quote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef sigme het volgende:
De vraag blijft: wat is een ziti?
Vooral ook bekend van de oproeren.quote:Nike weet ik wel, dat is er toch eentje uit het pantheon?
Wat zeg je nouquote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
Hey, er staan wel een aantal lekkere dames op die site. Breezah-achtig, maar....neukbaar.
Ziet er zeker lekker uitquote:Op woensdag 19 september 2007 18:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Vooral ook bekend van de oproeren.
Bron?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou! Het is Ramadan!
Ah, ramadan. Dan moet ik altijd denken aan mijn standaardgarpje over de moslimgrens.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is een garpje?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, ramadan. Dan moet ik altijd denken aan mijn standaardgarpje over de moslimgrens.![]()
Alleen als couscous en cola lekker vind.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:58 schreef Sidekick het volgende:
Van binnen is iedereen een Marokkaan.
en neger.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:58 schreef Sidekick het volgende:
Van binnen is iedereen een Marokkaan.
Da's leuke humorquote:
Dat niet, al is het alleen maar om Wilders en aanhangers boos te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
En Nederlander
mwah, ik ken ook een heleboel Nederlanders van Molukse afkomst,quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat niet, al is het alleen maar om Wilders en aanhangers boos te maken.
Nou, als je dat 30 jaar geleden ook zei, dan werd je onder extreem linkse groep geschaard.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik ken ook een heleboel Nederlanders van Molukse afkomst,gasten
bronquote:A married couple who didn't realise they were chatting each other up on the internet are divorcing.
Sana Klaric and husband Adnan, who used the names "Sweetie" and "Prince of Joy" in an online chatroom, spent hours telling each other about their marriage troubles, Metro.co.uk reported.
The truth emerged when the two turned up for a date. Now the pair, from Zenica in central Bosnia, are divorcing after accusing each other of being unfaithful.
"I was suddenly in love. It was amazing. We seemed to be stuck in the same kind of miserable marriage. How right that turned out to be," Sana, 27, said.
Adnan, 32, said: "I still find it hard to believe that Sweetie, who wrote such wonderful things, is actually the same woman I married and who has not said a nice word to me for years".
Ik weet niet wat coucous en cola lekker vindt, wel dat mijn couscous me zojuist uitstekend gesmaakt heeft. Met lam uit eigen tuin en aubergine uit eigen kasquote:Op woensdag 19 september 2007 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen als couscous en cola lekker vind.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, als je dat 30 jaar geleden ook zei, dan werd je onder extreem linkse groep geschaard.
Couscous en lam eten. Dion Graus zal ziedend zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet wat coucous en cola lekker vindt, wel dat mijn couscous me zojuist uitstekend gesmaakt heeft. Met lam uit eigen tuin en aubergine uit eigen kas [afbeelding].
Ik kan me nog die beelden herinneren van een moslin jongen en servisch (?) meisje die elkaar ontmoeten, en door Bosnische scherpschutters werden gedoodquote:Op woensdag 19 september 2007 19:11 schreef Monidique het volgende:
Ze zijn gescheiden omdat ze verliefd werden op elkaar. Bosnische liefde.
Wat is er met lam uit eigen tuin en aubergine uit eigen kas?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet wat coucous en cola lekker vindt, wel dat mijn couscous me zojuist uitstekend gesmaakt heeft. Met lam uit eigen tuin en aubergine uit eigen kas [afbeelding].
Anti-syrisch zijn is een gevaarlijke hobby.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef Monidique het volgende:
En weer een politicus dood.
Antoine. Een christen, vermoed ik, dus het zal jou zeker weer niet boeien, hè?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Wie is er nou weer dood.
Pff, daar zijn er toch zat van.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Antoine. Een christen, vermoed ik, dus het zal jou zeker weer niet boeien, hè?!
Waarom geef ik Elsevier als tweede bron op als het helemaal niets toevoegd.quote:In de Elsevier staat het volgende:
Je niet mogen aftrekken heeft zo zijn voordelen, zie ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah een expertquote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je niet mogen aftrekken heeft zo zijn voordelen, zie ik.
Je valt door de mand, ooft. Jij hebt maar één bron, waarvan de eigenaar LageBelasting heet en met een aziatische chick is getrouwd.quote:
Jij doet het vuile werk?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je niet mogen aftrekken heeft zo zijn voordelen, zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |