Wat een bloedbad.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:57 schreef popolon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=GE7oh315Rb0
Legendarisch (knok)partij.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat een bloedbad.![]()
Lijkt me leuk om ooit ook eens een NHL wedstrijd bij te wonen.
Trouwens een geweldige song van Filter.
Dat kan ook. Ik kijk zaterdag- en zondagochtend altijd EPL.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:58 schreef borisz het volgende:
tja in het weekend wil ik wel eens wat kijken, zat nu alleen voetbal te kijken
Niet echt maar dat telt niet. SOG 21 tegen 14.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:46 schreef RemcoW85 het volgende:
2-1 idd.
En ineens lijkt het te gaan lopen. Laatste 3 wedstrijden gewonnen iig. Kan de wedstrijd niet zien, dus weet niet of de Ducks verdiend voor staan.
De Leafs...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:49 schreef AS_R het volgende:
Hey medeijshockeyliefhebbers! Ben nieuw hier, wie supporteren jullie?
Voor mij is dat 100% Toronto Maple Leafs!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef maartena het volgende:
Maple Leafs?
Komen die niet uit het land waar de Stanley Cup al sinds 1993 niet meer is geweest?
Wij van WC-eend... ok die is flauw.quote:Ducks doen het verder weer aardig inderdaad.
Haha, pijnlijk maar waar.... Het grote geld wordt alleen maar in Amerikaanse teams gestokenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef maartena het volgende:
Maple Leafs?
Komen die niet uit het land waar de Stanley Cup al sinds 1993 niet meer is geweest?
Ducks doen het verder weer aardig inderdaad.
Als ik voor een schattig logo was gegaan, dan had ik toch zeker achter Sens gestaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
De Leafs...pffft zeker omdat ze zo'n schattig logo hebben?
![]()
The Habs ftw![ afbeelding ]
Gelukkig gaan ze nu wel redelijk...althans ook thuis weten ze nu een positief resultaat neer te zetten.Man dat was wel ff dramatisch.
En dan in de laatste game een pak slaag gekregen door Ottawa...dat was ook wel pijnlijk.
![]()
Brodeur gaat de deur dichthoudenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:41 schreef Spezza19 het volgende:
Vanavond
[ afbeelding ] @ [ afbeelding ]
* Spezza19 gaat weer naar NASN kijken vannacht!![]()
![]()
Hehe, dacht t WELquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef WasQ het volgende:
Verdomme, de Wings verliezen er nu VIJF op rij. Dat is NIET de bedoeling!
Ach, deed ie vannacht wel redelijk, maar niet goed genoeg!quote:
Dan zal ie vanavond ongetwijfeld ''wraak'' nemenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, deed ie vannacht wel redelijk, maar niet goed genoeg!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef AS_R het volgende:
[..]
Dan zal ie vanavond ongetwijfeld ''wraak'' nemen![]()
De Rangers staan met 5-0 voor vs. Buffalo
Is ie weer een keer van de drugs en drank af?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:08 schreef popolon het volgende:
Dat zijn indrukwekkende stats ja. En als iemand straks alsnog Lidstrom wil pakken hebben ze in ieder geval Darren McCarty weer op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |