quote:Op woensdag 19 september 2007 17:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die ''Fons'' maar niks vinden. Vooral een bepaald type mensen.
Zo vond iemand het echt geen doen om zo een naam aan mijn kindje te geven. Haar kind heet ''Brayten''. Ze spreekt het uit als ''Breiten''. Type schminkpop met het iq van een mossel....
quote:
Misschien konden die ouders niet kiezen tussen die twee namen...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leunie? Wat een maffe naam. Ik ken wel Pleunie en Leonie, maar Leunie?
of voor een pony... ' Pippa the pony'quote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pippa vind ik wel een lieve naam, maar dan voor de poes ofzo
de namen van mijn meiden komen ook verder niet voorquote:Op donderdag 20 september 2007 01:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zo te zien klopt hijaangezien mijn dochter er ook bij staat en ik de enige was op Fok! met die naam.
Zoontje van mijn vriendin heet Owen. Vind ik ook een leuke naam!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef Again het volgende:
Ik vind Pippa super! Net als Milla, prachtige naam. Britte is ook favoriet.
Verder op mijn lijstje: Suus, Jonna, Mare, Lune, Suze en Teddie.
Voor jongens vind ik het ooooontzettend moeilijk. Heb Owen op mijn lijstje maar sta er niet achter
M'n nichtje heet Britt.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef Again het volgende:
Ik vind Pippa super! Net als Milla, prachtige naam. Britte is ook favoriet.
Verder op mijn lijstje: Suus, Jonna, Mare, Lune, Suze en Teddie.
Voor jongens vind ik het ooooontzettend moeilijk. Heb Owen op mijn lijstje maar sta er niet achter
Ik zie ff niet zo gauw welke nieuw zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 01:16 schreef buzzer het volgende:
Ik heb mijn meiden er ook even tussengeplakt
Justine en Sabinequote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie ff niet zo gauw welke nieuw zijn... hoe heten ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |