Huntelaar > Danko + koefquote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, als Huntelaar er al tegen scoort.
Trek voor de meesten maar 1 tot 3 punten er vanaf.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Farfan(Te weinig aan de bal geweest)
Een 1-1 gelijkspel zou een terecht resultaat zijn geweest.
Toch![]()
![]()
![]()
maar ze winnen wel weer vanavond, dat is toch echt geen toeval meer. PSV heeft veel kansen nu in deze groepquote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef Devrim_ het volgende:
Psv![]()
PSV haalt dus never nooit de volgende ronde als ze zo blijven spelen
Ik denk dat je Mendez, Addo, Alcides en Kromkamp te hoog waardeert.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
Hoe kun je nu zulke cijfers geven als de organisatie van het team voor geen meter staat?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
Een neutraal iemand zou bij de meeste 1 punt eraf halen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je Mendez, Addo, Alcides en Kromkamp te hoog waardeert.
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Prik0 het volgende:
Wat ik ervan vond:
Gomes 8
Mendez 7,5
Da Costa 6,5
Addo 7,5
Salcido 7
Alcides 7,5
Simons 7,5
Culina 7,5
Affelay 7
Koevermans 6,5
Lazovic 6,5
Invallers:
Kromkamp 5,5
Perez 7,5
Toch![]()
![]()
![]()
Huntelaar is inderdaad een betere afmaker. Lazovic is een betere voetballer.quote:
ehm zeggen de cijfers 5 en 1 jou iets?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helaas heb je daar weinig aan want PSV > Ajax.
Waarom nu opeens dan? De groep wordt er niet makkelijker op. Fener wint van Inter, CSKA uit win je ook niet zomaar...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ze winnen wel weer vanavond, dat is toch echt geen toeval meer. PSV heeft veel kansen nu in deze groep
Cassio!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Pendri het volgende:
Goede overwinning. Niets aan gestolen hoor.
Wat was ik trouwens blij dat die bal van Love erin ging. Dat doelpunt konden we wel hebben, wij hadden er toch al 2. Als Gomes hem had neergelegd waren we de komende 2 duels kansloos, want Roorda in het doel![]()
Niet? PSV was hooguit 20 minuten de bovenliggende partij en CSKA heeft aardig wat kansen gehad. Gelijkspel was terecht geweest, overwinning vind ik iets teveel voor PSV omdat de organisatie totaal niet stond.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Pendri het volgende:
Goede overwinning. Niets aan gestolen hoor.
5-1quote:Op woensdag 19 september 2007 22:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ehm zeggen de cijfers 5 en 0 jou iets?
Mwa Lazovic is ook niet zo geweldig, Klaas voetbalt juist uitstekend mee de laatste tijd dus is zich ook aan het verbeteren.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar is inderdaad een betere afmaker. Lazovic is een betere voetballer.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jaloers dat jullie CL spelen en Ajax niet
Jaloers dat jullie Perez hebben en Ajax niet
De manier waarop er gewonnen is, maar de overwinning telt.
Dat is mijn samenvatting.
Waarom verliezen ze dan van fenerbahce?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
De verdediging van Inter gaat er niet van schijten hoo?![]()
Als het echt 5-0 was, waren jullie kampioen...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ehm zeggen de cijfers 5 en 0 jou iets?
De overwinning telt.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan er weinig aan toevoegen.
Maar liever dit als de wedstrijden in het verleden tegen b.v. Barcelona waar wel mooi gespeeld werd en eigenlijk ook altijd verloren werd.
Pardon? Wil je aub niet zo generaliseren?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Waarom verliezen ze dan van fenerbahce?
alle ajaxieden moeten gewoon hun bek houden ....een wat meer respectvolle houding lijkt me wel op zn plaats nu.. Psv is de enige club in nederland die mee kan komen in de cl league. Dat bewijzen ze al jarenlang...
ps: ben geen top 4 supporter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |