Doe je goed! Dat de Canucks maar fijn winnen! Gister nog de Canucks op tv gekeken. Misschien lukt het om in oktober kaartjes te kopen voor hockey met de OS, maar ik denk dat die onbetaalbaar zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:24 schreef WooZ het volgende:
Even een tvptje.
Ik ga 30 maart naar de Vancouver Canucks vs. Calgary Flames![]()
Ik ga over enkele dagen weg en ze spelen niet meer in Vancouver. Toen ik hier aankwam was het hockeyseizoen nog niet begonnen. Toen ik in Banff woonde had ik de mogelijkheid om naar de Flames te gaan, maar die vind ik niks. Ik ga proberen om hier terug te komen met mijn studie en dan ga ik zeker naar een Canucks game. En het shirt vind ik erg mooi.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had je van dat geld dat je kwijt bent aan het shirt niet meer een kaartje kunnen kopen?
Die 5-0 was inderdaad wel erg ja. Al had Toronto laatst met 8-0 verlorenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat lekker zo. 5-0, 4-0, 3-1.....
Gelukkig wordt de vernedering wel steeds kleiner .....:')
Ik wist niet dat er ook de WhiteCaps in belgie waren. Misschien dat ik ook nog het witte shirt van the Canucks koop. Vind dat ook wel een mooi shirt. Of het shirt van het nationale team.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:15 schreef WasQ het volgende:
Nieuwe coach doet misschien wonderen. Je weet nooit Spezza!
Overigens tevebe, de ijshockeyclub uit Turnhout (Be) heeft ook WhiteCaps. Dacht even dat je daar het shirt van had gekocht
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:15 schreef WasQ het volgende:
Nieuwe coach doet misschien wonderen. Je weet nooit Spezza!
Overigens tevebe, de ijshockeyclub uit Turnhout (Be) heeft ook WhiteCaps. Dacht even dat je daar het shirt van had gekocht
Diego.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er ziijn 2 conferences en 6 divisions
De winnaars van de division zijn automatisch geplaatst, de andere 5 plaatsen zijn voor de hoogst geplaatste teams in de conference
De winnaar van de conference speelt tegen de andere conference voor de Stanley Cup
Een van de weinige die je hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |