abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53356063
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
Henke had mooi kunnen komen ipv Mols, Jorien is nu toch weg en zn maatje speelt hier nu ook
Vind het toch een pracht kerel. Had inderdaad nog voor grote waarde voor ons kunnen zijn. Jammer, dat het niet gelukt is om hem nog een keer terug te halen.

Speelt wel altijd door mijn hoofd dat wij hem nooit gebruikt hebben als andere clubs, als je zag hoe goed hij speelde nadat hij weg was..
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:28:19 #102
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53356584
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om joh, als de papierwinkel nog niet in orde is, kan hij moeilijk in het vliegtuig stappen.
3 weken is toch wel erg lang, die papieren hadden al wel een keertje in orde moeten zijn. Nu hebben we zondag dus letterlijk niemand om in te brengen als de Guzman, Makaay of Hofs geblesseerd raakt
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:29:18 #103
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53356605
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
Henke had mooi kunnen komen ipv Mols, Jorien is nu toch weg en zn maatje speelt hier nu ook
Idd Wat een held is dat. Zegt genoeg over hem dat hij, in tegenstelling tot landgenoot Zlatan die na 4 jaar in Nederland nog geen woord Nederlands sprak, nog steeds perfect Nederlands spreekt en bovendien na 10 jaar Feyenoord nog op de voet volgt. Ik denk dat als je in een interview gisteren Zlatan zou zeggen : "ben je blij dat Ajax 1e staat met 9 punten voorsprong op de nummer 2?" hij 'uuuh ja" zal zeggen

Maar hij koos helaas voor een andere jeugdliefde.

[ Bericht 13% gewijzigd door Malibu-06 op 21-09-2007 14:59:50 ]
pi_53356976
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Idd Wat een held is dat. Zegt genoeg over hem dat hij, in tegenstelling tot landgenoot Zlatan die na 4 jaar in Nederland nog geen woord Nederlands sprak, nog steeds perfect Nederlands spreekt en bovendien na 10 jaar Feyenoord nog op de voet volgt. Ik denk dat als je in een interview Zlatan zou zeggen : "ben je blij dat Ajax 1e staat met 9 punten voorsprong op de nummer 2?" hij 'uuuh ja" zal zeggen

Maar hij koos helaas voor een andere jeugdliefde.
Feyenoord zal wel nooit bij hem aangeklopt hebben.
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:01:32 #105
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53357427

Huh wat zegt Bert nou? Bruins misschien gewoon in de basis, maar Hofs vervangen door Buijs ( ) zondag?
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:03:44 #106
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53357485
quote:
Bruins en Hofs onzeker voor topper

Datum: 21-09-2007 Bron: Feyenoord.nl

Bert van Marwijk ziet zich in aanloop naar de topper tegen Psv geconfronteerd met personele problemen. Luigi Bruins en Nick Hofs kampen met lichte klachten en trainden op vrijdag nog individueel. Bruins verzwikte zijn enkel op de dinsdagtraining, terwijl Hofs hinder ondervindt van een pijnlijke knie.

‘Op dit moment heb ik geen idee of ze er bij zijn of niet, ik was er al blij mee dat ze vandaag weer op het trainingsveld stonden’, aldus Van Marwijk, die wel duidelijkheid kon geven over Sherif Ekramy. De tweede keeper ontbreekt de komende weken als gevolg van een schouderblessure. Erwin Mulder vervangt hem op de bank.

De afwezigheid van Ron Vlaar noopt Bert van Marwijk ertoe Serginho Greene waarschijnlijk sneller bij de selectie te halen. Greene is terug na een half jaar blessureleed en zou aanvankelijk eerst zijn rentree maken bij Jong Feyenoord. ‘Maar de kans is vrij groot dat ik hem er nu al bij haal. Nood breekt wetten in dit soort situaties’, aldus Van Marwijk.

Ekramy kreeg de laatste dagen steeds meer last van zijn schouder. Dat bemoeilijkte maximaal strekken. ‘Hij zal nu met fysiotherapie aangepast gaan trainen’, zei Van Marwijk. Gehoopt wordt dat de klachten met twee weken zijn verholpen.
Begint dit tyfus-gezeik nu al??? Ja jongens, dit krijg je ervan he?
pi_53359077
Weet nog dat ie Hand In Hand ging zingen bij De Regenjas toen ie bij Celtic speelde
pi_53360847
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Begint dit tyfus-gezeik nu al???
Dat nou uitgerekend jij dit zegt
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:28:21 #109
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_53362391
Damnz, geen Slory en Vlaar, nu ook misschien Bruins en Hofs. Wordt zo toch een steeds zwaardere kluif voor Rotterdam.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:38:47 #110
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53362596
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:14 schreef snabbi het volgende:

[..]

Dat nou uitgerekend jij dit zegt
Ja? Juist ik kan dit zeggen.

Ik was in de weken voor de winterstop van mening dat Feyenoord in de loop van de 1e seizoenshelft tegen deze problemen aan zou lopen vanwege een te smalle selectie. Hierop werd ik constant afgezeken omdat Feyenoord geen paniekaankopen moest doen (terwijl ze na de komst van Makaay en Gio etc. geloof ik nog 5 weken hadden om aanvallers te zoeken... ).

Maar dat we dit gezeur zo snel zouden krijgen had zelfs ik niet verwacht. Spuit erin bij Hofs en Bruins dan maar en gewoon voetballen...
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:12:34 #111
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53363369
quote:
De wederopstanding van Feyenoord is Ronald Koeman niet ontgaan. „Die ploeg is duidelijk beter dan vorig jaar, dat kan een blinde zien”, zei de PSV-trainer vrijdag na de training. Beide topclubs treffen elkaar zondag in het Philips Stadion.

Koeman vindt dat Feyenoord geen verstoppertje moet spelen. „Ze zijn medekampioenskandidaat en moeten niet weglopen voor de mogelijkheden die ze hebben.Ook spelen ze geen Europees voetbal en kunnen zich dus van weekeinde tot weekeinde voorbereiden. We zullen wel zien wat het wordt, het is een interessante wedstrijd.”

Koeman maakt pas zaterdag na de training de balans op in zijn selectie. „We zullen anders spelen dan woensdag tegen CSKA Moskou (2-1). Het is heel goed om op de juiste wijze druk te zetten op de verdediging van Feyenoord. Dat zullen we ook gaan doen.”

Koeman moet nog een keuze maken tussen Danny Koevermans en Jefferson Farfán, op de weg terug na een enkelblessure, voor de positie naast spits Danko Lazovic. De kans dat beiden spelen met ook nog Lazovic erbij lijkt klein. Koeman laat zijn beslissing vooral afhangen van Farfan zelf.

„We zullen er uitgebreid over praten of Jefferson al dan niet kan starten. Als hij zegt dat hij klaar is, dan begint hij. Soms voelt hij nog iets, maar daar moet hij doorheen.”
Bron: Telegraaf
Die bolle heeft een punt (al probeert ie Feyenoord hiermee natuurlijk onder 'druk' te zetten), al vrees ik dat als deze blessure-golf aan blijft houden we over een tijdje gaan afhaken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 september 2007 @ 19:17:27 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53363507
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Die bolle heeft een punt (al probeert ie Feyenoord hiermee natuurlijk onder 'druk' te zetten), al vrees ik dat als deze blessure-golf aan blijft houden we over een tijdje gaan afhaken.
Dat is het grote gevaar ja, maar ik had voor het seizoen gedacht dat het ontbreken van Europees voetbal daar dus positief voor zou werken. Spelers zijn veel uitgeruster......... maar als het nu al begint. Ach je moet daar echt een beetje geluk mee hebben, Alex voel bij ons weg en we weten allemaal wat er toen gebeurde vorig seizoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53363652
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat is het grote gevaar ja, maar ik had voor het seizoen gedacht dat het ontbreken van Europees voetbal daar dus positief voor zou werken. Spelers zijn veel uitgeruster......... maar als het nu al begint. Ach je moet daar echt een beetje geluk mee hebben, Alex voel bij ons weg en we weten allemaal wat er toen gebeurde vorig seizoen
Tsja, Bruins is door z'n enkel gegaan (kan gebeuren) en Hofs "heeft een beetje last" van z'n knie. Beetje ongelukkig ook. Het is niet zo (iig niet bij Bruins) dat ze weken niet inzetbaar zijn ofzo.

We moeten t ook niet erger maken dan t is. Bruins zal wel gewoon spelen en op de plek van Hofs spoeelt dan de Guzman waarvoor Buijs in t veld komt.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:23:16 #114
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53363672
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Toch presteren jullie vooralsnog prima dit seizoen, zonder Alex.

Ik denk dat zodra Makaay bij ons weg gaat vallen, de problemen beginnen. Tenzij die Lee zich ontpopt als scorende spits, maar daar ga ik maar even niet van uit.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:24:00 #115
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_53363695
Zondag eerst maar is kijken wie er fit zijn en kunnen spelen.
PSV heeft de wedstrijd tegen die russen ook nog in de benen dus dat moet alleen maar in ons voordeel werken.

Denk dat we toch wel van ze moeten winnen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_53363801
Ze missen 4 of 5 man, maar zoveel bepalende spelers worden er nou toch ook niet gemist? Als dalijk Makaay, Gio, Hofland en Timmer er tegelijk uitliggen zou ik me wel enigzins zorgen gaan maken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:28:33 #117
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53363824
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:22 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Tsja, Bruins is door z'n enkel gegaan (kan gebeuren) en Hofs "heeft een beetje last" van z'n knie. Beetje ongelukkig ook. Het is niet zo (iig niet bij Bruins) dat ze weken niet inzetbaar zijn ofzo.
Klopt. Maar als er nu eentje voor lange tijd geblesseerd raakt, en ze dan om en om voor 1 of 2 weekjes niet kunnen spelen dan moet je richting de winterstop met een zeer zwakke selectie.
quote:
We moeten t ook niet erger maken dan t is. Bruins zal wel gewoon spelen en op de plek van Hofs spoeelt dan de Guzman waarvoor Buijs in t veld komt.
Ben benieuwd hoe Buijs een hele wedstrijd functioneert in een goed draaiend team.
pi_53363871
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:23 schreef Malibu-06 het volgende:

Ik denk dat zodra Makaay bij ons weg gaat vallen, de problemen beginnen. Tenzij die Lee zich ontpopt als scorende spits, maar daar ga ik maar even niet van uit.
Heb je wel eens gekeken hoeveel wedstrijd Makaay in zijn carriere heeft gemist? De afgelopen 13 jaar heeft hij zo ongeveer alles gespeeld. Die gast zit echt wel goed in elkaar hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:31:18 #119
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53363896
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heb je wel eens gekeken hoeveel wedstrijd Makaay in zijn carriere heeft gemist? De afgelopen 13 jaar heeft hij zo ongeveer alles gespeeld. Die gast zit echt wel goed in elkaar hoor.
Gelukkig wel. Ik hoop dat ie net als Kuyt 98 van de 100 wedstrijden mee zal pikken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 september 2007 @ 20:11:34 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53365032
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:31 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Gelukkig wel. Ik hoop dat ie net als Kuyt 98 van de 100 wedstrijden mee zal pikken.
en als hij daarbij dit scoringsritme vasthoudt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53366875
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Waarin verstopt Feijenoord zich dan? In het feit dat we niet van de daken schreeuwen dat we kampioen moeten worden?
We spelen toch dominant en winnen onze eerste vier wedstrijden, hoezo verstoppen?
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:27:37 #122
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53367074
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:19 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Waarin verstopt Feijenoord zich dan? In het feit dat we niet van de daken schreeuwen dat we kampioen moeten worden?
We spelen toch dominant en winnen onze eerste vier wedstrijden, hoezo verstoppen?
Hij doelt meer op het feit dat van Marwijk/Feyenoord onze doelstelling nog niet gelijk wil stellen een die van PSV, AZ en Ajax (titel), maar meer aan FC Twente, Roda JC en Groningen (eerste 5/Europees voetbal). Maar dat wordt met de week lastiger natuurlijk, zeker als je nu ook nog van PSV zou winnen.

Maar die discussie heb ik al zo vaak gevoerd en daarover is toch niemand met me eens, behalve R. Koeman ( ) en Willem v. Hanegem ( ).
pi_53367557
Uiteindelijk maakt het toch niet uit wat je uitspreekt, maar wat je laat zien op het veld.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:47:13 #124
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53367621
Uiteraard Geen woorden maar daden
Maar zeg dan liever niets als je over doelstellingen praat.
pi_53370535
Dus je moet je officiele doelstelling bijstellen wanneer je toevallig wat wedstrijden hebt gewonnnen?
Dat ze proberen kampioen te worden lijkt me evident, dat probeert sparta ook.

Overigens staat het ook nog eens los van elkaar of je mee strijdt om de titel en of het je doelstelling is om de titel te winnen. Zover ik weet zegt willem alleen maar dat Feyenoord er kans op heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')