Nu nog even in Enschede winnenquote:
Ik zie Makaay er wel 2 maken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu nog even in Enschede winnen.
Juistemquote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Salcido is de enige die achterin met een voldoende wegkomt als je het mij vraagt.
Vooral Alcides viel genadeloos door de mand vanavond. En met Addo aan de bal houd ik m'n hart vast.
Het PSV van vorige jaren had die kansen niet weggegeven.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef NumberNine het volgende:
PSV heeft veel kansen gecreeërd, maar het CSKA van vorige jaren had de slordigheidjes hard afgestraft.
Voortaan gewoon met Da Costa en Salcido in het centrum spelen. En hopen op een fitte Rajkovic die de revelatie van het seizoen wordtquote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het PSV van vorige jaren had die kansen niet weggegeven.
We leven in het heden.
Als en vroeger tellen niet mee.
Inter gaat die fouten ook afstraffen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het PSV van vorige jaren had die kansen niet weggegeven.
We leven in het heden.
Als en vroeger tellen niet mee.
Ach ja, teer maar op successen uit het verleden. Uit het heden heb je er niet zoveel...quote:
Ja of de revalidatie van het seizoen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
En hopen op een fitte Rajkovic die de revelatie van het seizoen wordt.
Ja, want voetbal is exacte wetenschap.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Inter gaat die fouten ook afstraffen.
Tja, wij hebben ze tenminste jullie moeten het met dit doenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach ja, teer maar op successen uit het verleden. Uit het heden heb je er niet zoveel...
Nou nou, Feyenoord wint 4 wedstrijden op rij en je begint zelf ook weer hoog van de toren te blazen zo te zien.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach ja, teer maar op successen uit het verleden. Uit het heden heb je er niet zoveel...
Toch knap, in een PSV topic het hebben over Ajax en Feyenoord tegen elkaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft in het verleden inderdaad nooit successen behaald.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tja, wij hebben ze tenminste jullie moeten het met dit doen![]()
Ik wilde het niet aanhalen, maar....quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch knap, in een PSV topic het hebben over Ajax en Feyenoord tegen elkaar.
Tja, wat wil je? Wij spelen geen CL en Feijenoord speelt niet eens in Europa.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch knap, in een PSV topic het hebben over Ajax en Feyenoord tegen elkaar.
En ik quote jou nu toevallig, maar ik bedoel er iedereen mee die er in mee zeurt.
Dacht ik ook al.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kenneth over op de bankzitten: "Als het maar niet elke keer is"
Daar begint het al
Blijft ook wel een heel pijnlijk punt bij 'm.... basisplek is heilig voor 'm... en je hoort nu alweer doorklinken dat als ie langer op de bank moet ie herrie gaat schoppen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
whaha omg wat een domme vraag bij Perez
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |