Nooit problemen mee. Kwestie van de juiste mensen kennen.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:35 schreef Egol het volgende:
Allemaal leuk en aardig doet het nu ff goed gaat maar voor de losse kaarten is dit een drama, ken niet eens naar psv uit dit jaar![]()
Ze hebben met Perez een meer dan behoorlijke vervanger..........quote:Op donderdag 20 september 2007 08:53 schreef mister_popcorn het volgende:
affalay doet niet mee zondag. Mooi werk.
Inderdaad, had liever A-ik-ben-van-glas-ffelay gehad.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hebben met Perez een meer dan behoorlijke vervanger..........
Welk fabeltjesland leef jij?? Timmer houd zondag de nul man!!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef Sloggi het volgende:
Ik verheug me al op de reactie van Lazovic als 'ie scoort zondag.
Met je oproep aan Timmer ben ik het eens, maar of 'ie het ook doet...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welk fabeltjesland leef jij?? Timmer houd zondag de nul man!!
Ja die ken ik ook maar op dit moment sta ik dus wel met lege handen, vorige seizoenen was het altijd makkelijk om bij psv aan kaarten te komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit problemen mee. Kwestie van de juiste mensen kennen.![]()
Je bedoeld die man die 2 maanden geleden in de arena nog liedjes liep te zingen met Gerard Joling en Gordon?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef Luni het volgende:
![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=5505816&md5=23643ce2c6c2df050169a96ad87ad72e
Hij bedoelt de Koreaan Lee toch, met z'n onvermoedde kwaliteiten?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bedoeld die man die 2 maanden geleden in de arena nog liedjes liep te zingen met Gerard Joling en Gordon?
mwaaahhh. Die heeft gister 1 x goed gespeeld, de overige comp wedstrijden was het niets. Overigens zat die keeper er ook niet goed bij gisteren. Nee, ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hebben met Perez een meer dan behoorlijke vervanger..........
ja dat is zeker kut. Het enige mooie is dat de neuzen tikken krijgen in zagreb, verder is het gewoon ruk...quote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef EnactedChaos het volgende:
Blijft trouwens kut, geen europees voetbal.
Dat we dat niet hebben kunnen halen vorig jaar![]()
Ach, zie het positief : nu kunnen we ons concenteren op de competitie en de beker.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef EnactedChaos het volgende:
Blijft trouwens kut, geen europees voetbal.
Eigen schuld Erwin, had je destijds maar wat meer eisen moeten stellen slappelingquote:Erwin Koeman nog altijd teleurgesteld
20 september 2007
Erwin Koeman vindt het jammer dat het grote geld om te investeren in nieuwe spelers pas binnenkwam nadat hij was opgestapt bij Feyenoord.
De oud-international vertrok begin mei bij Feyenoord, omdat de resul-taten tegenvielen en er geen mogelijk-heid was om te investeren. In juni was er ineens wel geld, waardoor zijn opvolger Bert van Marwijk met spelers als Van Bronckhorst, Makaay De Cler en Hofland aan de slag kon.
Een interview met Erwin Koeman is vrijdag te zien in TV Rijnmond Sport. Zondag is de uitgebreide versie tussen 13.00 en 14.00 uur te beluisteren op Radio Rijnmond.
Hehe, ik zie een causaal verband.quote:Erwin Koeman vindt het jammer dat het grote geld om te investeren in nieuwe spelers pas binnenkwam nadat hij was opgestapt bij Feyenoord.
De oud-international vertrok begin mei bij Feyenoord, omdat de resul-taten tegenvielen en er geen mogelijk-heid was om te investeren. In juni was er ineens wel geld, waardoor zijn opvolger Bert van Marwijk met spelers als Van Bronckhorst, Makaay De Cler en Hofland aan de slag kon.
Een interview met Erwin Koeman is vrijdag te zien in TV Rijnmond Sport. Zondag is de uitgebreide versie tussen 13.00 en 14.00 uur te beluisteren op Radio Rijnmond.
Dat deed hij sufkut.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Eigen schuld Erwin, had je destijds maar wat meer eisen moeten stellen slappeling![]()
Nee, hij praatte Feyenoord eerder omlaag (boos worden toen Bosz met namen als Perez, de Cler en Gio kwam, omdat ie mindere spelers wou) dan omhoog. Bert stelde gewoon keiharde eisen en daar werd aan voldaan.quote:
Whahahahahaahahaquote:Op donderdag 20 september 2007 22:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, hij praatte Feyenoord eerder omlaag (boos worden toen Bosz met namen als Perez, de Cler en Gio kwam, omdat ie mindere spelers wou) dan omhoog. Bert stelde gewoon keiharde eisen en daar werd aan voldaan.
Als ie echt had gewild dan had ie het in ieder geval geprobeerd bij die spelers. Koeman zette meteen in op spelers van het niveau Utrecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Whahahahahaahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik denk ook dat ie mindere spelers wilde. Je hebt helemaal gelijk ook
Koeman had met Bosz mee moeten gaan, en z'n uiterste best moeten doen om samen met Bosz Feyenoord weer op z'n poten te krijgen, want zoals een maand later bleek was Bosz wel degelijk realistisch. Het is alleen maar net wat je ambities zijn.quote:Wees nou eens niet zo naief man. Ik vond.vind Koeman ook kut maar er was gewoon geen flikker mogelijk toen Koeman kwam, en opeens komt Bosz met zulke namen (die Koeman nooit heeft mogen halen). Gek dat je dan zegt dat ie realistisch moet zijn.
Jezus man, het zoontje van mijn broer (net een half jaar oud en Feyenoord fan), maakt minder stompzinnige opmerkingen dan jij....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Koeman had met Bosz mee moeten gaan, en z'n uiterste best moeten doen om samen met Bosz Feyenoord weer op z'n poten te krijgen, want zoals een maand later bleek was Bosz wel degelijk realistisch.
Maar goed, genoeg over die strontboer gepraat, zondag z'n broer verslaan
Hij heet Erwin. Niet strontboer. Wat een misselijkmakend ventje ben je toch. Zit nog dom te ouwehoeren ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Koeman had met Bosz mee moeten gaan, en z'n uiterste best moeten doen om samen met Bosz Feyenoord weer op z'n poten te krijgen, want zoals een maand later bleek was Bosz wel degelijk realistisch.
Man, je weet niks van wat er heeft gespeeld. Wat ik wel weet is dat er heel lang geen fuck mogelijk was, ook niet in de tijd van Gullit bijvoorbeeld. Lijkt mij dat je daar behoorlijk moederloos en wellicht zelfs ironisch van wordt. Ervan uitgaande dat Koeman het werkelijk heeft gezegd, want dat moet je ook nog maar afwachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Koeman is hier het misselijkmakende ventje, ik kots nog van vorig seizoen. Waar heb ik ongelijk in het feit dat Bosz het goed had en Koeman veels te laag inzette?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heet Erwin. Niet strontboer. Wat een misselijkmakend ventje ben je toch. Zit nog dom te ouwehoeren ook.
Omhels die pot eens wat langer op een dag, dan hoeven wij jouw stompzinnige posts tenminste niet te lezen...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Koeman is hier het misselijkmakende ventje, ik kots nog van vorig seizoen.
Jij hebt per definitie ongelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Koeman is hier het misselijkmakende ventje, ik kots nog van vorig seizoen. Waar heb ik ongelijk in het feit dat Bosz het goed had en Koeman veels te laag inzette?
Dan moet je daar aan gaan werken, dag en nacht. En je niet neerleggen bij het feit dat je weer op het niveau van een subtopper moet gaan zoeken voor spelers.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Man, je weet niks van wat er heeft gespeeld. Wat ik wel weet is dat er heel lang geen fuck mogelijk was
In de tijd van Gullit was er wel degelijk veel mogelijk. Volgens mij is er dat seizoen bijna meer geld uitgegeven dan deze zomer. Het is alleen totaal verkeerd uitgegeven toen.quote:ook niet in de tijd van Gullit bijvoorbeeld.
Dat is waar.quote:Lijkt mij dat je daar behoorlijk moederloos en wellicht zelfs ironisch van wordt. Ervan uitgaande dat Koeman het werkelijk heeft gezegd, want dat moet je ook nog maar afwachten.
Ja, je kunt wel veel willen maar je moet er ook moeite voor doen. Bosz en van Marwijk deden dat, en het lukte.quote:Koeman heeft het kut gedaan, is een aardige vent maar we weten totaal niet hoe of wat. En Koeman wilde deze spelers wel hoor. Dat kan ik je garanderen. Maar goed: blij dat ie weg is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij hebt per definitie ongelijk.
Natuurlijk weet ik niet alle details, maar de feiten zeggen toch genoeg? (Koeman zei dat Feyenoord niet in staat was goede spelers te halen, was daarna weg, investeerders, spelers en resultaten kwamen).quote:Buiten het feit dat je geen donder weet van wat er heeft gespeeld, maar hier zal je toch wel overheen lezen.
Welke feiten?? Ik lees alleen maar veronderstellingen...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]En dat is nou het hele probleem met jullie. Als er maar gewerkt wordt is het wel best... En wat ik ook zeg, het is bij jullie toch nooit goed.
[..]
Natuurlijk weet ik niet alle details, maar de feiten zeggen toch genoeg? (Koeman zei dat Feyenoord niet in staat was goede spelers te halen, was daarna weg, investeerders, spelers en resultaten kwamen).
Het is een veronderstelling dat er goede spelers ingekocht zijn?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Welke feiten?? Ik lees alleen maar veronderstellingen...
Goed je hebt een punt, dit is je enige 'niet veronderstelling'quote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is een veronderstelling dat er goede spelers ingekocht zijn?
Hij zal op z'n luie reet hebben gezeten zeker? Dacht dat Koeman ook Cziommer (of ie nou welkom was of niet) wilde hebben maar dat Jansen daar een stokje voor stak?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan moet je daar aan gaan werken, dag en nacht. En je niet neerleggen bij het feit dat je weer op het niveau van een subtopper moet gaan zoeken voor spelers.
[..]
Volgens mij heeft Gullit herhaaldelijk gezegd dat het voor een club als Feyenoord niet mogelijk was dit en niet mogelijk was dat, en ga zo maar door. Geld was er iig niet.quote:In de tijd van Gullit was er wel degelijk veel mogelijk. Volgens mij is er dat seizoen bijna meer geld uitgegeven dan deze zomer. Het is alleen totaal verkeerd uitgegeven toen.
[..]
Weet ik.quote:Dat is waar.
[..]
Dit is weer een prachtig voorbeeld van je populisme. Je weet niets. Behalve dan wat er in het AD heeft gestaan. Jij doet net alsof Koeman dit allemaal heeft gewild. Hij kon er weinig van, die geef ik je, maar verder is gissen het enige dat je doet.quote:Ja, je kunt wel veel willen maar je moet er ook moeite voor doen. Bosz en van Marwijk deden dat, en het lukte.
Omdat je uit je nek lult, telkens over die joden ouwehoert, totaal niet realistisch bent en ga zo maar door. Het is overigens bullshit dat als er maar gewerkt wordt het wel prima is. Daar begint het, en daar eindigd het ook. Maar voorlopig is het gewoon kijken waar het schip strand. En ik hoop op de coolsingel.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]En dat is nou het hele probleem met jullie. Als er maar gewerkt wordt is het wel best... En wat ik ook zeg, het is bij jullie toch nooit goed.
[..]
Precies je zegt het goed, daar waren opeens de investeerders. Die had Koeman toch niet, dat zeg je zelf... en dus was er niks mogelijk. En over welke feiten heb je het, de feiten van het AD? Die plannen van Woerts en Jacobs hadden toch al veel eerder uitgewerkt kunnen worden? Of was daar de almachtige Bosz voor nodig? Ik zeg helemaal niet dat Koeman het goed heeft gedaan maar wat je zegt slaat als een lul op een drumstel.quote:Natuurlijk weet ik niet alle details, maar de feiten zeggen toch genoeg? (Koeman zei dat Feyenoord niet in staat was goede spelers te halen, was daarna weg, investeerders, spelers en resultaten kwamen).
Z'n uitspraken zeiden genoeg.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hij zal op z'n luie reet hebben gezeten zeker?
Het feit dat een adviseur een trainer overruled zegt genoeg over die trainer. Niet alleen over die trainer, ook over het algemene beleid destijds. Bert lacht Jansen nu uit als ie Lee wil hebben en Jansen zegt nee.quote:Dacht dat Koeman ook Cziommer (of ie nou welkom was of niet) wilde hebben maar dat Jansen daar een stokje voor stak?
Vast wel, maar Koeman kreeg het niet voor elkaar dat ze kwamen.quote:Wie weet waren er zo nog wel een paar?
Waar kwamen die 57 niet EU-spelers dan vandaan?quote:Volgens mij heeft Gullit herhaaldelijk gezegd dat het voor een club als Feyenoord niet mogelijk was dit en niet mogelijk was dat, en ga zo maar door. Geld was er iig niet.
Ik ga ook uit van de feiten, en die sluiten aan op de verhalen in de media. Zal ook wel niet 100 % kloppen, maar er zal best veel waarheid in zitten.quote:Dit is weer een prachtig voorbeeld van je populisme. Je weet niets. Behalve dan wat er in het AD heeft gestaan. Jij doet net alsof Koeman dit allemaal heeft gewild. Hij kon er weinig van, die geef ik je, maar verder is gissen het enige dat je doet.
quote:Omdat je uit je nek lult, telkens over die joden ouwehoert, totaal niet realistisch bent en ga zo maar door. Het is overigens bullshit dat als er maar gewerkt wordt het wel prima is. Daar begint het, en daar eindigd het ook. Maar voorlopig is het gewoon kijken waar het schip strand. En ik hoop op de coolsingel.
Zoals Tomatenboer al zei, dat was geen toeval.quote:Precies je zegt het goed, daar waren opeens de investeerders. Die had Koeman toch niet, dat zeg je zelf...
Ok ik pak Koeman nu misschien iets teveel, er zijn meer mensen schuldig. Ook Bosz, maar die heeft natuurlijk wat aan krediet ingewonnen. Al blijft het een lul.quote:en dus was er niks mogelijk. En over welke feiten heb je het, de feiten van het AD? Die plannen van Woerts en Jacobs hadden toch al veel eerder uitgewerkt kunnen worden? Of was daar de almachtige Bosz voor nodig? Ik zeg helemaal niet dat Koeman het goed heeft gedaan maar wat je zegt slaat als een lul op een drumstel.
Wat een gekut zeg, jonge jonge.quote:Een woordvoerder van Feyenoord heeft gisteravond ontkent tegenover FR-Fans.nl dat Chun-Soo Lee vandaag in Rotterdam aankomt. Gister meldde onze collega's van FeyenoordTraining.nl dat nieuws. De Koreaanse aanvaller werd ruim twee weken geleden vast gelegd door Feyenoord, maar doordat de papieren nog niet in orde waren moest Lee nog even in Korea blijven.
Wanneer de aanvaller zich wel bij de Kuip meldt is nog niet bekend.
Komt die gast per boot ofzo??quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:43 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat een gekut zeg, jonge jonge.
Hoe die gast nog Nederlands praat, zelfs met een Rotterdams accent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef DonRaja het volgende:
Hehe, interview met Henke Larsson vandaag: Feyenoord staat bovenaan, dat is goed...![]()
Waar maak je je druk om joh, als de papierwinkel nog niet in orde is, kan hij moeilijk in het vliegtuig stappen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:43 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat een gekut zeg, jonge jonge.
Druk maken is een groot woord. Ik vind t gewoon gekut.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om joh, als de papierwinkel nog niet in orde is, kan hij moeilijk in het vliegtuig stappen.
Had toch niet gekomen, hij wil afbouwen in Zweden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
Henke had mooi kunnen komen ipv Mols, Jorien is nu toch weg en zn maatje speelt hier nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |