Tja het is natuurlijk geen voetbal. Iedereen kan van iedereen winnen. Bovendien staan de Islanders momenteel goed genoeg voor de playoffs. Het is echter wel zo dat de sens nu 4 keer achter elkaar verloren hebben, en dat is dan weer geen goed teken.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:10 schreef Fiama het volgende:
What the fuck is happening met de Senators, ze hadden zo'n goed begin en nu verliezen ze van de Islanders!
Op dat laatste doelde ik meer. Vind het vrij frapant dat ze nu al 4 keer achter elkaar hebben verloren. Vanavond tegen Nashville, hopelijk weten ze daar wel van te winnenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef WasQ het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk geen voetbal. Iedereen kan van iedereen winnen. Bovendien staan de Islanders momenteel goed genoeg voor de playoffs. Het is echter wel zo dat de sens nu 4 keer achter elkaar verloren hebben, en dat is dan weer geen goed teken.
Wat een save.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:14 schreef WasQ het volgende:
Detroit - Minnesota:
5-0
3x Zetterberg
Boeie!! Check DIT:
Hasek sends Gaborik flying
Dat wordt nog wat met een 7 maanden zwangere vrouw.quote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je weet wat ze zeggen van vrouwen die alleen naar ijshockeywedstrijden gaan toch?
Hopen op een geweldige wedstrijd met een bench-clearer
quote:Op zondag 16 december 2007 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat ze zwanger is want een beetje playen met een chickie op de tribune is leuk, en meestal zien ze de spelers toch wel zitten
Dat mag ook wel tegen Florida!quote:Op zondag 16 december 2007 03:29 schreef popolon het volgende:
5-2 Red Wings.
46 SOG'sHet meest dit seizoen.
Als ze winnen gaan ze dan naar Division 1 waar landen ala Canada en de US in zitten? Ik ben niet echt op de hoogte van hoe dat werkt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jong Oranje doet het goed
via youtube.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:39 schreef popolon het volgende:
Had je het gezien op nusport?
Was niet eens goed te zien maar de bedoeling was duidelijk: Het afhakken van z'n voet. Wat een idioot.
Wat een debiel zegquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef popolon het volgende:
Ja daar staat ie ook op.
http://youtube.com/watch?v=3hKeVb_G-PI
Prachtige beelden waren het.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:58 schreef borisz het volgende:
Die winterclassic is wel gelukt zo met sneeuw zo bij pittsburgh @ buffalo
Ja inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:50 schreef Fiama het volgende:
De Ducks hebben de Leafs ff alle hoeken laten zien. 5-0
Komt misschien ook omdat ze in de makkelijkste divisie zitten. Ze spelen veel vaker tegen wat mindere ploegen en hebben daardoor dus een hogere score, doet er niet aan af dat het een goede ploeg is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:28 schreef popolon het volgende:
Top 10 league stand in punten:
1 Detroit Red Wings 69
2 Ottawa Senators 58
3 Dallas Stars 54
4 San Jose Sharks 52
5 Vancouver Canucks 52
6 Anaheim Ducks 52
7 New Jersey Devils 51
8 Calgary Flames 51
9 Pittsburgh Penguins 50
10 Montréal Canadiens 50
Hoe beter Detroit het doet in het seizoen, hoe slechter vaak in de playoffs.
Wat een beauty.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:57 schreef WasQ het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit! Rick Nash, half minuutje te gaan, gelijke stand... En dan dat!
Wat een bloedbad.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:57 schreef popolon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=GE7oh315Rb0
Legendarisch (knok)partij.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat een bloedbad.![]()
Lijkt me leuk om ooit ook eens een NHL wedstrijd bij te wonen.
Trouwens een geweldige song van Filter.
Dat kan ook. Ik kijk zaterdag- en zondagochtend altijd EPL.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:58 schreef borisz het volgende:
tja in het weekend wil ik wel eens wat kijken, zat nu alleen voetbal te kijken
Niet echt maar dat telt niet. SOG 21 tegen 14.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:46 schreef RemcoW85 het volgende:
2-1 idd.
En ineens lijkt het te gaan lopen. Laatste 3 wedstrijden gewonnen iig. Kan de wedstrijd niet zien, dus weet niet of de Ducks verdiend voor staan.
De Leafs...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:49 schreef AS_R het volgende:
Hey medeijshockeyliefhebbers! Ben nieuw hier, wie supporteren jullie?
Voor mij is dat 100% Toronto Maple Leafs!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef maartena het volgende:
Maple Leafs?
Komen die niet uit het land waar de Stanley Cup al sinds 1993 niet meer is geweest?
Wij van WC-eend... ok die is flauw.quote:Ducks doen het verder weer aardig inderdaad.
Haha, pijnlijk maar waar.... Het grote geld wordt alleen maar in Amerikaanse teams gestokenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef maartena het volgende:
Maple Leafs?
Komen die niet uit het land waar de Stanley Cup al sinds 1993 niet meer is geweest?
Ducks doen het verder weer aardig inderdaad.
Als ik voor een schattig logo was gegaan, dan had ik toch zeker achter Sens gestaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
De Leafs...pffft zeker omdat ze zo'n schattig logo hebben?
![]()
The Habs ftw![ afbeelding ]
Gelukkig gaan ze nu wel redelijk...althans ook thuis weten ze nu een positief resultaat neer te zetten.Man dat was wel ff dramatisch.
En dan in de laatste game een pak slaag gekregen door Ottawa...dat was ook wel pijnlijk.
![]()
Brodeur gaat de deur dichthoudenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:41 schreef Spezza19 het volgende:
Vanavond
[ afbeelding ] @ [ afbeelding ]
* Spezza19 gaat weer naar NASN kijken vannacht!![]()
![]()
Hehe, dacht t WELquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef WasQ het volgende:
Verdomme, de Wings verliezen er nu VIJF op rij. Dat is NIET de bedoeling!
Ach, deed ie vannacht wel redelijk, maar niet goed genoeg!quote:
Dan zal ie vanavond ongetwijfeld ''wraak'' nemenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, deed ie vannacht wel redelijk, maar niet goed genoeg!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef AS_R het volgende:
[..]
Dan zal ie vanavond ongetwijfeld ''wraak'' nemen![]()
De Rangers staan met 5-0 voor vs. Buffalo
Is ie weer een keer van de drugs en drank af?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:08 schreef popolon het volgende:
Dat zijn indrukwekkende stats ja. En als iemand straks alsnog Lidstrom wil pakken hebben ze in ieder geval Darren McCarty weer op de bank.
Doe je goed! Dat de Canucks maar fijn winnen! Gister nog de Canucks op tv gekeken. Misschien lukt het om in oktober kaartjes te kopen voor hockey met de OS, maar ik denk dat die onbetaalbaar zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:24 schreef WooZ het volgende:
Even een tvptje.
Ik ga 30 maart naar de Vancouver Canucks vs. Calgary Flames![]()
Ik ga over enkele dagen weg en ze spelen niet meer in Vancouver. Toen ik hier aankwam was het hockeyseizoen nog niet begonnen. Toen ik in Banff woonde had ik de mogelijkheid om naar de Flames te gaan, maar die vind ik niks. Ik ga proberen om hier terug te komen met mijn studie en dan ga ik zeker naar een Canucks game. En het shirt vind ik erg mooi.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had je van dat geld dat je kwijt bent aan het shirt niet meer een kaartje kunnen kopen?
Die 5-0 was inderdaad wel erg ja. Al had Toronto laatst met 8-0 verlorenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat lekker zo. 5-0, 4-0, 3-1.....
Gelukkig wordt de vernedering wel steeds kleiner .....:')
Ik wist niet dat er ook de WhiteCaps in belgie waren. Misschien dat ik ook nog het witte shirt van the Canucks koop. Vind dat ook wel een mooi shirt. Of het shirt van het nationale team.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:15 schreef WasQ het volgende:
Nieuwe coach doet misschien wonderen. Je weet nooit Spezza!
Overigens tevebe, de ijshockeyclub uit Turnhout (Be) heeft ook WhiteCaps. Dacht even dat je daar het shirt van had gekocht
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:15 schreef WasQ het volgende:
Nieuwe coach doet misschien wonderen. Je weet nooit Spezza!
Overigens tevebe, de ijshockeyclub uit Turnhout (Be) heeft ook WhiteCaps. Dacht even dat je daar het shirt van had gekocht
Diego.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er ziijn 2 conferences en 6 divisions
De winnaars van de division zijn automatisch geplaatst, de andere 5 plaatsen zijn voor de hoogst geplaatste teams in de conference
De winnaar van de conference speelt tegen de andere conference voor de Stanley Cup
Een van de weinige die je hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een fan
Het is al twee keer uitgelegd, maar niet met dit voorbeeld erbij geloof ik. Vandaar:quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb het nu even over deze plaatjes. De stand van de 2 conferences.
http://www.nhl.com/nhl/app?service=page&page=StandingsPage&type=CON
De Hurricanes van Eastern en Wild van Western conference. Minder punten, maar staan hoger. ( op het moment van posten)
Ja precies. Ik ben wat dat betreft een uber noob op dit moment, dus ik moet een heleboel dingen nog "leren".quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef popolon het volgende:
Tja goed, voor iemand die onbekend is met het systeem kan het wat vreemd overkomen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |