
Cassio!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Pendri het volgende:
Goede overwinning. Niets aan gestolen hoor.
Wat was ik trouwens blij dat die bal van Love erin ging. Dat doelpunt konden we wel hebben, wij hadden er toch al 2. Als Gomes hem had neergelegd waren we de komende 2 duels kansloos, want Roorda in het doel![]()
Niet? PSV was hooguit 20 minuten de bovenliggende partij en CSKA heeft aardig wat kansen gehad. Gelijkspel was terecht geweest, overwinning vind ik iets teveel voor PSV omdat de organisatie totaal niet stond.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Pendri het volgende:
Goede overwinning. Niets aan gestolen hoor.
5-1quote:Op woensdag 19 september 2007 22:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ehm zeggen de cijfers 5 en 0 jou iets?
Mwa Lazovic is ook niet zo geweldig, Klaas voetbalt juist uitstekend mee de laatste tijd dus is zich ook aan het verbeteren.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is inderdaad een betere afmaker. Lazovic is een betere voetballer.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom verliezen ze dan van fenerbahce?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als het echt 5-0 was, waren jullie kampioen...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ehm zeggen de cijfers 5 en 0 jou iets?
De overwinning telt.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan er weinig aan toevoegen.
Maar liever dit als de wedstrijden in het verleden tegen b.v. Barcelona waar wel mooi gespeeld werd en eigenlijk ook altijd verloren werd.
Pardon? Wil je aub niet zo generaliseren?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Waarom verliezen ze dan van fenerbahce?
alle ajaxieden moeten gewoon hun bek houden ....een wat meer respectvolle houding lijkt me wel op zn plaats nu.. Psv is de enige club in nederland die mee kan komen in de cl league. Dat bewijzen ze al jarenlang...
ps: ben geen top 4 supporter
Nu nog even in Enschede winnenquote:
Ik zie Makaay er wel 2 maken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu nog even in Enschede winnen.
Juistemquote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Salcido is de enige die achterin met een voldoende wegkomt als je het mij vraagt.
Vooral Alcides viel genadeloos door de mand vanavond. En met Addo aan de bal houd ik m'n hart vast.
Het PSV van vorige jaren had die kansen niet weggegeven.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef NumberNine het volgende:
PSV heeft veel kansen gecreeërd, maar het CSKA van vorige jaren had de slordigheidjes hard afgestraft.
Voortaan gewoon met Da Costa en Salcido in het centrum spelen. En hopen op een fitte Rajkovic die de revelatie van het seizoen wordtquote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het PSV van vorige jaren had die kansen niet weggegeven.
We leven in het heden.
Als en vroeger tellen niet mee.
Inter gaat die fouten ook afstraffen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het PSV van vorige jaren had die kansen niet weggegeven.
We leven in het heden.
Als en vroeger tellen niet mee.
Ach ja, teer maar op successen uit het verleden. Uit het heden heb je er niet zoveel...quote:
Ja of de revalidatie van het seizoen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
En hopen op een fitte Rajkovic die de revelatie van het seizoen wordt.
Ja, want voetbal is exacte wetenschap.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Inter gaat die fouten ook afstraffen.
Tja, wij hebben ze tenminste jullie moeten het met dit doenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach ja, teer maar op successen uit het verleden. Uit het heden heb je er niet zoveel...
Nou nou, Feyenoord wint 4 wedstrijden op rij en je begint zelf ook weer hoog van de toren te blazen zo te zien.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach ja, teer maar op successen uit het verleden. Uit het heden heb je er niet zoveel...
Toch knap, in een PSV topic het hebben over Ajax en Feyenoord tegen elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft in het verleden inderdaad nooit successen behaald.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tja, wij hebben ze tenminste jullie moeten het met dit doen![]()
Ik wilde het niet aanhalen, maar....quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch knap, in een PSV topic het hebben over Ajax en Feyenoord tegen elkaar.
Tja, wat wil je? Wij spelen geen CL en Feijenoord speelt niet eens in Europa.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch knap, in een PSV topic het hebben over Ajax en Feyenoord tegen elkaar.
En ik quote jou nu toevallig, maar ik bedoel er iedereen mee die er in mee zeurt.
Dacht ik ook al.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kenneth over op de bankzitten: "Als het maar niet elke keer is"
Daar begint het al
Blijft ook wel een heel pijnlijk punt bij 'm.... basisplek is heilig voor 'm... en je hoort nu alweer doorklinken dat als ie langer op de bank moet ie herrie gaat schoppen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
whaha omg wat een domme vraag bij Perez
geen idee maar die kneus is de zoveelste minpunt aan de NOS (:r )quote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef ErikN het volgende:
hoe heet die verslaggever die net met zijn kinderstem met perez sprak
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft in het verleden inderdaad nooit successen behaald.Tevens teer ik er niet op. Ergo: lollerpwned.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef Zwansen het volgende:
Wel lachen dat de Ajacieden ineens met calimero-achtige opmerkingen komen...
Zelfs de Feyenoorders houden zich in.
zegt een Feyenoorderquote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Joep Schreuderquote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef ErikN het volgende:
hoe heet die verslaggever die net met zijn kinderstem met perez sprak
Op zich is PSV ook gewoon goed weggekomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ajacieden komen met opmerkingen over lucky PSV e.d.
Noujaquote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
geen idee maar die kneus is de zoveelste minpunt aan de NOS (:r )
tenenkrommende slechte vragen altijd met die kutstem van 'm
Discussie.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
nog een verder geleden van 4-0 4-1 dat was vorig seizoen? naja ik zit goed ga jij lekker verder met de discussie om te draaien!11!!1
Ik kom er niet eens in voorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Discussie.
Iemand die denkt dat 'superjoden' twee woorden zijn.
Ajax.
Ronald Koeman.
Henk ten Cate.
De Nieuwste Show.
Maikuul.
Marokkanen.
ADO Den Haag.
Talpa.
John de Mol.
Wouter Bos.
Geert Wilders.
CSKA Moskou.
Slavia Praag.
Barbaraquote:Op woensdag 19 september 2007 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouja
Wie is er beter dan sbs met zijn verslaggevers
Ben je het er niet mee eens dat PSV slordig speelde en het beter moet?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, want voetbal is exacte wetenschap.
Ik heb het niet gezien, maar het zal best. Maar voetbal is geen exacte wetenschap en stellig zeggen dat Inter die fouten keihard af gaat straffen is spreken met een zekerheid die je niet hebt.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:00 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ben je het er niet mee eens dat PSV slordig speelde en het beter moet?
Buijsquote:Op woensdag 19 september 2007 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Discussie.
Iemand die denkt dat 'superjoden' twee woorden zijn.
Ajax.
Ronald Koeman.
Henk ten Cate.
De Nieuwste Show.
Maikuul.
Marokkanen.
ADO Den Haag.
Talpa.
John de Mol.
Wouter Bos.
Geert Wilders.
CSKA Moskou.
Slavia Praag.
Dat lijkt mij inderdaad het punt vanavond!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:58 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, boeie. Wij zitten in de CL en hebben de 1e wedstrijd gewonnen.
Blijf van mijn Evertje af jaquote:Op woensdag 19 september 2007 23:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jack van Gelder
Frank Snoeks
Evert ten Napel
Frits Bom
Commentator gister was wel goed bij Real Madrid... jullie vonden 'm saai maar een commentator behoort ook geen hoofdrol te spelen door óf de gehele wedstrijd nonstop door te lullen óf door als een mafkees te pratenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Blijf van mijn Evertje af ja
Dat jij nou liever talpa/rtl comentators hebt , hallo heel die zijn pas slecht![]()
daar heb jij weer gelijk in.............mn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef gday het volgende:
[..]
Pardon? Wil je aub niet zo generaliseren?
Zonder wegwijs piet krijg jij je cadeutjes niet op 5 december, dus ik zou maar 2x nadenken voordat je hem afserveert.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef BonJovi het volgende:
Kerstman
Sinterklaas
Grote smurf
Jerry
Fiona
Wegwijs piet
Je moet je gewoon inhouden, want de stoppen slaan wel vaker bij jou door.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
in ieder geval een paar die hun frustraties blijkbaar hier moeten uiten
trust me ik zit dan aan de copacabana in RIOquote:Op woensdag 19 september 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zonder wegwijs piet krijg jij je cadeutjes niet op 5 december, dus ik zou maar 2x nadenken voordat je hem afserveert.
net of fenerbahce een wereldploeg is...............waren toevallig vandaag goed ja, maar als ze altijd zo waren was hun huidige positie in europa wel anders geweestquote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef Noshiba het volgende:
psv gaat het niet winnen van fenerbache al spelen ze zoals vandaag![]()
Psv slecht
Fener ERG goed!
Gelukkig hebben die kezman. Zodra er doelpunten gemaakt moeten worden in de CL geeft ie niet thuisquote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef djstoffel het volgende:
[..]
net of fenerbahce een wereldploeg is...............waren toevallig vandaag goed ja, maar als ze altijd zo waren was hun huidige positie in europa wel anders geweest
Nou hoef je zeker niet meer te rekenen dat Sinterklaas een omweg neemt via Brazilie met zn boot.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
trust me ik zit dan aan de copacabana in RIO![]()
............sinds wanneer moet ik naar jouw luisteren?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon inhouden, want de stoppen slaan wel vaker bij jou door.
Sinterklaas moet me ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 23:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou hoef je zeker niet meer te rekenen dat Sinterklaas een omweg neemt via Brazilie met zn boot.
Neem het advies nou van me aan. Anders heb je binnen no time een ban aan je broek hangen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:18 schreef djstoffel het volgende:
[..]
............sinds wanneer moet ik naar jouw luisteren?
je moet niet overdrijven. Heb niets gezegd wat niet veroorloofd is.Heb zelfs mn excuses nog gemaakt.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Neem het advies nou van me aan. Anders heb je binnen no time een ban aan je broek hangen.
Vond hem ook prima hoor, alleen vind ik Evert ten Napel gewoon lolligerquote:Op woensdag 19 september 2007 23:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Commentator gister was wel goed bij Real Madrid... jullie vonden 'm saai maar een commentator behoort ook geen hoofdrol te spelen door óf de gehele wedstrijd nonstop door te lullen óf door als een mafkees te praten
evert ten apel is fucking irritant en dat vinden de meeste voetbal liefhebbers in Nederland.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vond hem ook prima hoor, alleen vind ik Evert ten Napel gewoon lolligerevenals Snoeks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |